czwartek, 17 września 2020

Untensylia kuchenne w nowej odsłonie:)

 Witajcie:)

Niedawno okrągłe urodziny obchodziła wyjątkowa osóbka. Jest już posiadaczką kilku moich domków, ale postanowiłam sprezentować jej jeszcze jeden:) Ten z najnowszej książkowej kolekcji!


Tym razem postawiłam też na domek typu wieszaczek, bo takiego jeszcze nie ma. 

Najpierw kształt. Później dopasowanie dachu i drzwi. Malowanie, przecieranie. Obklejenie kawałkami starej książki. Dodawanie kolejnych szczególików oraz chlapanie.

Dziś pierwsze skrzypce zagrały królewskie sztućce - okiennice:)  Czyż nie są urocze?


Sznur na pranie też wisi. Może z racji dodanych kuchennych untensyliów wieszaczek zawiśnie w kuchni?

Do kompletu powstała urodzinowa karteczka. I mimo, że nie są to typowe kolory obdarowanej, to mam nadzieję że się podoba.



To tyle na dziś. Miłego weekendu, który małymi krokami tupta przy drzwiach:)

ps. post pisany oczywiście z telefonu - w nowym bloggerze jest nielada wyzwaniem! 

38 komentarzy:

  1. Domek do zakochania się w nim! Te małe gadźety robią wielką robotę, cudeńka po prostu. A do tego wieszaczki, które można praktycznie wykorzystać.
    Uściski!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) dziękuję
      Mam nadzieję, że ten wieszaczek oprócz ozdoby się przyda. Może na ściereczki kuchenne lub fartuszek:)
      Pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  2. Gosiu i ja zachwycam domkiem! Te wszystkie detale są niesamowite, nadają mu magii. Takie królewskie okiennice to mogą być, urocze na maksa!:) I śliczna kartka! Buziaki kochana i miłego weekendu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) dziękuję
      Na te okiennice to mnie naszło tak zupełnie przypadkowo:)
      Buziaki:)

      Usuń
  3. Robisz je, Gosiu, najpiękniej. Moje radują oczy wszystkich domowników. Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny domek Małgosiu, a okiennice przecudne.:) Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) dziękuję
      Czyli pomysł był dobry z tymi okiennicami - to dobrze:)
      Uściski:)

      Usuń
  5. Za każdym razem podziwiam te Twoje domki, są śliczne. A te wszystkie dodatkowe elementy dodają im pełni uroku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) dziękuję
      Cieszę się, że się podobają:) To miłe.

      Usuń
  6. Solenizantka na pewno zachwycona. Świetny domek! A te sztućce są genialnym dodatkiem <3. Na nowego bloggera coś wszyscy narzekają. Ja jakoś o dziwo bardzo szybko się przyzwyczaiłam. Tylko na fb marudzę :P. Ogółem też nie lubię zmian na witrynach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) dziękuję
      Dostałam znak-sygnał, że się podoba:)
      A co do bloggera, to nie lubię jak ktoś "ulepsza" coś co dobrze funkcjonuje...

      Usuń
  7. Unikalny kształt domu.
    Użyte kolory też są fajne.

    Pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  8. Rzadko uaktywniam się w komentarzach, ale od dawna zachwycam się Twoimi domkami. Detale są urocze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) dziękuję
      To tym bardziej doceniam, że piszesz:)

      Usuń
  9. Uwielbiam Twoje domki, sa zjawiskowe i ponadczasowe :) te maluśkie sztućce są urocze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) dziękuję
      Te sztućce mam już od dawna, ale dopiero teraz postanowiłam je wykorzystać:)

      Usuń
  10. Gosiu, uwielbiam Twoje domki. Są takie klimatyczne! Ten jest cudowny, a łyżeczka i widelczyk dodają tylko oryginalności i smaczku. Podziwiam i ściskam mocno:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) dziękuję
      Najpierw chciałam je zawiesić w innym miejscu a dopiero później pomyślałam o okiennicach:)
      Uściski:)

      Usuń
  11. Zachwycający domek! Oryginalny, niepowtarzalny, piękny!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam Twoje domki, mają w sobie mnóstwo ciepła, te kawałki drewienek zyskują w Twoich rękach duszę, chociaż to niby dalej kawałki drewna, na dodatek użytkowe;-) Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) dziękuję bardzo
      niezmiernie miło czytać takie komentarze:) aż się rumienię;)
      Uściski:)

      Usuń
  13. Zazdroszczę przyszłemu właścicielowi tego cudeńka :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kolejne cacuszko wyszykowałaś!!! Niby drewienko, takie nic, a Ty z niego tyle uroku wydobywasz. Podziwiam Twój zmysł budowniczy!!! Całuski z zachwytem przesyłam:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) dziękuję bardzo
      Cieszę się, że moje domki się podobają:) Lubię je robić:)
      Uściski ze słonecznej Anglii:)

      Usuń
  15. Cudownu, uroczy domek. Zdecydowanie ma swój charakter i niepowtarzalny klimat. Ja byłabym zadowolona z takiego prezentu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) dziękuję
      Obdarowanej też się podobał i to mnie cieszy:)

      Usuń
  16. Fajnie z tymi sztućcami wygląda ten nowy domek. Jak je oglądam to wyglądają jakby miały w sobie duszę. Te wszystkie przetarcia i kawałki papierów chyba robią ten klimat. Świetny jest. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) dziękuję bardzo
      Staram się;) Na żywo jeszcze bardziej widać te przetarcia i kolory zmieniają się pod różnymi kątami.
      Pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  17. Gosiu dziękuję Ci baaaardzo z ten cudny domek i równie wspaniałą kartkę! Nawet nie wiesz jak się cieszę z tego prezentu. Jest wyjątkowy! Zdjęcia nie oddają prawdziwego uroku! Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) to ja się cieszę, że trafiłam w Twój gust i trochę się zastanawiałam czy masz jeszcze miejsce na kolejny domek;))
      Buziaki:)

      Usuń
  18. Twoje domki zachwycają od dawna, bardzo podobają mi się małe sztućce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) dziękuję
      Te sztućce są super! Odkąd je zamówiłam zastanawiałam się tylko jak je wykorzystać:)

      Usuń