sobota, 26 lipca 2014

Techniczne zmiany i upał

Witajcie:)))
Zacznę od tego, że po miesiącach (sic!) starań wreszcie udało mi się opanować opcję "LINK" w bloggerze!!! Wcześniej, gdy wspominałam o jakimś innym blogu musiałam podawać cały adres strony lub nazwę, bo nie mogłam ogarnąć tego przekierowywania. Teraz będę pisała tylko słowo "TU" i jak się na to kliknie, to "w magiczny sposób" Drogi Czytelniku przeniesiesz się w odpowiednie miejsce. Teleportacja pełną gębą:)))

Sprawa druga. Musiałam zrezygnować z mojej poprzedniej ulubionej czcionki, którą miałam na blogu:((( bo przestała czytać polskie znaki. Nie wiem dlaczego?!?!? Sprawdzałam w ustawieniach i niby wszystko jest ok, ale jak wyświetlam bloga, to już nie jest ok. To tak tytułem tych technicznych zmian:)))
***
Upał jaki jest każdy widzi - powiedziałby ktoś parafrazując znane powiedzenie:))
Upał w Mamelkowie jest taki, że aż "PAN z przejścia dla pieszych" jest cały mokry:))) Koszulka przyklejona do klaty! (w rzeczywistości wygląda jeszcze zabawniej tylko, że mój telefon nie jest w stanie tego dokładnie uchwycić). Na termometrze było i 38 stopni a Maluchy każdą wolną chwilkę spędzają w ogródku czy na spacerkach:))


Kupiłam szarą skrzyneczkę. Jest niewielka. Taka w sam raz na parapet czy półkę.
Czy ja już mówiłam, że planuję mieć szary salon?!?! I nawet udało mi się przekonać do tego MęŻa:)))


Wreszcie trafiłam na czapki kucharskie dla moich skarbów:))) Mamelkowi chyba przerobię na bardziej męską, bo w sklepie niestety nie było wyboru. Za to cena (oczywiście:))) była taka, że dwa razy się nie zastanawiałam!


Miłego sobotniego leniuchowania życzę:))) Pa:))


12 komentarzy:

  1. Sprawa pierwsza - co to sa upały? hi hi hi
    Sprawa druga - master chef wkróce będzie należał do Mamelków, no po prostu rewelacja z tymi czapusiami!!!!
    Spawa trzecia - skrzyneczka extra!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :))) Od dawna planowałam zakup takich czapek, tylko jakoś ich nie było a teraz proszę - i takie fajne:))
      Skrzyneczki były w trzech rozmiarach a ja wybrałam najmniejszą. Szary, miętowy, baby pink i biel to kolory, które zawładnęły moim umysłem:)))

      Usuń
  2. O tak pogda nas ostatnio rozpieszcza :)))
    Ja z kolei jeszcze nie rozkminiłam zbytnio programu w którym obrabiam zdjęcia ( GIMP ) i nie umiem sprawić, żeby były trzy zdjęcia obok siebie tak jak u Ciebie :)
    Mam nawet książkę o tym progranmie, którą dostałam od męża, więc jak tylko znajdę czas...:)))

    Czapki superfajne i teraz będziesz miała wspaniałych pomocników w kuchni :)

    Skrzyneczka również bardzo mi się podoba. Takie proste rzeczy, jeszcze do tego drewniane (tak myślę, że jest drewniana :D) już dawno skradły moje serducho. A można wiedzieć, gdzie ją nabyłaś? :)))

    Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :))Proponuję program "Picasa", z którego ja korzystam. Podstawową jego zaletą jest dziecinnie prosta obsługa. Jak już otworzysz zdjęcie w tym programie, w lewym górnym rogu pokaże się zakładka "Utwórz" i w jej rozwinięciu jest "Kolaż zdjęć" - tak powstają moje "trzy zdjęcia":))) Polecam:)))
      A skrzyneczka (drewniana - a jakże) oczywiście z "Home Bargains":))
      buziaki

      Usuń
  3. Trzeba było pisać, że potrzeba toturialu na magiczne tworzenie tajemniczych przycisków :) Świetna skrzyneczka, skąd Wy bierzecie takie cudowności? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)))Człowiek całe życie się uczy;)
      A co do "zakupowych skarbów", to mam tu sklep, który jest ciut zbliżony do "Pepco" jeśli chodzi o akcesoria do domu. Nie ukrywam, że jestem tam częstym gościem:)))

      Usuń
  4. skarby wyglądają świetnie,a skrzyneczka jest przeurocza:)
    Też myślałam o szarym salonie, ale mąż przekonać się nie dał, więc mam śmietankowy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :))) dziękuję za miłe słowa:))) śmietankowy też fajny! A śmietankowy z szarym byłby boski:))) Mój ma być szaro-szary.
      Pozdrawiam cieplutko:))

      Usuń
  5. Witam goraco. Znowu nadrabiam zaleglosci ale ale...mam wytlumaczenie (zeby nie bylo) otoz bylam na holiday'u i odcielam sie od cywilizacji :)) Gosia gdzie taka skrzyneczke kupilas bo ja uwielbiam szary kolor i poszukuje skrzynek w takim oto kolorze :) az

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)) mam nadzieję, że odpoczęliście:))) Tylko Home Bargains - ma tak cudny asortyment!
      Buziaki

      Usuń
  6. dzieciaki słodziaki a skrzynka the best
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :))) dziękuję:))) skrzynka taka niby niepozorna, ale jak widzę każdemu się podoba:)))
      Pozdrowionka

      Usuń