poniedziałek, 23 czerwca 2014

Intensywny weekend i Dzień Ojca:)

Witajcie:)))

Weekend minął nam baaaardzo intensywnie:) W sobotę wybraliśmy się nad morze. Trochę wiało, ale pogoda ogólnie dopisała. Maluchy miały wieeelką piaskownicę czyli zabawowe szaleństwo:)))


W niedzielę wymyśliliśmy wycieczkę rowerową:))) Tak Drogi Czytelniku - wsiadłam na rower w weekend:))) Niewiarygodne? A jednak:))) Mało tego - było rewelacyjnie! Wybraliśmy się w świetne miejsce - stworzone z myślą o rowerzystach i amatorach sportów wodnych - do Rutland Water. Na jednych i drugich czekają tam wypożyczalnie wszelkiego potrzebnego sprzętu, wyznaczone ścieżki rowerowe, "wodne szlaki" i świetne widoki.


Wypożyczyliśmy rowery i specjalną podwójną przyczepkę dla Maluchów, którą dzielnie ciągnął tato:))) Mama zabezpieczała tyły i nadzorowała całą akcję.
Rutland to sztuczny zbiornik wodny, którego część stanowi rezerwat przyrody. Jest także miejscem szczególnej ochrony ptaków. Wszędzie można natknąć się na pasące się beztrosko owce, co stanowi dodatkową atrakcję dla dzieci:))
Mimo wytężonej aktywności ruchowej, spędziliśmy bardzo relaksujący, rodzinny czas:)))

****
Dziś "Dzień Ojca" - naszemu Tatusiowi zrobiliśmy małą niespodziankę:)) Oto fragment:




A mojemu osobistemu - składam najwspanialsze życzenia:))) Duża buźka Tatko! Kocham Cię:)

Miłego dnia Wam życzę! Pa:))

4 komentarze:

  1. Witaj :)))
    Od razu sprawdziłam, gdzie jest Rutland Water i jak daleko od nas, no i bliziutko!!!
    Moja Julinka raczej za mała na jakąkolwiek formę wycieczki rowerowej, ale za rok pewnie się tam wybierzemy :)
    Fajnie spędziliście czas. Dzieciom wspaniale robi taka forma spędzania czasu, a i rodzice wbrew pozorom mogą nieco wypocząć przynajmniej psychicznie :)))

    Kubek rewelacja :) Takie wyznanie to naprawdę COŚ :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można się tam wybrać też "tylko" na spacer (my tak byliśmy dwa razy z małą Martusią). Ale jak mam być szczera, to ta ostatnia - rowerowa wyprawa - najbardziej mi się podobała:))) Uwierz mi - odpoczęłam! Wypoczynek na łonie natury robi swoje:)))

      :)) "kubkowe wyznanie" tak mi się spodobało, że od razu go kupiliśmy (całą trójką oczywiście:)))

      Usuń
  2. To ważne by kultywować takie święta od małego i by nasze dzieci miały to zakorzenione w przypadku dnia ojca mama powinna coś wymyśleć z dziećmi a gdy np.dzień mamy tata stanąć na wysokości zadania ;-) U nas z racji że tata był na drugą zmianę w pracy(często nam się to zdarza w różne takie święta) otrzymał wyznania miłości przez tel a jako niespodzianka nagraliśmy dla niego życzenia –krótki filmik;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie pomyślane - filmik życzenia:)))
      Też uważam, że już od najmłodszych lat trzeba dzieciom wpajać takie sprawy:))) To niesamowicie miłe.
      Buziaki

      Usuń