piątek, 30 lipca 2021

Na ludowo:)

 Witajcie:)

Odkąd wróciliśmy nie mogłam się zabrać za nic. Najpierw upały a później świat jakby przyspieszył do zawrotnej prędkości. Kusiło mnie jednak strasznie by coś zacząć robić. Choćby coś małego...

I tak oto powstała karteczka na dziewiątą odsłonę zabawy u Izy TU.




Tłem są kolory z łowickiej ZAPASKI. O ile wujek Google dobrze mi podpowiedział:) Przy karteczce wykorzystałam motylki - część z baaardzo hojnego prezentu od Justynki TU

Kartka może nie od razu "kusi ludowym obliczem", ale mam nadzieję, że zostanie przyjęta do zabawy:) 

***

Przy okazji pokażę jeszcze dwa drobiazgi dla miłośniczki Myszki Miki.


Pudełeczko z przesłaniem (było jeszcze coś, ale nie załapało się do zdjęcia)


I karteczka.


To tyle na dziś.
Wszystkiego dobrego. Na rozpoczynający się właśnie weekend:) 


28 komentarzy:

  1. E atm, ja tam od razu w tej karteczce wypatrzyłam łowicką nutkę. Za to rozbawiło mnie, pozytywnie rzecz jasna, pudełko z przesłaniem. Wy to macie pomysły. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) dziękuję
      To czyli wujek Google dobrze mnie poinformował:)
      A co do pudełka, to lubię robić takie drobiazgi:)
      Uściski:)

      Usuń
  2. Super karteczkę łowickie pasieki od razu mi się spodobały😉

    OdpowiedzUsuń
  3. Gosiu od razu widać, że to kartka w łowickim stylu :)). Baaardzo mi się podoba!!! Pięknie wyglądają pasiaki jako tło! I jak ładnie motylki wkomponowały się :)). Drugi zestaw również jest świetny.
    Buziaki kochana i miłego weekendu również dla Ciebie!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) dziękuję Justynko
      Pomyślałam o kartce z łowickim tłem. I w ręce wpadły mi motylki od Ciebie - od razu zauważyłam, że mają podobne kolory i już wiedziałam, że muszę ich użyć:)
      Buziaki:)

      Usuń
  4. Ludowa kartka jest śliczna - kolorowa, radosna z "pocieszajką-wskazówką". Jak najbardziej pasuje do zabawy:) Pudełko z Myszką Miki super!!! Sama też za nią przepadam!
    Tobie Gosiu także życzę udanego weekendu i dziękuję za udział w 9 odsłonie.
    Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) dziękuję Izuś
      Na dziesiątą odsłonę też się szykuję:) Tylko jeszcze nie wiem, co dokładnie powstanie:)
      Buziaki:)

      Usuń
  5. Na tym właśnie polega zabawa, ile osób tyle odsłon. Na pewno jest na ludowo :) Pudełeczko wyszło Ci bardzo radośnie i zabawnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) dokładnie, każdy interpretuje na swój sposób
      Pudełeczko miało być takim miłym akcentem przy podziękowaniu:)

      Usuń
  6. Piekna ludowa odsłona. Lubie te klimaty.Twój talent znowu stanął na wysokości zadania.Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  7. Na ludowo jest na pewno, a do tego bardzo pięknie i gustownie!

    OdpowiedzUsuń
  8. I super potworzyłaś te rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Karteczka zdecydowanie folkowa, idealnie dobrałaś kolory - to świetna interpretacja.
    Komplecik z Myszką Miki prześliczny! Przesyłam uściski i życzę Ci wspaniałego weekendu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) dziękuję Ewciu
      Cieszę się, że Ci się podoba:)

      Usuń
  10. Piękne prace i kartka w ludowych kolorach śliczniutka!
    Pozdrawiam serdecznie, Alina

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne pudełeczko jak i karteczka. Przez te ludowe tło wyszła bardzo radosna:) Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) dziękuję
      Taka ludowa twórczość - hi,hi:)
      Uściski:)

      Usuń
  12. Kartka w kolorach łowickiej zapaski podoba mi się najbardziej :) Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  13. I mnie urzekła kartka w łowickich kolorach! Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń