czwartek, 14 stycznia 2021

Piąta odsłona:)

 Witajcie:)

Przyszedł czas na piątą odsłonę zabawy u Izy TU. Na wspaniałej, pełnej radości fotce jest pies i chłopczyk. 


Od razu miałam dwa skojarzenia. Pierwsze z Harrym Potterem (i to skojarzenie wykorzystała już sama organizatorka:) bo chłopczyk ma szalik, który trochę nawiązuję do barw z Hogwartu. Chciałam narysować Harrego, ale po dłuższym namyśle, nie miałabym jak go wykorzystać. 

Skupiłam się więc... na psie, który oczywiście kojarzy się z mopem. A idąc tym tropem - ze sznurkiem!

Już od dawna miałam chęci spróbować tych piórek/liści. Sznurek jakiś tam miałam i stwierdziłam, że teraz nadszedł idealny czas na to by go użyć. Powstała taka oto mini ozdoba. Nie jest to zapewne mistrzostwo świata, ale że to mój makramowy debiut, to uważam że może być:)) 

Robi to się mega łatwo i szybko. Jedyną trudnością stanowi odpowiednie docięcie pożądanego kształtu. Mimo, że mam bardzo dobre nożyczki, to było trudno.

Następne skojarzenie to... szyszka! Tak, ten pies kojarzy mi się także z otwartą szyszką. A jak szyszka to kartka na Boże Narodzenie! Tak, że ten - pierwsza kartka w tej tematyce w 2021 już powstała:)))


To tyle na dziś! Wszystkiego dobrego:) Paa:))

46 komentarzy:

  1. No to miałas oryginalny pomysł :) świetnie Ci wyszła ta makrama :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super Gosiu. Trafiłam na post jeszcze przed zgłoszeniem... chyba:) Te pióra są świetne.
    Sama też mam je w folderze "do zrobienia". Bardzo mi się podobają. Szyszka? Wiesz, wcześniej nie pomyślałam, ale teraz też ją widzę:))) Zabieram zdjęcia do galerii i bardzo Ci dziękuję za udział w piątej odsłonie. Super, że zdjęć przybywa, bo bałam się, że...
    Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) dziękuję bardzo
      Oj ja Cię - hi,hi - dobrze, że przypomniałaś o zgłoszeniu, bo z wrażenia zupełnie zapomniałam by dopełnić formalności:)
      Buziaki:)

      Usuń
  3. Śliczne prace i pomysłowe! Pozdrawiam bardzo gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gosiu no powaliłaś mnie interpretacją! Mega!!!! Cudowne, makramowe liście! Wspaniały debiut! Ja miałam pomysł na tego psiaka, ale wena opuściła mnie i robótka leży niedokończona :((. Chyba odpuszczę tą odsłonę :(.
    Buziaki kochana!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) dziękuję Justynko, cieszę się, że Ci się podoba!
      Może jeszcze wena wróci. Pamiętaj, że u Izy można się przyłączyć do zabawy w każdym momencie:) Może coś jeszcze zaskoczy:)
      Buziaki:)

      Usuń
  5. Doskonała interpretacja tematu! Piękne i pomysłowe prace!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  6. I pióra zdobyły nasze serca. Kocham Twoje prace, ale słowo, którym nas raczysz, kocham najbardziej. Tak pięknie piszesz tekst i z taką lekkością, że miód się wszędzie rozlewa. Pozdrawiam Mamelkowo. Trzymajcie się.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) bardzo dziękuję Danusiu za te przemiłe słowa:))
      Buziaki i uściski dla Was od nas:)

      Usuń
  7. Ciekawe interpretacje Gosiu, super prace. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. o widzisz, ciekawa interpretacja tematu! też bardzo lubię te liście/piórka, odką się ich nauczyłam używam namiętnie jako dyndadełek do albumów:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) dziękuję
      Dokładnie, te piórka można różnie wykorzystać:)

      Usuń
  9. Fajna interpretacja tematu! Świetne skojarzenia : pies, mop, sznurek.. i jeszcze szyszka.. którą też już widzę;) Super! Listki cudowne! Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  10. Mopa skojarzyłam ale o szyszce nigdy bym nie pomyślała:) To niesamowite jak różne bywają skojarzenia. Brawo Gosiu, to bardzo kreatywne interpretacje. Makramowe liście wyszły Ci świetnie! Wypróbowałam kiedyś ten wzór i coś poszło nie tak, chyba źle przycięłam. Tobie udało się uzyskać ładny kształt.
    Uściski!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) dziękuję Ewuś
      Dlatego tak miło jest się bawić u Izy, bo każdy inaczej interpretuje dane zdjęcie:)
      A te makramowe liście, to od razu mi wpadły w oko gdy je jakiś czas temu widziałam w internecie:)
      Pozdrawiam cieplutko:)

      Usuń
  11. Podziel się ze mną swoim talentem :) jak ja bym chciała umieć tworzyć takie wspaniałości !!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) hi,hi dziękuję
      Czasami coś wydaje się trudne, ale jak już spróbujemy, to bułka z masłem:)

      Usuń
  12. Bardzo ładne prace, aż żałuje, że ja nie mam takiego talentu

    OdpowiedzUsuń
  13. Super prezentuje się ta kartka :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Gosiu, bardzo podoba mi się Twoja interpretacja tematu. Listki jak i kartka zachwycają 👍 pozdrawiam serdecznie 😀

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) bardzo dziękuję. Cieszę się niezmiernie:)
      Pozdrawiam cieplutko:)

      Usuń
  15. Pies jest niesamowity to i skojarzenia mogą być nieoczywiste. Bardzo fajne są te makramowe piórka. Mnie się marzy od niedawna makramowy abażur...
    Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) dziękuję
      To znając Ciebie niebawem powstanie taki abażur:)
      Uściski:)

      Usuń
  16. Piórka rzeczywiście fajnie się robi, też już próbowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetna zabawa. Moje pierwsze skojarzenie po zobaczeniu tego zdjęciu to MOP :D Ale cudeńka Tobie wyszły. Gratulacje <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) dziękuję
      Zabawa jest otwarta, więc zapraszam do Izy na bloga:)

      Usuń
  18. Małgosiu jak na makramowy debiut wyszło extra i fajną ozdóbkę sobie sprawiłaś😊 A co do skojarzenia to trafiłaś w 10!
    Karteczka bardzo świąteczna, podoba mi się bardzo.
    Pozdrawiam serdecznie 😊😊😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) dziękuję pięknie, cieszę się bardzo:)
      Pozdrawiam cieplutko:)

      Usuń
  19. Świetnie poradziłaś sobie z zadaniem. A ja przypomniałam sobie, że mam gdzieś napoczęte piórko. Muszę je odnaleźć i skończyć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) dziękuję
      Dokończ, dokończ - będzie fajna ozdoba:)

      Usuń
  20. Wow !jestem pod wrażeniem Twojej kreatywności.

    OdpowiedzUsuń
  21. Makrama to jest coś, co chodziło mi po głowie jakiś czas temu. Niestety nigdy się za to nie zabrałam. Śliczne te piórka! Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) bardzo dziękuję
      Może jeszcze spróbujesz:) Dużo tutoriali jest na YT.
      Buziaki:)

      Usuń
  22. Nigdy nie probowałam makramy ale fajnie te piórka (liście?) wyglądają.
    Mi ten pies kojarzy się nieodłącznie z mopem ;P :D lol

    OdpowiedzUsuń