piątek, 3 kwietnia 2020

Domki z gniazdkiem:)

Witajcie:)
Dziś przychodzę do Was z kolejnymi domkami w klimacie WIELKANOCNYM.
Kilka słonecznych dni pozwoliły mi na to bym mogła znów wyjść z piłą i szlifierką do ogródka. Koleżanka poprosiła mnie o dwa domki. Jeden pastelowy a jeden w niebieskościach. Trzeci powstał w ramach niespodzianki:)


Niespodzianką był sam domek. Ja poprosiłam tylko o ulubione kolory. Szary, zielony i czerwony. Tego ostatniego nie uwzględniłam, bo wiem że dotyczy głównie ubrań;)


Sizal, piórko, nakrapiane złotem styropianowe jajeczka, krepa, motyl oraz brzozowe gałązki. I oczywiście klej na gorąco:)))


Tu królują naturalne kolory, biel i pudrowy róż.


Ktoś dostrzeże te dwa maciupeńkie motylki?


Dla miłośniczki niebieskości. Dla kontrastu kropla żółtego.
Do zdjęć pozowały również pisanki od Dusi TU.


Kwiatek dziergany przez moją Mamcię na szydełku:)




Praca przy domkach to doskonała odskocznia od niecodziennej codzienności...
***
ps. Zaczęłam czytać "Początek" Dana Brown`a a tam motto - słowa Josepha Cambella:
 "Musimy zrezygnować z planów na życie, żeby przeżyć to, co naprawdę nas czeka."

...jakież to prawdziwe...

Uściski. Przesyłam mnóstwo dobrej energii:)))
                          



47 komentarzy:

  1. Fajne te domki! I motto świetnie wpisuje się w obecną sytuację :) Moc uścisków

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Dziękuję:)
      Motto jakby idealnie dobrane!
      Pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  2. Kocham te Twoje domki :)
    Ten jeden wielkanocny, który mi kiedyś podarowałaś czeka bezpieczny w pudełku na odpowiedni czas :)
    Faktycznie cytat wpasował się niesamowicie w obecną sytuację!
    Uściski posyłam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Dziękuję:)
      Mi już brakowało robienia domków:) Dobrze, że pogoda była łaskawa.
      Buziaki:)

      Usuń
  3. O jak cudownie otworzyć z rana komputer i Twoje śliczne domki zobaczyć Gosiu :)) Już mam humor na cały dzień :))). Fantastycznie wyglądają w wersji Wielkanocnej!!! Genialne, tyle radości wnoszą i te jajka na nich. Zakochałam się :)). Cytat w dziesiątkę!!! Buziaki kochana i miłego weekendu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Dziękuję Justynko:)
      Bardzo lubię wielkanocne/wiosenne dekoracje, więc miło się je robiło:)
      Miłego weekendu i dla Was:)

      Usuń
  4. Przepiękne domki Gosiu, aż miło nacieszyć oczy. Życzę dużo zdrówka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Dziękuję:)
      Dużo zdrowia i siły dla Ciebie:)

      Usuń
  5. Są ekstra, szczególnie ten w zieleni :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie piękne! Śliczne dekoracje. Uwielbiam wszystkie Twoje domki Gosiu.
    Uściski:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) dziękuję, miło mi bardzo:)
      Pozdrawiam cieplutko:)

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. :) dziękuję, one się właściwie robią same;)

      Usuń
  8. Co za ekstra robota. Bardzo mi się podobają te domeczki Twoje. Na pewno udało Ci się na chwilę zapomnieć o tym wstrętnym wirusie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) dziękuję:)
      Ja przy domkach zapominam o wszystkim;) Takie moje uzależnienie jak czekolada:)))
      Pozdrawiam cieplutko:)

      Usuń
  9. Gosiu, genialne są te domki, kawał dobrej pracy za Tobą! Pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Te twoje domki sa niepowtarzalne :) prawdziwe cacuszka :) ale moje, które dostałam od Ciebie sa najładniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniałe , wiosenne domki. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) dziękuję:)
      Specjalnie zrezygnowałam tym razem z napisów WIELKANOC/EASTER by mogły być dekoracją ciut dłużej:)
      Pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  12. Och, jak ślicznie i ja pomysłowo:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Oh nice this homes =)
    https://antonellabasile.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Gosiu, kolejne urocze domki przedstawiłaś!!! Jesteś wspaniałym architektem i budowniczym. Piszę w rodzaju męskim, bo w żeńskim brzmi głupio:)
    Świetne, wysmakowane prace, pomimo że nie są czekoladą. Ściskam wirtualnie:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) dziękuję pięknie:)
      Tylko z obliczeniami nie wiem jak by to było, bo wszystko robię na oko... a mam astygmatyzm;)))
      Pozdrawiam cieplutko:)

      Usuń
  15. Rękodzieło to zawsze dobra odskocznia. Ja też powoli na nowo się wciągam w tworzenie. Przepiękne domki. Każdy wyjątkowy <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Dziękuję:)
      Dokładnie. Dobre zajęcie dla rąk i głowy;)

      Usuń
  16. Gosienko, jakie cudne są te Twoje domki😍 patrząc na nie mam takie pozytywne emocje. Pozdrawiam serdecznie 😀

    OdpowiedzUsuń
  17. Dekoracje są odjazdowe, miło widzieć również swoje pisanki Gosiu jeśli mają nalot to je po prostu przetrzyj, a wróci im połysk pozdrawiam ciepło dusia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) dziękuję:)
      Twoje pisanki zawsze cieszą oczy w okresie około wielkanocnym:)
      Uściski:)

      Usuń