czwartek, 26 września 2013

Ptaki i jesień

Hej, hej:)
Ptaki towarzyszą mi każdego dnia. Codziennie jadąc do pracy mijam łabędzie i kaczki. Jak mam chwilę, to nie mogę się oprzeć, żeby je nie złapać w kadr:))
 
 
Na pierwszym planie Pan Krzykacz-Awanturnik:)) skręcający małą zadymę (może o bułkę? bo przed chwilą były karmione)
 
 
Tu jak się dobrze przyjrzeć są cztery gołębie "wmontowane" w ścianę budynku:)
 
 
Dwie kaczuszki pływające koło stawu blisko mojego domu

 
A tu już fotki - "Moja jesień". Co? Konie też mogą być w jesiennym nastroju:)
 
 
Żółte, czerwone, zielone...
 
 
A to kilka ujęć naraz, żeby nie było jesiennej dłużyzny;)
 
 
A jak tam u Was w poszukiwaniu jesieni? Macie na to czas? Pa!
 

6 komentarzy:

  1. Fajowe zwierzęco- jesienne zdjęcia:) Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  2. Żebym to ja chociaż jakiś większy staw miała obok domu. W tym parkowym ledwie kilka kaczek się mieści:))
    Doliczyłam się wszystkich gołębi:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. My mamy trzy parki blisko siebie a w jednym ten stawik. Jest gdzie spacerować - zapraszam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Całkiem ładna ta jesien u Ciebie....
    :-D
    Zdjęcia sa super:-)
    .....Weronika....

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję i czekamy na jesienny spacer z Maluchami:)

    OdpowiedzUsuń