sobota, 18 grudnia 2021

Ho, ho, ho:)

 Witajcie:)

Dziś przychodzę do Was z mocno świątecznymi akcentami. Jedna scenka i dwie kartki.

Domek w zimowym klimacie. Powstał na bazie letniego domku, który kiedyś już gościł na blogu:)

Zdjęcia niestety nie do końca oddają kolorystykę, ale tak to bywa przy sztucznym oświetleniu.


Śnieg, śnieżki, choinka, wieniec, bombka i dekoracje. I nawet porąbane drewno przy drzwiach,
by móc napalić w kominku. Ot, zimowy domek gotowy na przyjęcie gości:)


***
I karteczki. Jedna mocno w błękitach... I mocno domkowa, czyli taka moja wizytówkowa:) Prawie płaska, do koperty.


A druga ma ciut wystających elementów.


I styropianowy śnieg:)


Dzieci ostatni raz były wczoraj w szkole a to oznacza, że pośpię trochę dłużej:) Zawsze to jakaś miła perspektywa. 

Dobrego weekendu:) Paa.

18 komentarzy:

  1. Przepiękny domek, doskonała świąteczna dekoracja! Kartki jedyne w swoim rodzaju - cudne!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) dziękuję
      Domek powstał jako prezent pożegnalny dla nauczycielki, która odchodzi na emeryturę:)
      Pozdrawiam cieplutko:)

      Usuń
  2. Bardzo ładny zimowy domek ! Piękne są też Twoje kartki ! Bardzo podoba mi się zwłaszcza ta niebieska. Cudne są !!! ja już nie potrafię robić takich płaskich kartek do koperty... Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) dziękuję
      No właśnie - z płaskimi też mam problem:) Lubię "na bogato" a przy takich to trudniej:)
      Pozdrawiam cieplutko:)

      Usuń
  3. Jaki śliczny ten zimowy domeczek! I bardzo podobają mi się Twoje kartki.
    Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) dziękuję
      Cieszę się bardzo:)
      Pozdrawiam cieplutko:)

      Usuń
  4. No te domki robisz Małgosiu jedyne w swoim rodzaju :) karteczki urocze :) miłych snów ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) dziękuję Aguś
      To miłe:)
      Kolorowych snów i dla Ciebie:)

      Usuń
  5. Gosiu, kocham Twoje domki. Cudny!
    Śliczne kartki.
    Buziaki ślę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) dziękuję Izuś bardzo
      Tak jak ja Twoje anioły:)
      Buziaki:)

      Usuń
  6. Domek, że ho Ho. Każdy jest niepowtarzalny, nawet jeśli do drugie wcielenie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) dziękuję
      Obdarowanej też się spodobał i to mnie cieszy:)
      Pozdrawiam cieplutko:)

      Usuń
  7. Gosiu zachwycam się Twoimi domkami niezmiennie! pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  8. No już nie wiem, który bardziej mi się poodba - ten czy w filiżance :)). Gosiu tworzysz nie tylko piękne, oryginalne domki, ale i całe opowieści do nich!!!! Nawet drewno do kominka leży :)). BAJKA!!!
    Śliczne karteczki, a wśród nich moja :)).
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) dziękuję Justynko
      Relaksują mnie te domki. Cieszę się, że Ci się podobają:)
      Buziaki:)

      Usuń