czwartek, 8 maja 2014

Oto Polska właśnie:)

Hej, hej:))

Dziś napiszę Wam troszkę o Martusinkowym zainteresowaniu geografią:)) Zdziwieni? Ja też trochę byłam jak moja córeczka, (która w grudniu skończyła trzy latka) już od kilku miesięcy interesuje się mapą Polski.


Wszystkim dookoła już się pochwaliłam, teraz przyszedł czas i na Was:))) Uwaga, uwaga - moja Martusia umie pokazać: Bydgoszcz (tu mieszka Babcia), Warszawę (tu mieszka ciocia Ela), Gdańsk (tu mieszka ciocia Basia), Szczecin, Poznań, Opole, Kraków, Łódź oraz Rosję, Litwę i Białoruś i polskie morze!
Mamusia jest dumna, bo myślę, że to całkiem sporo jak na trzylatkę.

Tu taki mały fragment jej umiejętności:))) tylko nie wiem czy się otworzy


A na koniec nowe pudełko. Tym razem na chrzciny Oliwiera:))






Pudełeczko miało być koniecznie z tym wózkiem i jest:)))








Mama Chrzestna Oliwiera była zadowolona a to najważniejsze:)))
Miłego dnia! Pa:))



10 komentarzy:

  1. O rany! To Martusia wie, w jakim województwie ja mieszkam.Takim samym jak babcia. Zdolniacha. Bądź dumna mamuś! A Mamelek co umie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem dumna i to bardzo:))) Z tyłu mapy jest "Układ okresowy pierwiastków" i różne wzory - Mamelek lubi tam zaglądać i też mi coś tłumaczy:))) A poza tym jest specjalistą od otwierania wszystkiego!!!! Wyobraź sobie, że jak ostatnio wpadł w kościele do zakrystii, to zaraz dopadł się do sejfu, który stoi blisko drzwi na podłodze i zaczął majstrować przy szyfrze:))) Gang Marcela jak nic:)))

      Usuń
  2. jestem pod wrażeniem, myślę, że jak na trzylatkę to sobie z mapą świetnie radzi. Brawo Martusiu:)!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)))Dziękuję:))) i bardzo szybko się tego nauczyła. Co wieczór przed snem chce, żebym ją "przepytywała" :)))

      Usuń
  3. Rosnie Ci przyszła wielka podróżniczka, może odkrywczyni nieznanych zakamarków świata, kto wie:-) Skoro tak obie upodobała geograficzne zajęcie to musi to być talent, który trzeba rozwijać!! Pudełeczko sliczne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My też lubimy podróżować, więc będziemy tę pasję dzielić razem:))) Jestem też pod wrażeniem jaki ona ma chłonny umysł. Czasami starsze dzieci mają problemy "z mapą" a tu proszę - dla niej to jak kolejna zabawa:)))
      ps. cieszę się, że pudełeczko się podoba:))

      Usuń
  4. Martusia teraz musi sie poduczyc z mapy UK i bedzie wybierala, gdzie pojechac pod namiot:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :))) dobre :))) Ciocia Aga i wujek Marek już znaleźli dobre miejsce pod namiot:) pozostaje tylko czekać na słonko:)

      Usuń
  5. Brawo dla Martusi! ;-) Jest bardzo bystra dziewczynka:-)
    A pudełeczko jest dla mojego chrzesniaka i jest prześliczne....jeszcze raz dziękuje Gosiu:-*
    Weronika

    OdpowiedzUsuń