poniedziałek, 1 marca 2021

Fabric scrap idea:)

 Witajcie:)

Wiosnę czuć u nas w powietrzu:) Miła odmiana po zimnych, deszczowych dniach. Moc energii i radości!

Jakże uprzejmy YT podsunął mi do obejrzenia film HandyMum Lin TV "The makeover of leftover fabric scrap / Idea of sewing project". I już byłam ugotowana! No bo jak to - takie urocze miasteczko a do tego szycie ręczne i ja mam przejść nad tym do porządku dziennego?! No się nie da:) 

Powoli zastanawiam się czy "domkowej choroby" nie powinnam już zacząć leczyć:)))

Panie i Panowie - oto moja wersja aplikacji. I oczywiście moja kolorystyka. Torba jest produktem kupionym w sklepie (Cath Kidston), tak że ten - samej torby nie musicie komentować - hi, hi:)) 

Wykorzystałam w tym projekcie dwa transfery od Anstahe TU (jeszcze raz DZIĘKUJĘ). Nabrały mocy urzędowej i się za nie zabrałam:)) Przypominają mi ciut "Alicję w krainie czarów", więc tym bardziej się tu znalazły.

Guziczki, niteczki, skraweczki:) Różnorakie materiały i desenie. Myślę, że mogłaby powstać z tego ilustracja do mojego "Mamelkowa".

Uprzedzam - wszelkie krzywizny zamierzone! 


W tym maleńkim miasteczku otoczonym jeziorem i z małą rzeczką pośrodku mieszkają szczęśliwi ludzie. Życzliwi dla siebie, z uśmiechem na co dzień i dobrym słowem. Każdy z nich ma swoje troski i radości ale nikomu nie brakuje optymizmu. Nie ma tu schronisk dla zwierząt ani domów spokojnej starości. Psy i koty się lubi a dla dziadków zostawia honorowe miejsce przy stole. Nie ma złodziei i cwaniaków ani piratów drogowych. Nikt nie ma telewizji a w internecie jest zainstalowany ban na hejt. To chyba tyle... 

Aha. Bym zapomniała - pani Jadzia prosiła, by Was pozdrowić. A pan Józek - woźny w tutejszej szkole - pyta czy ktoś jeszcze chce cebulki tulipanów, bo ma wyjątkowo dużo w tym roku.

***

To tyle na dziś. Miłego dnia i dobrego tygodnia:) Paaa.







45 komentarzy:

  1. Swietna torba, bardzo podobają mi się ręczne aplikacje , przmierzam się do nich ale nie wiem czy Tobie dorównam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) dziękuję
      Na bank będą super! A do tego Twój haft i już to sobie wyobrażam:)

      Usuń
    2. No...wyobrazić mogę, ale nie wiem czy jako ich autorka😂

      Usuń
    3. Zdolna Jesteś, więc wierzę w Ciebie:)

      Usuń
  2. Nie ważne czy malujesz na drewnie czy szyjesz Twoje domki i miasta cuuuudne są :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jesteś mistrzynią w robieniu, klejeniu i szyciu domków. Piękne miasteczko pełne milosci. Bardzo mi się podoba.
    A o co chodzi z tymi tulipanami? Byłabym chętna na parę cebulek. Pozdrawiam gorąco.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) dziękuję pięknie
      Te cebulki tulipanów, to niestety wirtualne (pan Józek to mieszkaniec Mamelkowa:) ale z serca by podarował.
      Uściski:)

      Usuń
  4. świetna torba, jak to fajnie tak czasem się zainspirowac i ponieść :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) dziękuję
      A największa kopalnia inspiracji to oczywiście internet:)

      Usuń
  5. Ja też pozdrawiam panią Jadzię :)). Swoją drogą moja mamcia ma tak na imię :)). Kurcze, a już chciałam chwalić samą torbę :)). Chwalę za to Ciebie Gosiu, że ją wypatrzyłaś :). Ale to, co na środku stworzyłaś, to kochana jest wielkie WOOOOOW!!!! Piękną ułożyłaś, a właściwie uszyłaś historię te wszystkimi detalami, zakrętami, domkami - bajka!!! Idę jeszcze raz popatrzeć i przeczytać.
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) dziękuję bardzo Justynko
      Sama bym chciała by takie Mamelkowo istniało w rzeczywistości. Dużo milej by się żyło:)
      Buziaki:)
      Ps. O widzisz, jak trafiłam z imieniem:)

      Usuń
  6. Życzę sobie, aby Ci się zawsze chciało ; pisać, szyć, malować. Czekam na następną aplikację, ta na torbie jest cudowna.
    pozdrawiam wszystkich Cię otaczających i oczywiście Panią Jadzię i Pana Józka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) dziękuję pięknie
      To ja bym chciała by Twoje życzenie się spełniło! I dziękuję serdecznie za pozdrowienia. Całe Mamelkowo przesyła uściski:)

