sobota, 26 listopada 2016

Kartka urodzinowa i inne takie:)

Witajcie:)

Dziś dla Was karteczka i kilka opowieści z Mamelkowa i okolic;))

Powstał kolejny "exploding box" - kolory żywsze ale z braku dobrego światła wyszło jak wyszło:))




Najważniejsze, że obdarowanej się spodobał:)

***
Wracam z pracy, ledwo otwieram drzwi i dopada do mnie córcia.
- MAMO!!! MAMO!!! Wiesz co się stało?!?!
- No co się stało?
- Mamelek wysmarował mydłem ścianę i drzwi.
- To był wypadek - dobiega mnie głos ze środka pokoju. - Przepraszam!!! - woła Mamelek.
- Mamo zobacz - woła Martusia.
Podchodzę do miejsca zbrodni i wskazuję palcem ślady:
- Mamelek i co się mówi? - pytam wyczekująco.
- SPAGHETTI !!!- odpowiada bez chwili wahania Marcel.

***
Jestem w kuchni. Przychodzi Mamelek.
- Mamo, czy mogę iść z Tobą do pracy zarobić pieniądze?
- ???
- Chciałbym kupić dziewczynkom kochanym "pałac Elsy".
- Jakim kochanym dziewczynkom?
- Mojej Martusi!
Stoję dumna i blada jakiego mam szlachetnego synka. W tym czasie dobiega mnie jakiś hałas z dużego pokoju.
Po chwili słyszę jak Mamelek mówi do siostry:
- Nie pójdę do pracy zarobić pieniądze. Nie kupię pałacu Elsy. Zrobiłaś mi przykrość!

***
W polskiej szkole sobotniej.
Pani pyta uczniów:
- Dzieci czy znacie jakieś słowo na " C"?
- "CYCKI" - odpala w sekundzie wnuczka mojej koleżanki.

***
Tekst bez autoryzacji, ale mam nadzieję, że koleżanka się nie pogniewa, że go przytaczam;))) Spodobał mi się bardzo, więc muszę się nim z Wami podzielić:))

Mojej koleżanki mąż wraca z pracy. Przebiera się w "domowe" ciuchy. Przygląda mu się jego synuś i patrząc na zaokrąglony brzusio pyta:
- Tato, byłeś kiedyś Świętym Mikołajem?

***

To tyle na dziś. Zdrówka Wam i nam życzę, bo towarzystwo się nam poprzeziębiało:(
Miłego weekendu. Pa:))

43 komentarze:

  1. Słodki ten box. Dawno nie robiłam tej formy, a mam pomysł na taki z choinką. A opowiastki jak zwykle zabawne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)dziękuję:)
      Czekam na ten świąteczny w Twoim wydaniu:)

      Usuń
  2. Piękny box i wesołe teksty. Zdrówka Wam życzę. : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)dziękujemy:)
      Niech to choróbsko nas w końcu opuści, bo każdy ma już dość...

      Usuń
  3. Kocham teksty z Mamelkowa :) Mogłaby spokojnie powstać książka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)miło to czytać;))
      :))większość jest na blogu, więc by się powtarzało;))

      Usuń
  4. Box jest cudowny! :) Może sama w końcu się zbiorę i zrobię swój. ;D
    A Twoje historyjki zawsze powodują poprawę humoru. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super ta kartka!
    Rozmowy z dzieciakami, albo ich opowieści są niesamowite! Zaczęłam nawet spisywać te mini opowiastki/rozmowy moich maluchów, ale tyle tego było, że porzuciłam pomysł. Muszę się jednak zabrac za to na nowo, bo to bezcenna pamiątka będzie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)dziękuję:)
      Koniecznie wróć do pomysłu, to tak ulotne chwile i słowa, że szkoda by uleciały:)

      Usuń
  6. "byłeś kiedyś św. Mikołajem" mnie rozbroiło :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podejrzewam, że mina Taty była bezcenna;)

      Usuń
    2. Hehe, może mój mężu z tego powodu gubi brzuch, bo boi się że maluchy kiedyś z takim tekstem wyskoczą ;)

      Usuń
  7. Dzieci potrafią rozbawić:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Hihi, dzieci to mają teksty czasami :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Z rodzeństwem tak jest, u mnie było podobnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniałe teksty dzieci:)
    https://sweetcruel.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Hihi sphagethii - śmieszne :) Ja ostatnio sobie stare nagrania słuchałam jak rozmawiałam o zębowej wróżki uśmiałam się po pachy . Teraz mój ma 13 lat i brak mi tych dziecinnych rozmówek i rozumowania małych dzieci ;) pozDrawiaM cieplutko;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wróżce miało być hihi ;)

      Usuń
    2. :)poczekaj jeszcze chwilę i będziesz babcią;)) i znów będziesz miała wesołe dziecięce dialogi;)

      Usuń
  12. Co te Twoje szkraby mają do ścian? Tak je lubią czy odwrotnie, że czyms je smarują? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama nie wiem:) Na szczęście tego nie widać;) Tak to jest jak Mama jest w pracy;))

      Usuń
    2. Kochana, napisz do mnie bo zapodziałam Twojego maila :) Przesyłke moge wysłać na adres w Polsce? :)

      Usuń
  13. Nie ma jak teksty dzieciakow! Poprawa humoru - gwarantowana! :)

    U nas, starsza polowa mlodszego towarzystwa tez smarcze... :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie - na poprawę humoru - jak znalazł;)
      U nas nawet nie poszliśmy do szkoły:(

      Usuń
  14. Box - ideał! Każda obdarowana byłaby zachwycona :))

    A teksty jak zwykle rozbrajające. Gdy Was czytam, strasznie żałuję, że ja ich nie spisywałam, gdy córcia była mała, też czasem ubaw był po pachy :))

    No ale tekst o Mikołaju rozłożył mnie na łopatki :D Mam ochotę zapytać jutro tak pewnego osobnika, ale boję się, że mi odpłaci pięknym za nadobne ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:)
      Ja te teksty mam tylko na blogu a może warto by je utrwalić w rodzinnych kronikach:))

      Ps. Nie podpuszczam Cię, ale spytaj;))

      Usuń
    2. Ja zapytałam, odpowiedzi udzieliła mi córcia, własnego chowu zresztą, że to nie jest Mikołajowy brzuchol , tylko bagaż doświadczeń :)

      Usuń
    3. :))Dobra odpowiedź i baardzo dyplomatyczna;))

      Usuń
  15. Karteczka słodka i przecudnej urody, a wesołość trwa nadal i niech tak zostanie :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Teksty dzieciaków którymi nieraz sypią jak z rękawa mnie powalają :D Świat bez nich byłby smutny!

    OdpowiedzUsuń
  17. Cześć!
    Jestem rzadko bo nie zawsze mam możliwość naskrobać coś ale staram się czytać regularnie :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej, hej,
      cieszę się, że piszesz, to niezmiernie miło:) Każdy zabiegany, więc ja to rozumiem:)

      Pozdrawiam cieplutko:)

      Usuń