sobota, 10 maja 2014

Mr Ribbon aka Benjamin Button:)))

Witajcie:))                                                                                                                                                   
Pamiętacie mój post "tasiemkowe predylekcje"? Oto ciąg dalszy.
Tydzień temu wybrałam się znów do "Pasmanteryjnej krainy czarów" gdzie króluje Mr Ribbon aka Benjamin Button:)))  aby zrobić fotki specjalnie dla Was:)))
Najpierw oczywiście poczyniłam zakupy a później nieśmiało spytałam czy mogę zrobić zdjęcia. Czemu nieśmiało, spytacie? Bo kolejka była i zastanawiałam się czy Mr Ribbon nie okaże się ponurakiem bez fantazji:))) Nie okazał się i pozwolił bez cienia zdziwienia:)))

Tu zatrzymuję się najpierw:))) Od kolorów i przeróżnych wzorów umieszczonych na wstążkach może zakręcić się w głowie!







Nie przejdę obojętnie także obok guziczków pakowanych symbolicznie po kilka sztuk. Wymyślne kształty od zwykłych serduszek, gwiazdeczek po wszelakiej maści zwierzątka i widelce/grabelki kuszą mnie za każdym razem:)))



A to już guziczki sprzedawane na sztuki. Ustawione kolorami, żeby można było łatwiej się odnaleźć. Tu jest wszystko czego dusza spragniona guzików zapragnie:)))











Do tego jeszcze osobno pojemniki z kolorowymi nićmi, przy nich różne akcesoria do szycia - igły, szpilki, agrafki itp. Kawałek dalej są rzeczy niezbędne do haftowania i filcowania.


Tuż obok maluteńkie pojemniczki, kształtem przypominające laboratoryjne probówki, w których dumnie prezentują się koraliczki, cekinki i inne ozdobne "pierdolinki" do przeróżnego wykorzystania (karteczki, biżuteria i inne takie:)))                


Z drugiej strony wyłożone są motki wełny, włóczki i kordonki.
Powiem Wam, że takie "niby nic" a cieszy, że ho,ho:))) Ciekawa jestem czy umiałybyście przejść obojętnie obok Benjamina Buttona i jego raju:)))
Buziaki i miłego weekendu Wam życzę! Pa:)))

15 komentarzy:

  1. Ojejciu ale Ci szczerze zazdroszczę!szczęściara ohhh

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :))) mieć takiego Benjamina Buttona w swoim W. - tak, to jest szczęście:)))

      Usuń
  2. O matuśku, dzięki twoim zdjęciom trafiłam do raju. Jak się zdecydować, którą kupić. Większość jest odlotowa. Kompletny zawrót głowy. Cieplutko pozdrawiam. Przyszła Babcia:):):):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :))) Też zawsze jak tam jestem mam dylemat co zabrać do domu:))) Buziaki Babciu Iwonko:)))

      Usuń
  3. O mój TY PANIE!!! Wiecej tego posta oglądać nie będę. Tyle wstążek i to jakich. Jestem chora. Pozdrawiam, pa!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :))) Już widzę jakie cuda by wyszły spod Twoich zdolnych rączek!! Twój haft wstążeczkowy jest przecież najpiękniejszy!!! Pozdrawiam również:))

      Usuń
  4. raj ... marzę ...

    p.s. jak zobaczyłam zdjęcie miniaturkę na blogerze to myślałam że to wszystko Twoje :) pozazdrościłabym :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :))) żeby to wszystko należało do mnie, to musiałabym zostać Mrs Ribbon:)))

      Usuń
  5. Poraziła mnie twoja fotorelacja. Od ilości tasiemek będę mrugać cały wieczór. A ceny jak?
    Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :))) wyobraź sobie, że ceny przystępne!!! Dlatego tym bardziej warto tam zaglądać:)))
      buziaki

      Usuń
  6. O MATULU!!!!Powiedz mu że się z nim ożenię (no jeśli to jedyna forma posiadania tych cudów) Dobrze że nie mijam i nie widzę takich "składzików" bo cierpienie.... wielkie. Nawet na zdjęciach co nie pokazujesz chciałabym mieć a gdybym widziała więcej?! Dzięki za przygodę oglądania tego bez finansowych konsekwencji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;)))Wiedziałam, że Wam ten raj też się spodoba:))) Z żalem zawiadamiam, że Benjamin Button ma już żonę.
      Ps. Następnym razem pstryknę i jemu fotkę:)

      Usuń
  7. rany B-) to tasiemkowy raj:-)))) przepadłabym jak nic;-) lato nadchodzi a ja na fotach wypatrzyłam tasiemkę MERRY CHRISTMS:-))))) chyba jestem zboczona;-)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :))) bo te tasiemki są na wszelakie okazje i za każdym razem mam trudny orzech do zgryzienia, które wybrać:))) pozdrowionka

      Usuń
  8. Bardzo ciekawie napisane. Fajny artykuł.

    OdpowiedzUsuń