      Usuń
  7. No cudna i bardzo optymistyczna opowieść o radosnym miasteczku, a Ty idealnie przeniosłaś to na torbę 😍
    Pięknie kolorowo i tak wesolutko się zrobiło i barwa Ci za to Małgosiu👏🙂 Extra praca !
    Pozdrawiam słonecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) dziękuję serdecznie
      Lubię takie optymistyczne wersje codzienności:)
      Pozdrawiam cieplutko:)

      Usuń
  8. W takim miasteczku to mogłabym zamieszkać:) Aplikacja wygląda jak kolaż, ciekawie skomponowany i świetnie wykonany. Świetna robota Gosiu a torba nabrała wyjątkowego i niepowtarzalnego charakteru. Przesyłam cieplutkie pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) dziękuję Ewciu
      Też bym tam zamieszkała:) Jakaś trasa rowerowa pewnie by się dla mnie znalazła:))
      Uściski:)

      Usuń
  9. Podaj adresik przeprowadze się do tego miasteczka z przyjemnoscią :) świetny pomysł i wspaniałe wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) dziękuję Aguś
      Robię zapisy na nową listę mieszkańców:))

      Usuń
  10. Miasteczko bajkowe, uszyte z marzeń :) Mam nadzieję, że znajdę się na liście mieszkańców. Najchętniej zamieszkałabym w okolicy tych dorodnych grzybków i trasy rowerowej.
    Pozdrawiam całe Mamelkowo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) dziękuję Aniu
      Wpisuję Cię na listę:) Miło będzie gdy część blogowego świata zagości w Mamelkowie:)
      Uściski dla Was od nas:)

      Usuń
  11. Piękna opowieść i cudowna torba! Przyglądam się przewijam w górę i w dół i marzę choćby o wynajęciu na kilka dni któregoś domku w tak cudownym pełnym miłości miasteczku ;) A domkowa choroba to chyba najfajniejsza choroba o jakiej słyszałam i napewno to dziwnie zabrzmi... ale m nadzieję że jest nieuleczalna ;))) Wspaniały pomysł i oczywiście fantastyczne wykonanie! Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) dziękuję bardzo
      Powiem Ci tak - kolejny projekt u mnie na tapecie... też związany jest z domkami - hi,hi:)
      Ps. A co do wynajmu, to pewnie uda się to załatwić:)
      Uściski:)

      Usuń
  12. Drewno czy tkanina... Domki są urocze, a opowieść tylko dopełnia całości.

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudnie Twoja główka pracuje a artyzm zenitu sięga. Świetny patchwork, aż szkoda takiej torby używać,najlepiej w widocznym miejscu ją powiesić i te krzywizny podziwiać, podziwiać, podziwiać...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) dziękuję pięknie
      Moja Mamcia też mówiła, że szkoda nosić - hi,hi:) Ale zapewniam, że będzie w użyciu!
      Buziaki:)

      Usuń
  14. Prześliczna praca!!! Podziwiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. Rewelacyjna torba, w dodatku niosąca ze sobą cudowne i mądre przesłania. Jak ja bym chciała mieszkać w takim miejscu. Ech, bajka :).
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) dziękuję
      Też bym z chęcią się tam przeniosła:)
      Pozdrawiam cieplutko:)

      Usuń
  16. Ja też od dawna nie mam TV i uśmiecham się codziennie... czy mogę w takim razie zamieszkać w tym miasteczku? :) Piękna torba i cudne domki, magiczne wręcz, bajkowe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) dziękuję pięknie
      Oczywiście, możesz zamieszkać. Ja mam TV ale nie oglądam:) I dobrze mi z tym.

      Usuń
  17. No co Ty leczyć! Absolutnie nie! Domki, to jakby już Twoja wizytówka 😁
    Świetna ta aplikacja. Bardzo mi się podoba. Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) dziękuję
      Dwie następne "domkowe" rzeczy już powstały;))
      Buziaki:)

      Usuń
  18. Świetna!!!!! Wspaniale ją ozdobiłaś!!

    OdpowiedzUsuń
  19. wow, podziwiam bajkowe miasteczko, cudnie Ci się udało, no i ten klimacik...taki Twój Mamelkowy:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) dziękuję bardzo
      No właśnie jakoś tak typowo sielsko-Mamelkowo. Hi,hi:)

      Usuń
  20. Jakie cudownosci! :*
    Ty, kochana, powinnas zalozyc firme ze swoimi domeczkami w logo i zbijac fortune! Jakakolwiek technika, wychodza uroczo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) dziękuję pięknie
      Mały sklepik mogłabym mieć, czemu nie:))

      Usuń
  21. Ja chcę! ja chcę, do takiego miasteczka! Uwielbiam Mamelkowy domkowy klimacik!!!

    OdpowiedzUsuń