środa, 3 lutego 2021

Kopertowy album:)

 Witajcie:) 

Baza tego albumiku powstała dawno temu. Na YT trafiłam na filmik jak zrobić album z kopert i wiedziałam, że się za to wezmę:)  Szkoda tylko, że nie udało mi się trafić na koperty z białym środkiem... No ale w dzisiejszych czasach, człowiek bierze co dają:))

Na okładce jest zdjęcie mojego cudnego kafelka, którego kupiłam na Jarmarku Dominikańskim. Napis "flower" jest tu nieprzypadkowo. Zrobiłam go dla koleżanki w ramach podziękowania... za kwiatki (m.in. aloes, który usiłuję utrzymać w domu i jakoś mi to nie wychodzi... )

Dużo w tym albumie moich stempli, o których już Wam pisałam. Te serduszkowe igiełki można wyjąć i coś napisać na ich odwrocie. W kieszonce umieściłam też tag z dziewczynką i zajączkiem.


Po drugiej stronie stempelkowa dziewczynka na żółtym tle. Oczywiście nie mogło zabraknąć motyli.

A tak wyglądają te strony obok siebie. W zasadzie łączy je tylko kropelka niebieskości.


Na kolejnej stronie znów żółto:) I dużo kwiatów. Znalazł się też rower tworząc sielski klimat.


A tak wyglądają kolejne tagi z kieszonki. Szkoda tylko, że zapomniałam im zrobić fotki z drugiej strony:))




Tutaj łączy kolor buraczkowy lub bordowy jak kto woli.


Tu nie robiłam dwóch odrębnych fotek, bo tło poczyniłam to samo. I dzięki temu powstała jedna duża strona. 


A tu schronienie znalazły trzy tagi. Pokazuję tylko te dwa, które są schowane. A trzeci widać od razu:)


Tu kolejny wysyp motyli. Zaczyna to być u mnie tendencyjne:))


A tu brzmi wesoła melodia! Słyszycie?




Ostatnia strona znów w całości:) Żółty i fiolet. No i motyle:)) Chyba tylko prace świąteczne (gwiazdkowe) udaje mi się stworzyć bez motyli - hi,hi:)


Całość ma jeszcze mnóstwo niezapełnionych kieszonek. Można coś w nich schować.

I taki oto ten albumik. Kopertowo-Mamelkowy:)

To tyle na dziś. Dobrych drobnych spraw na każdy dzień Wam życzę:) Paaa.

58 komentarzy:

  1. Wow, jak piękna grafika tych kart jest ... bardzo dziewczęca. Dziewczynom naprawdę się to spodoba ...

    OdpowiedzUsuń
  2. Gosiu u Ciebie to zawsze coś ciekawego zobaczę :). Nie wiedziałam, że takie albumy z kopert są. I bardzo mi się ten patent podoba. Piękny album zrobiłaś. Napracowałaś się, co widać, ale warto było. Każda karta, tag, dodatki zachwycają :). Motyli nigdy za dużo, to jedne z piękniejszych owadów :).
    Buziaki kochana i miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) dziękuję Justynko
      Niestety namiary na ten filmik miałam w starym telefonie, więc nie mogłam udostępnić. Ale myślę, że można trafić na podobny kursik. Polecam w wolnym czasie:)
      Buziaki wielkie:)

      Usuń
  3. Masa szczegółów, masa kolorów, istna uczta dla oka! Wspaniały album! Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) dziękuję pięknie za ciepły komentarz. Aż urosłam trzy centymetry:))
      Pozdrawiam cieplutko:)

      Usuń
  4. no brawo, świetny. Jak ja uwielbiam oglądać taką twórczość. Raz robiłam albumik z kopert i to bardzo szybka i przyjemna praca jest. Super rozwiązanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) dziękuję bardzo
      Lubię takie wycinanko-naklejanki:) I tym sposobem taki album jest w jednym egzemplarzu.

