piątek, 1 października 2021

Skrzyneczka i reset:)

 Witajcie:)

Dla małej miłośniczki koni powstała dekupażowa skrzyneczka. Szalenie podobał mi się ten wzór na serwetce. Choć muszę przyznać, że wybór był trudny, bo "serwetkowych" koni było bardzo dużo do wyboru.

Domalowałam ciut kwiatów i pochlapałam całość. Dodałam też papierowe kwiaty i listki. Trochę się namęczyłem, bo za pierwszym razem... lakier pozostawił same farfocle!!! Mimo, że był nowy i świeżo otwarty. Musiałam wszystko zeszlifować (włącznie z serwetką) i zabrać się ponownie do pracy. Nauczona doświadczeniem, za drugim razem użyłam już tylko lakieru w sprayu.

***

Udało nam się znów trochę zresetować w "miłych okolicznościach przyrody". Peak District ma jeszcze wiele urokliwych miejsc, w których nie byliśmy.


Pierwszego dnia nasza ekipa miała w składzie niezwykle silnego, pełnego energii psiaka i uśmiechniętego niespełna półtorarocznego brzdąca.
Muszę przyznać, że byłam pod dużym wrażeniem jednego i drugiego. Pierwszy - zdaje się być niezniszczalny - a drugi nieustannie zadowolony z życia:)
Niezwykły dom na samym początku szlaku. Wymarzony na urlop, choć mnie zapewne wkurzali by Ci wszyscy ludzie spacerujący tak blisko. Ale jako sceneria thrillera - idealny:))


Totley Tunnel z 1893 roku (5,7 km).


Drugiego dnia w zupełnie innym składzie rozpoczęliśmy nieśmiało wycieczkę. Czemu nieśmiało spytasz mój Drogi Czytelniku? Bo miało padać i nie do końca nam się uśmiechało spacerowanie w deszczu. Na szczęście pogoda znów dopisała. Do tego stopnia, że okazało się... że wodospady były niemalże suche.


Widoki tak czy siak nam się podobały. Jedynym minusem było, że trasa - zarówno w jedną jak i drugą stronę - prowadziła w tym samym miejscu. Zawsze ciekawiej jest iść jednym szlakiem a wracać innym. No ale nie zawsze jest wybór:)


Miałam okazję przetestować moje nowe buty:)) i muszę przyznać, że dokonałam trafnego wyboru.


O tu, proszę bardzo - dowód na to jak brakowało deszczu. Pod tym mostkiem powinna płynąć rzeczka.



To tyle na dziś. Dobrego weekendu, paa:)

50 komentarzy:

  1. Aktywny wypoczynek to jest to. Piękne widoki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna skrzyneczka. A i widoki jakie mijaliście podczas wycieczki były niezwykle. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) dziękuję
      Tak, cieszę się, że udało nam się znaleźć takie miejsce:)
      Uściski:)

      Usuń
  3. Skrzyneczka jest urocza :) a miejsca bardzo klimatyczne :) najważniejsze że buty dały rade :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) dziękuję
      Tak, klimatycznie tam:) Buty "robią robotę" :))

      Usuń
  4. Dobre buty to podstawa! Takim pięknym szlakiem to można wędrować tam i z powrotem :)
    Skrzyneczka wyszła pięknie!!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) dziękuję
      Dokładnie. Te są lekkie i wygodne:) A do tego usztywniają kostki co w moim przypadku ma duże znaczenie:)
      Pozdrawiam cieplutko:)

      Usuń
  5. A więc ;) pudełko ekstra. Na wycieczce dobre buty to podstawa , zaryzykowałaś i wygrałaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) dziękuję
      Trochę poczytałam opinii o butach "do łażenia" i mi się udało dobrze trafić:)

      Usuń
  6. Świetny reset Gosiu:) Bardzo mi się podoba Twoja skrzyneczka, ozdobiłaś ją prześlicznie.
    Gorąco pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) dziękuję Ewuś
      Lubię tak się resetować:)
      Uściski:)

      Usuń
  7. Bardzo ładnie prezentuje się ta skrzyneczka :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Gosiu skrzyneczka jest piękna! Te konie są śliczne! I poradziłaś sobie genialnie :)). Kolejne piękne miejsce zwiedziliście, super!
    Buziaki kochana!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) dziękuję
      Nadii też się ten prezent podobał, co mnie cieszy najbardziej:)
      Buziaki Justynko:)

      Usuń
  9. piękne pudełeczko! świetna fotorelacja z wypadu:))

    OdpowiedzUsuń
  10. Moja Bi oszalalaby na punkcie tej skrzyneczki! :)
    Mieliscie kolejny piekny wypad. No, ale zeby w Anglii brakowalo deszczu, to sie w glowie nie miesci. Swiat sie konczy! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) nowej właścicielce też się spodobała
      A z tym deszczem to tylko chyba tam, bo u nas pada regularnie:))

      Usuń
  11. Skrzyneczka przesłodka i motyw z konikiem uroczy:)
    Fajny miałaś pomysł z kwiatuszkiem, dzięki niemu obrazek stał się 3d.
    Relacje z wycieczki bardzo mi się podoba, miło zobaczyć piękne i tak bardzo zielone tereny.
    Pozdrawiam Małgosiu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) dziękuję
      Lubię takie wędrowanie. Człowiek zmienia otoczenie i przewietrzy głowę:)
      Uściski:)

      Usuń
  12. CUDNA skrzyneczka!!! Śliczny motyw!
    Fajna wycieczka!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) dziękuję
      Te koniki od razu wpadły mi w oko, choć wybór był bardzo duży:)

      Usuń
  13. Ale cudowne widoki! Świetna wycieczka ;) Skrzynka też bardzo mi się podoba. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) dziękuję
      Widoki fajne i towarzystwo mieliśmy super:)

      Usuń
  14. Odpoczynek przy robótkach rękodzielniczych, a potem wypoczynek na wycieczce! Aż chce się żyć. Piękna skrzynka, idealnie wpasowałaś koniki w kwiecistą łąkę. Ślicznie u Ciebie. Pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) dziękuję
      Masz rację, to odpoczynek przy hobby i przy wędrowaniu:)
      Pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  15. I really appreciate your professional approach.These are pieces of very useful information that will be of great use for me in future.
    មាន់ជល់អនឡាញ

    OdpowiedzUsuń
  16. Skrzyneczka pomimo początkowych trudności prześlicznie wyszła.
    Super wycieczka. Taki reset też by mi się bardzo przydał...
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) dziękuję
      Niby wypad na weekend, ale baterie udało się podładować:)
      Buziaki:)

      Usuń
  17. skrzyneczka wyszła prześliczna, fajna wycieczka. Pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Najchętniej całe szuflady wypełniłabym takimi pięknymi skrzyneczkami !

    OdpowiedzUsuń
  19. Nic tak nie odpręża jak odpoczynek na łonie natury

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetna skrzyneczka, a miejsca zapierają dech w piersi ❤

    OdpowiedzUsuń