poniedziałek, 11 kwietnia 2022

W oczekiwaniu

 Dzień dobry:)

Już za chwilę święta Wielkiej Nocy. Chciałam udekorować dom... i gdzieś mi "wsiąkły" ozdoby! Tak ładnie gdzieś schowałam karton z nimi, że może się odnajdzie w grudniu:)

Oczywiście mam też kilka innych ozdób, więc trochę dekoracji jest.

Zrobiłam też mały przestrzenny obrazek z przepięknym stempelkiem od naszej utalentowanej Agnieszki TU (DZIĘKUJĘ jeszcze raz!)


Dołożyłam marchewkowe tło i dwie mini marchewki:)



***
Synek wybierał się na urodziny do koleżanki z klasy. Prezent wiadomo - kasa, ale została wręczona wraz z karteczką:)

***
A na koniec mam dla Was jeszcze cudne lilie, które dostałam od koleżanki i laurkę od syna na angielski Dzień Matki:)


Dobrego tygodnia życzę. Paaa

35 komentarzy:

  1. Z tym chowaniem by nie zniknęło też tak mam :)) na pewno się karton znajdzie... Zawsze się znajduje.. tylko nie wtedy kiedy trzeba:)W tym roku nic świątecznego u mnie nie powstało. Nie chce się odrywać od aktualnego obrazu.. Jest wena trza korzystać ;) Fajnie obrazek się prezentuje a zająca masz boskiego!Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) dziękuję
      Moja Mamcia tak potrafiła schować prezenty np. na Gwiazdkę:)) Mam to po niej!
      Pozdrawiam cieplutko:)

      Usuń
  2. Wiesz Gosiu, czasem niewiele potrzeba żeby stworzyć świąteczny nastrój i Tobie to się udało. Obrazek niewielki ale razem z zającem tworzy przeuroczą dekorację.
    Lilie cudne a laurka od synka wzruszająca. Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) dziękuję Ewuś
      Laurkę zachowam oczywiście na pamiątkę:)
      Buziaki!

      Usuń
  3. Małgosiu jak pięknie udekorowałas domek :) obrazek mnie zachwyca, te Twoje marchewki sa rozczulające :) śliczna karteczka dla koleżanki :) Pozdrawiam w Wielkim Tygodniu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) dziękuję Aguś
      Uwielbiam Twoje malowane stempelki i cieszę się, że jestem ich szczęśliwa posiadaczką:)
      Buziaki:)

      Usuń
    2. :) a ja się rozpływam nad Twoimi domkami :)

      Usuń
  4. Zajączek mnie wzruszył, zresztą to jedno z moich ulubionych zwierzątek. Kartka urodzinowa też wyszła niezwykła. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Też tak mam chowam w "wiadome miejsce" a potem szukam cały rok;)) Pięknych świat dla całej rodziny:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie tylko Ty tak masz z tymi ozdobami ;) Bardzo gustowne dekoracje, śliczna kartka.
    Wszystkiego dobrego na Wielkanoc.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) dziękuję
      Wszystkiego dobrego i dla Was.
      Ps. Ozdoby nadal się nie odnalazły;)

      Usuń
    2. Wspaniałej Wielkanocy, pokoju w sercu, radości i obfitości na świątecznym stole 🥚🐣🐥

      Mam nadzieję, że kartka ode mnie dotarła :)

      Usuń
    3. :) dziękuję
      Niestety jeszcze nie. Ja też do Ciebie wysłałam... i pewnie też jeszcze nie doszła...

      Usuń
  7. Świetna dekoracja :)
    Zaskoczyłaś mnie prezentem dla koleżanki, że kasa. O rany! ech...
    Wszystkiego dobrego życzę, zdrowia i pomyślności :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) dziękuję
      Tu jest to dość popularne. Wiem, że dzieci mają mnóstwo zabawek a np. zbiera na jakiś wymarzony prezent, to wolę dać pieniądze niż np. dublować zabawki
      Pozdrawiam cieplutko:)

      Usuń
  8. Śliczna dekoracja!! Wspaniała karteczka urodzinowa!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkiego dobrego z okazji Świąt! Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Oh very cute decorations darling

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten króliczek jest przepiękny! Cudowne szczegóły! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piekne karteczki i obrazek!
    Mi tak zdarza sie chowac pojedyncze rzeczy, ze potem za cholere nie moge ich zlokalizowac. Calego kartonu chyba jeszcze nie zdarzylo mi sie posiac. Czyli wszystko przede mna. ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Obrazek z marchewkami super, karteczki piękne, posiewam co jakiś czas różne rzeczy ale kartony jeszcze nie zgubiłam :) Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  14. A co tu tak cicho...? Mam nadzieję, że jesteście zdrowi i wszystko jest w porządku.

    OdpowiedzUsuń
  15. Przestępując z nogi na nogę... udziela mi się tytuł twojego posta... Martwię się...

    OdpowiedzUsuń
  16. Mamelku kochany, wszystkiego co najpiękniejsze w Nowym Roku!. Zdrowia, pomyślności i ogromu miłości:)
    Kiedy wracasz? Czekam.
    Ściskam mocno:)))

    OdpowiedzUsuń
  17. Co U Ciebie, wracaj do nas Małgosiu :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Witaj kochana ja też tęsknię za moją imienniczką, odezwij się do nas ❤️

    OdpowiedzUsuń
  19. ค่าย pg ทางเข้า มือถือ ใหม่ล่าสุด ความสนุกสนานร่าเริงรวมทั้งตื่นเต้นที่สุดในทางเกมคาสิโนออนไลน์ PG ปากทางเข้าโทรศัพท์มือถือใหม่ปัจจุบัน! ในปัจจุบันที่เทคโนโลยีก้าวล้ำขึ้นอย่างเร็ว

    OdpowiedzUsuń