      Usuń
  5. Udało Ci się Gosiu stworzyć śliczny i oryginalny albumik. Dzięki kolorom i grafikom jest bardzo radosny a tagi są świetnym uzupełnieniem. Brawo Ty!
    Uściski:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) dziękuję Ewciu
      Tak mi w duszy kolorowo grało:) Gniecione żółte tło z Twojego pomysłu!
      Pozdrawiam cieplutko:)

      Usuń
  6. Zachwycił mnie ten album! Śliczny jest!
    Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) dziękuję pięknie, cieszę się bardzo:)
      Pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  7. Ojej, ileż tu wycinanek, podziwiam cierpliwość:-) Bardzo radosna i optymistyczna wersja albumu, tylko na dobre wspomnienia:-) Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) dziękuję
      Mam nadzieję, że właśnie tylko takie tu będą:)
      Uściski:)

      Usuń
  8. Ciekawy pomysł :) Lubię obserwować tego typu prace. Twoja wygląda bardzo sympatycznie :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) dziękuję
      Taka radosna twórczość - hi,hi:)
      Uściski:)

      Usuń
  9. Ale świetny, kolorowy album i ile w nim fajnych dodatków. A motylki nigdy dośc, pięknie wyglądają i ozdabiają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) dziękuję bardzo
      Motyle pchają się mi niemalże do każdej pracy:))

      Usuń
  10. Piękny album bardzo kolorowy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniała dziewczęca praca, mnóstwo pracy w niego włożyłaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) dziękuję
      Trochę mi faktycznie z tym zeszło, ale to sama przyjemność:)

      Usuń
  12. Very nice album, so cute! ♥♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny - kolorowy i radosny:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Radosny i pełen motyli albumik, świetna praca :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny, bardzo przemyślany :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Rewelacyjny album i do tego te wszystkie tagi, schowki i masa innych drobiazgów, cudnie 😍

    OdpowiedzUsuń
  17. Napatrzeć się nie można. Ileż tu kolorów!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) feeria barw, na bogato;)

      Usuń
    2. Jak coś jest kolorowe to zawsze mi się podoba, a jak ładnie wykonane do tego to ideolo :)

      Usuń
  18. Jestem pod wrażeniem. Jaki pomysłowy i kolorowy ten album. Fajnie to wszystko razem ze sobą połączyłaś.

    OdpowiedzUsuń
  19. Ciekawa praca. Bardzo fajnie wyszło. Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  20. I powstalo kolejne cudenko! <3

    Nie dziwie sie, ze motyle sa u Ciebie doslownie wszedzie, w koncu to taki wdzieczny motyw... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) dziękuję bardzo
      Dokładnie, motyle mają w sobie to "coś":)

      Usuń
  21. Piękny i pomysłowy album stworzyłaś Gosiu!!! Masz głowę pełną pomysłów i to szczególnie podziwiam. Moc uścisków zostawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  22. Och Ty kobieto wspaniałych pomysłów i jeszcze lepszych wykonań!! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczny jest! Też mam go na swojej liście ale muszę stać sobie czas bo nie mam doświadczenia w temacie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) dziękuję bardzo
      Dużo jest inspiracji w internecie, warto zerknąć:)

      Usuń
  24. Ale bajka, kolorowo, wesolutko i bogato ozdobiony albumik🤩
    Mnóstwo się dzieje na każdej stronie i to akurat bardzo mi się podoba, lubię takie papierkowe prace "na bogato"!
    Pozdrawiam serdecznie😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) dziękuję bardzo
      No mi właśnie tak "bajkowo i na bogato" w duszy gra stąd tyle zdobień - hi,hi:)
      Uściski przesyłam:)

      Usuń
  25. Fajny!Ciekawe szczegóły, zwłaszcza stempelkowe (uwielbiam stempelki!)
    100% Scrapu w scrapie :) i nie przeładowany mediowo jak to się czesto zdarza

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) dziękuję bardzo
      Ja też uwielbiam stempelki:)

      Usuń