wtorek, 3 kwietnia 2018

Drewno i papier czyli moje zabawy:)

Witajcie:)
Dziś będzie sporo do oglądania:) Przed Wielkanocą powstało dużo rzeczy. Przede wszystkim domków. Tych ptasich budek ze świątecznymi akcentami. Fajnie się je robi. Łapałam dosłownie każdą wolną/słoneczną chwilę by móc poszaleć z piłą w ogródku. Wykorzystałam wszystkie brzozowe gałązki, których całkiem sporo przytargałam w tym celu ze spaceru.

Za każdym razem zastanawiałam się, którą wersję zostawić dla siebie. Ostatecznie postawiłam na minimalizm. Taki mocno naturalny mini tryptyk został ze mną:) Bez żadnego napisu czyli spokojnie postoi jeszcze u nas jakiś czas. Mimo jajeczek nie jest typowo wielkanocną dekoracją.


Pobielona deseczka i drewienka. Brzozowe gałązki, sizal i trzy białe jajeczka.


Zachciało mi się odrobiny niebieskiego. Dlatego też środkowy domek dostał w tym kolorze motyla, jajeczka, piórka, papierową serwetkę i rurki.


A najmniejszy domek to już prostota sama w sobie. Lekko maźnięty białą farbą dach i przyczepiona jedna brzozowa gałązka. Nawet dziura jest naturalna. Gdy zobaczyłam ten fragment sztachety na ziemi od razu wiedziałam co z niej będzie:)


Reszta domków, które Wam pokażę poszły w świat:)

Ten na bogato. Z mnóstwem papierowych piór, papierowymi słomkami w dwóch kolorach i jajeczkami. Typowo świąteczny o czym świadczy m.in. napis.


Dominacja brązów i naturalności - z myślą o przyszłych właścicielach:) Brązowe rurki, naturalny sizal, tekturowa pisanka i styropianowe żółte jajeczka.


Ten już prawie, prawie a by został ze mną;) Ostatecznie chęć posiadania tryptyku przeważyła.
Zielony i niebieski takie jak lubię. I piórka:)))


Ten miał być elegancki i zielony. Nie mogłam się oprzeć i motylka musiałam dać:))) Doszła też tekturkowa ramka a w niej napis.



***
Powstały też karteczki. A karteczki jakie są każdy widzi:) Każda inna tak jak mi w duszy grało:)





***

Dla tych, którzy obejrzeli wszystkie fotki i dotarli aż tutaj - wielkanocna majonezowa babka:))) Proszę się częstować.


Jak widać bawiłam się wyśmienicie:)))
Miłego dnia. Pa:)

ps. Podobają Wam się domki w takim wydaniu?

33 komentarze:

  1. Gosiu mnie podobają się w każdym wydaniu ... ale te na staro nadal wygrywają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)miło to czytać:)
      Ja chyba też wolę te ze starych desek, choć kolorowe też do mnie przemawiają;)
      No i zależy dla kogo je robię:)

      Usuń
  2. Ale się działo u Ciebie : ) Dla mnie naj naj to ten z tryptyku z białymi jajeczkami jest cudny. Tak jak piszesz tryptyk może być dekoracją na długo. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)dziękuję:)
      Reszta dekoracji niedługo zniknie a tryptyk jeszcze postoi:)
      Pozdrawiam cieplutko:)

      Usuń
  3. Może się w głowie zakręcić od tej ilości domostw, a każde piękne!
    Kartki też bardzo wiosenne, niepowtarzalne, a jedna z nich jest moja :) Jeszcze raz dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) dziękuję:)
      No, na domki to mnie wzięło;) Nie ukrywam:)

      Usuń
  4. Gosiu, mam wrażenie, ze znalazłaś swoją drogę. Najpierw domki ludzikowe, teraz dla ptaszków. Są fantastyczne. Jeszce na pewno coś wymyślisz i tego się trzymaj. Ja też za starymi, ale wszystkie są piękne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) dziękuję:)
      Domki pozwalają mi zapomnieć o wszystkim:) Najpierw dobór dechy, później piłowanie i szlifowanie a na koniec ozdabianie. Bardzo lubię je robić:)

      Usuń
  5. Jest w tych domkach taki urok, że nic tylko zamienić się w liliputa i zamieszkać w jednym z nich :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) dziękuję:)
      Całkiem dobry pomysł - niczym z filmu "Kingsajz" ;)

      Usuń
  6. Kochana, cudne są te domki! mają taki niepowtarzalny klimat! zachwycam się nimi za każdym razem:) pozdrawiam poświątecznie, a za smakowitą babkę bardzo dziękuję:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) dziękuję:)
      Domki mój prywatny relaks:)
      A babka wyszła pyszna z jakiegoś pierwszego lepszego przepisu z internetu;)
      Pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  7. Śliczne wszystkie. Każdy ma coś wyjątkowego, ale ten który mi podarowałaś oczywiście podoba mi się najbardziej :D Jeszcze raz dziękuję!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) dziękuję:)
      To się bardzo cieszę. Robiąc go miałam na uwadze Twoje kolory:)

      Usuń
  8. Wszystko cudne,praca włożona daje efekty, wspaniały świąteczny nastrój zrobiłaś, piękne, pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) dziękuję:)
      Drewno to wdzięczny materiał:)
      Pozdrawiam cieplutko:)

      Usuń
  9. Świetne są! Uwielbiam naturalne dekoracje. Domki przeurocze :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) dziękuję:)
      Też je bardzo lubię;)
      Pozdrawiam cieplutko:)

      Usuń
  10. Oj,pięknie się Mamelkowo do świąt przystroiło. Podziwiam Twoje domki a wraz z nimi Twoją wyobraźnię oraz sztachet umiłowanie. Majonezowa babka bardzo apetyczna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) dziękuję:)
      Najchętniej bym przygarnęła wszystkie dechy, sztachety i deski z okolicy;) Część zabieram ze sobą, ale wszystkiego się niestety nie da;))

      Usuń
  11. Kapitalne domki, najbardziej urzekły mnie te z elementami zieleni. Robienie takich domków zapewne jest bardzo przyjemnym zajęciem. Pozwala odpocząć i pobudza kreatywność :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Domki z gniazdkami same w sobie są piekne, ale uroku im bardzo dodają te gałęzie na dachu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Majonezowa babka? Nigdy o takiej nie slyszalam. Prosze o przepis! :)

    Karteczki oraz domki jak zawsze przesliczne! Sobie, podobnie jak Ty, pewnie zostawilabym te najbardziej naturalne. Urzekajace sa! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)dziękuję:)
      Z tym przepisem to tak - znalazłam go w necie. Babkę upiekłam w pojedynczej foremce i w foremce silikonowej z różnymi małymi kształtami do święconki. Smakowałam najpierw te malutkie i mnie nie zachwyciły - stronę z przepisem zamknęłam:( Na drugi dzień pokroiłam babkę z większej foremki i ... przepadałam:)) A przepisu brak. Ale w necie są różne przepisy na babkę majonezową, może też są dobre;)

      Usuń
  14. Domki mnie zachwyciły. :) Szczególnie te proste, bo niektóre rzeczy wcale nie potrzebują dużej oprawy. :) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)dziękuję:)
      O tak, niektóre rzeczy bronią się same:)
      Pozdrawiam cieplutko:)

      Usuń
  15. Domki są bardzo cudne! Zwłaszcza najmniejszy domek przypadł mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń