wtorek, 26 maja 2015

Mamusie i centrum dowodzenia:)

Witajcie:)
Dziś zacznę przede wszystkim od życzeń z okazji Dnia Mamy!

Życzę wszystkim Mamom dużo zdrowia, wytrwałości w codziennych zmaganiach, miłości i radości:)
Spokoju, spełnienia w życiu i dużo siły na kolejny dzień;)

A dla mojej Mamci kwiatki:


***
Mnie też dopadło rabarbarowe szaleństwo. Było ciasto, kompot i dżemy:)) Rabarbar rośnie sobie jakby nigdy nic w moim ogrodzie (a właściwie rósł, bo już wszystko spożytkowałam:)
Do dżemu dodałam jeszcze śliwki, banany i borówki:)


***
W związku z pogodą (jaka jest każdy widzi) na walnym zebraniu uchwalono, że nasz nowy nabytek zostanie z nami w domu. No prawie w domu, bo na patio. Na podłogę trafiły dywany a my zyskaliśmy letni pokój. Maluchy mają też tu część swoich zabawek:)



Miłego dnia:) Dla wszystkich. Pa:)

22 komentarze:

  1. Więc pogoda może tym razem przesłużyła się ?Urocze miejsce do wypoczynku i dzieciaki na oku ha ha Mój rabarbar prawie spożytkowany, a w tym Dniu Samych zdarzeń pełnych miłości, radości od swoich pociech , ściskam Dusia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie:)
      Pogoda sprawiła, że teraz każdy chętnie zagląda na patio:)))
      Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  2. Ja również przesyłam moc całusków dla Mamelkowej Mamy:)

    OdpowiedzUsuń
  3. I myślisz Gosiu, że na tym centrum dowodzenia długo sobie posiedzisz? Mamelek i Martusia na to pozwolą? Naprawdę tak myslisz? Kocham Twój optymizm. A tak poważnie to fajnie przysiąść i wypić kawusię, wziąć książkę do ręki i od czasu do czasu zerkać na dzieci.Buziaki dla całego Mamelkowa. Ostatnio Gosiu kocham Cię za długie szpilki od Ciebie. fantasyczne do moich szyjątek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może i za długo tam nie posiedzę, ale całkiem dobrze stamtąd widać co Maluchy robią w ogrodzie, więc to duży plus:))

      Cieszę się, że szpileczki dobrze służą:)
      Buziaki

      Usuń
  4. moi chłopcy się martwili że do Dnia Mamy kwiatki im padną i dostałam wczoraj;-)
    wszystkiego naj dla wszystkich mam:-)
    miłego bujania w mamelkowie:-)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właściwie dziś zbyt mocno nie świętuję, bo swoje święto obchodzę wg angielskiego kalendarza:)
      Buziaki

      Usuń
  5. samych cudowności mamuśka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Co sobie człowiek zamiar poweźmie, żeby się do jakiej roboty ruszyć, to zagląda do Mamelkowa, a tam takie centrum, że tylko wziąć herbatę, usiąść na huśtawce i nic więcej nie robić ;))
    No i może tym rabarbarowym ciachem się jeszcze zajadać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) no ja odpływam w tych zielonościach;)
      Po cieście i kompocie zostały wspomnienia. Teraz został tylko dżem:)

      Usuń
  7. Dżemu nigdy nie robiłam :))) z rabarbaru :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Trzeba przyznać, że niezłe to Twoje centrum dowodzenia. Nie ma to jak się pobujać odrobinkę dla relaksu :)
    Ciasto z rabarbarem - pychotka. Pamiętam jak jadłam w dzieciństwie rabarbar z cukrem :) Całkiem smaczny był :)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz to każdy chce dowodzić;)
      Ja juz prawie zapomniałam jaki rabarbar może być pyszny a tu taka ogrodowa niespodzianka:)
      Buziaki

      Usuń
  9. Co ja bym dała za takie patio i huśtawkę... Ach... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak szukaliśmy domku to zależało nam na patio... i udało się!
      A huśtawka to już kropka nad "i" :)

      Usuń
  10. Pogoda jest okropna, dobrze, że na pociechę u Ciebie można się poczęstować takimi słodkościami ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bujane centrum dowodzenia :)))
    Baaaaaardzo mi się podoba. Wszystkiego dobrego!

    OdpowiedzUsuń