niedziela, 8 listopada 2020

Pebble art/kamyczkowy obraz:)

 Witajcie:)

Koleżance bardzo podobają się kamyczkowe obrazki. Mi średnio. Tak jak kamienie lubię zbierać i na plaży szaleję, tak obrazki w tym klimacie jakoś mnie nie ruszają:)

Ostatnio koleżanka znów zachwycała się tymi obrazkami. Pokazywała mi je by mnie zainspirować. A ja niewzruszona (niczym skała hi,hi) powiedziałam, że wolę drewno:) Ona na to - może dlatego, że kamienie są zimne a drewno kojarzy się ciepło.

I pewnie coś w tym jest:) Wielkimi krokami zbliżają się urodziny tej koleżanki... i tak oto powstał ten obrazek. Nie pozostało mi nic innego jak spełnić to marzenie. Oto cała jej rodzinka siedząca na ławeczce:) 

Pozbierałam kamyczki z mojej dekoracji przy magnolii i wybrałam odpowiednie. Nawet piesek znalazł tu swoje miejsce:)) Niesamowicie ciężko jest zrobić zdjęcie takiej pracy. Niemalże na każdej fotce widać moje ręce, albo kawałek mnie. Musicie wybaczyć. Lepiej nie będzie:))

Do kompletu powstała wesoła karteczka. Mam tylko nadzieję, że koleżanka tu nie zajrzy by nie popsuła sobie niespodzianki:))

To tyle na dziś. Dobrego niedzielnego popołudnia Wam życzę i spokojnego tygodnia:) Oraz małych dobrych gestów dookoła Was! Tak niewiele czasami potrzeba by było miło. Paaa!

60 komentarzy:

  1. Gosiu bardzo ładny kamienny obrazek Tobie wyszedł. Poradziłaś sobie świetnie, normalnie te kamienie wyglądają jak siedzący ludzie :)). Podziwiam i to bardzo :))). Oj jestem pewna, że koleżanka będzie zachwycona!! I super karteczka! Buziaki kochana!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) dziękuję Justynko
      Mam nadzieję, że koleżance sprawię miłą niespodziankę:) Nie sądzę by wpadła na to, że zrobię dla niej taki obrazek:)
      Buziaki:)

      Usuń
  2. Bardzo fajny pomysł na obraz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi też bardzo podobają się takie "kamienne" obrazki ale nie mam pojęcia jak się za takie cuda zabrać. Super, jestem zachwycona.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) dziękuję
      Najważniejsze to mieć kamienie i taką przestrzenną ramkę (moja z IKEA). Reszta, to już tylko nasza fantazja:)

      Usuń
  4. Obrazek wyszedł bardzo realistycznie. Myślę, że koleżanka będzie zadowolona. Masz rację, drobne gesty czynią cuda :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) dziękuję
      Koleżanka lubi zielony i lubi kamyczkowe obrazki, więc powinno się udać:)

      Usuń
  5. Wow, jestem pod wrażeniem, kamyczkowy portrecik rodzinny- bajka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny pomysł kamyczkowy. Koleżanka na pewno będzie zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) dziękuję
      Pozostaje mi czekać do dnia jej urodzin:)

      Usuń
  7. Super! Mnie się kamyczkowe obrazki bardzo podobają, ale ja mam minimalistyczną duszę ;-) Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) dziękuję
      O widzisz, mi chyba w tych kamyczkach brakuje rozmachu - hi,hi:)
      Uściski:)

      Usuń
  8. Mi akurat kamyczkowe obrazki bardzo się podobają. Twój również. Koleżanka będzie zadowolona.
    Dobrego tygodnia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) dziękuję
      Żywię taką nadzieję:) Dobrego tygodnia i dla Ciebie:)

      Usuń
  9. Fajnie, że spróbowałaś, bo fajnie wyszło. Świetny obrazek i koleżanka będzie zachwycona. Kartka też jest cudna! Buziolki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) dziękuję Reniu
      Dobrze, że miałam takie płaskie kamyki pod ręką, bo o nie wcale nie jest łatwo:))
      Buziaki:)

      Usuń
  10. Mnie bardzo się podoba Gosiu. Ślicznie obrazek "zmontowałaś". Nigdy takiego nie zrobiłam, ale podziwiam:) Buziole

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) dziękuję Izuś
      To też mój pierwszy kamyczkowy raz:)
      Buziaki:)

      Usuń
  11. Gosiu, nie umiem się okreslić.Jak dostałam moje domki, to wiedziałam, że to miłość do samego końca, a tu patrz, nowe cudo i kolejna miłość. Piękne Gosieńko kompozycje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) bardzo dziękuję
      Ja mimo wszystko pozostaję przy domkach. To był tylko "przelotny romans" z kamyczkowymi obrazkami:)
      Uściski:)

      Usuń
  12. Wspaniały prezent przygotowałaś Gosiu/:) Pozdrawiam cieplutko.:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny, pomysłowy i symboliczny obrazek Gosiu. Surowość kamieni wspaniale kontrastuje z ciepłem rodzinki - jestem zachwycona efektem. Karteczka też jest pełna uroku.
    Gorąco pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) dziękuję pięknie
      Mam nadzieję, że trafi w gust koleżanki i zawiśnie gdzieś w domku albo stanie na kominku w salonie:)
      Uściski:)

      Usuń
  14. Bardzo ladny! Uwielbiam takie wlasnorecznie zrobione prezenty! Kolezanka na pewno sie ucieszy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) dziękuję
      A na Etsy jakie ceny tych kamyczkowych obrazków! Szok:)

      Usuń
  15. Super! Widziałam już takie kamyczkowe obrazki, bardzo mi się podobają :). Niby proste, ale można z nich ułożyć całe historyjki. Fajny prezent dla koleżanki :))).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) dziękuję
      Widziałam kiedyś w sklepie takie obrazki. Byłam tam nawet z ową koleżanką - i jej się podobały:)

      Usuń
  16. Przeuroczy kamyczkowy obraz! Super pomysł i wykonanie! Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Kolezanka sie ucieszy, wypełnisz jej marzenie:) powiem Ci że mnie też one się podobają. Mam gdzieś na dysku takie obrazki, ale inna sprawa je tworzyc a inna wieszać na ścianie...trzeba mieć odpowiedni klimat domu...tak myślę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) dziękuję
      Jedno małe marzenie jest spełnienie:)
      Zgadzam się z Tobą, nie wszędzie to pasuje - ale tak jest chyba z każdym rękodziełem. U niej na szczęście pasuje:)

      Usuń
  18. Fajne są takie "kamienne" obrazki i ten Twój wyszedł Ci suuuper :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ciekawa praca:) Karteczka urocza :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny jest ten obrazek, super sobie poradziałaś. Kompozycja zachwyca swoimi szczegółami. Stone art jest piękny i daje tyle możliwości - ozdoby do domu, w ogrodzie, w naturze...

    Dziekuje, za odwiedziny na moim blogu i za jego czytanie od deski do deski ;) fajnie, że się "ujawiniłaś" :) i zapraszam częściej do siebie.

    Pozdrawiam i ide się tu rozejrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) dziękuję pięknie
      Miło, że i Ty do mnie zajrzałaś:)) Zapraszam serdecznie rozgość się u mnie. Może też Ci się spodoba:)
      Pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  21. Obraz bardzo fajnie się prezentuje :D Piękna karteczka :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  22. Nietypowe medium, ale efekt bardzo udany :)

    OdpowiedzUsuń
  23. A mnie się właśnie bardzo podobają. Coś innego i pobudza wyobraźnie.
    PS: Wspomnę o tym poście u siebie na Instagramie mam nadzieję, że nie masz nic przeciwko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) dziękuję, widać kamyczki mają swoich zwolenników;)
      Jeśli chcesz, proszę bardzo:)

      Usuń
  24. Obrazek świetny, bardzo inspirujący pomysł na rękodzieło :)
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) dziękuję, dużo takich obrazków można znaleźć w sieci albo można spróbować taki zrobić
      Pozdrawiam również:)

      Usuń
  25. Nie przypuszczałabym nawet, że z kamyków może wyjść fajny obrazek a tu proszę !! Ekstra to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) dziękuję
      We wtorek trafi do właściwego domku:) Zobaczymy jak zostanie przyjęty:)

      Usuń
  26. Przepiękny obraz. Widzę go na ścianie w swoim domu. Zwłaszcza w pokoju dziecięcym będzie dobrze się prezentował :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) dziękuję
      Ten znalazł swoje miejsce w salonie:)

      Usuń