czwartek, 6 grudnia 2018

Prezentownik inny niż wszystkie - inspiracje:)

Witajcie:)
Postanowiłam w tym roku pomóc Wam w wyborze wymarzonych prezentów. Sklepy oferują różne różności, że łatwo się w tym wszystkim pogubić. Święta są magicznym czasem, że chcielibyśmy by wszytko było wyjątkowe. I nasi najbliżsi zasługują przecież na wszystko co najważniejsze! Są to tylko sprawdzone marki i produkty, którym ufam w stu procentach. Sprawdziły się u nas w domu i na pewno sprawdzą się i u Was. Jeśli jeszcze nie macie kupionych świątecznych prezentów, to mocno wierzę, że mój post ułatwi Wam poszukiwania.
Jesteście gotowi? To startujemy:

  • Pierwsze na liście jest coś wyjątkowego - ODROBINA CIERPLIWOŚCI. Myślę, że nawet taka niewielka ilość przyda się każdemu z nas. Na szczególną uwagę zasługuje jego ekologiczne opakowanie wielorazowego użytku. Wymienne wkłady dostępne w internetowym sklepiku! (W moim słoiczku widać już dno, więc na pewno zamówię kolejny;))




  • Miejsce drugie to MEGA PAKA ŚWIĘTEGO SPOKOJU!!! Wiem, wiem - powiecie towar luksusowy, nie każdego na niego stać. Ale mój Drogi Czytelniku - czyż nie zasługujemy na świąteczne rozpieszczenie???  Ekstra wielkie opakowanie kusi mocno!!! Jest ktoś chętny?




  • Miejsce trzecie - CZAS. Czyż nie łapiemy się nieustannie na tym, że nam go brakuje? "Nie mogę tego, nie mogę tamtego, już jestem spóźniona, zapomniałam o tym". Brzmi znajomo? A nasi bliscy - czy mamy dla nich czas? A my sami - czy nie zaniedbujemy własnych potrzeb? Czy nie można zwolnić? Wielcy ludzie tego świata np. Skłodowska, Einstein, Religa mieli do dyspozycji również 24 godziny...

  • Miejsce czwarte hit, hitów RODZINA. Bez względu czy mamy już swoją własną czy nadal pozostajemy w domu rodzinnym, to warto w ten "produkt" zainwestować. Twórzmy własne, dobre wspomnienia.

I mega niespodzianka dla Was!!! Każdy, kto jeszcze dziś zamówi jeden z powyższych produktów na hasło "POMYŚLCOWŻYCIUWAŻNE" otrzyma rabat w wysokości 15 %!!!!

***
Mam nadzieję, że będziecie mieli CUDOWNE święta:* Pa!

35 komentarzy:

  1. Gosiu kapitalny post! Z humorem, a jednak daje sporo do myślenia. Przed świętami jest zawsze jakaś gonitwa, wszystko w biegu i to ciągle pojawiające się słowo "muszę". A gdyby tak zatrzymać się i pomyśleć: po co to i czemu służy...?! Ja od zawsze stawiam na punkt czwarty - najważniejszy!!! Bo co damy to do nas wróci :) Wszystkiego dobrego i spokojnego wieczoru :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) cieszę, że post Ci się podoba:)
      Dużo jest "rzeczy", które można/trzeba mieć a które się nie kupi w żadnym sklepie. Czasami potrzeba tak niewiele by było dobrze;)
      Spokojnej nocy. Pa:)

      Usuń
  2. To ja od razu po tonie trzech pierwszych produktów poproszę! :)
    Buziaczki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gosiu bardzo pozytywnie zaskoczyłaś mnie tym postem :) Sama przez chwilę zastanowiłam się nad tymi prezentami a to wszystko dzięki Tobie:) Pozdrawiam Serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)dziękuję:)
      Sama się łapię na tym, że rzeczy materialne "zagracają" mi życie;)
      Uściski:)

      Usuń
  4. Świetny post i choć z humorem, to zwraca uwagę na to co w życiu najważniejsze. Bo czy to ważne, że jedno z okien nie będzie umyte, a firanka w drugim też powinna być wyprana, że dywan nie przeszedł prania, a salon wymaga metamorfozy ? Ważne że w święta nie będziemy ryć nosem na podłodze ze zmęczenia, tylko radośnie spędzimy go z rodziną i wciąż " będzie nam się chciało " , czego Wszystkim z całego serca życzę :)
    Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) dziękuję:)
      Męczy mnie jak w sieci i sklepach bombardują nas "mega ofertami"...Wszystko dla ludzi tylko czy umiemy powiedzieć STOP? Ja próbuję coś w tej kwestii u siebie zmienić;)

      Buziaki:)

      Usuń
  5. Prezenty na które przy odrobinie wysiłku każdego stać.

    OdpowiedzUsuń
  6. Święte słowa!!! To, co w życiu najważniejsze, nie tylko od święta, jest bezcenne i tak naprawdę każdego na to stać.
    Czy rabaty się sumują? ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety rabat jest tylko na jeden produkt;))
      Uściski:)

      Usuń
  7. Gosiu, tym postem rozbawiłaś mnie totalnie i nieco ostudziłaś świąteczną gorączkę.Uzbroiłam się w cierpliwość, poczęstowałam świętym spokojem, nie patrzyłam na zegar spędzając niedzielne popołudnie z rodziną.Ucałowania.

    OdpowiedzUsuń
  8. Dotknęłaś ważnych spraw. Szczególnie, że w tym ogólnym pędzie często o nich zapominamy.

    OdpowiedzUsuń
  9. Kochana juz dawno przestałam nakręcać się na siłę, zwolniłam,a czasem mogę podzielić się z innymi pozdrawiam Dusia[ święta spędzacie u Rodziców?]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nasze firmy nie dają urlopów na święta Bożego Narodzenia, więc spędzamy je w UK;)

      Pozdrawiam cieplutko:)

      Usuń
  10. Tak, to ja zdecydowanie wpisuję na liste do Mikołaja cierpliwość i spokój :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Chciałabym móc te wszystkie prezenty przekazać innym w ogromnych pakach ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też bym chętnie rozdała po znajomych i bliskich;))

      Usuń
  12. o tak, wielkimi literami wypisać na ścianie lub kartce i codziennie odczytywać na nowo:)))pozdrawiam zimowo i śniegowo:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) taka "ściąga" na ścianie każdemu by się przydała;)
      A my pozdrawiamy z deszczowej Anglii;)

      Usuń
  13. O to ja ten czas poproszę ;-) Bardzo by mi sie przydał ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. I to sa, Kochana, najpiekniejsze prezenty. Zycze Ci, zebys rowniez znalazla je pod Choinka, w ilosciach hurtowych! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że Gwiazdor/Mikołaj je podrzuci;))

      Usuń
  15. Wspaniałe!
    życzę Tobie i sobie wszystkich tych prezentów :D Oraz wielu innych, które są nam potrzebne aby być na właściwej drodze ku dobru :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Mega spózniona ... i pewnie bez rabatu ale poproszę o każdy z prezentów. Da się ? Proszę bardzo...

    OdpowiedzUsuń