środa, 2 października 2013

Prezenty sercem robione

Urlop, urlop i po urlopie. Witam serdecznie:) Wczoraj wróciliśmy z mojej kochanej Bydgoszczy. Moc wrażeń, moc dobrych spotkań z rodziną i przyjaciółmi, rozmów i "po prostu bycia razem". Dobry czas:)) To takie moje ładowanie akumulatorków. A do tego PREZENTY!!! Dużo prezentów:) Pochwalę się Wam tymi ręcznie robionymi:) Są cudowne!!!

Najpierw śliczny woreczek, który uszyła moja przyjaciółka Asia (oczywiście kolory dobrane specjalnie dla mnie:) PIĘKNY!


W środku (no nie ręcznie robiony:)) ale świetny, więc też się pochwalę - zestaw relaksacyjny (dużo, dużo fioletu!!!)

 
I torba, którą Asia uszyła dla siebie, ale jak zauważyła moje dzikie pożądanie w oczach na widok tego cuda, to ją mi podarowała!!! DZIĘKUJĘ!!!
 
 
A to już piękności od Blue z "Biel z odrobiną błękitu" (bluewhite-inspiracje.blogspot.co.uk) dla moich pociech. Chociaż znamy się tylko internetowo-telefonicznie, to wiem, że to dusza-człowiek. Cieszę się, że mogłam ją poznać:))
Oto dwa domeczki zrobione z wielką dokładnością i sercem.
 
 
Martusiowy różowy
 
 
i Mamelkowy niebieściutki

 
To dla mnie - również od Blue! Maleńki, cudowniutki albumik!!! Fioletowo-zielony, oczywiście:) Z boku literki tworzące moje imię (i każda z kwiatuszkiem)
 
 
Motylek, misternie wykonane kwiatuszki, listeczki i kokardka

 
Z jednej strony dziewczynka z kwiatkami a z drugiej - piękne słowa, które
 sprawiły, że zrobiło się cieplutko na sercu... DZIĘKUJĘ!
 
 
a z tyłu zaczytana ja:)) nawet pazurki u stópiczek pomalowane:))
 
 
I cudowne filcowe kolczyki od przyjaciółki Justysi:)) DZIĘKUJĘ!
 
 
Te wszystkie wspaniałości sprawiły mi wielką radość. Każdy prezent zrobiony z sercem dlatego ja również z całego serca DZIĘKUJĘ!!!
 
Każdemu z Was życzę dobrych ludzi dookoła i przyjaciół, którzy mimo dzielących kilometrów są i to jest piękne:)

4 komentarze:

  1. Super, ze mieliscie udany czas w Bydgoszczy! Zazdroszcze troszke, bo sama tesknie:( A prezenciki super! Ja ostatni, jaki dostalam to, od dobrze Tobie znanej, Gosi :)) Pozdrowka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, prezenciki pierwsza klasa! Również pozdrawiam

      Usuń
  2. Hej Goniu!
    Bardzo się cieszę, że spodobały się Tobie urodzinowe prezenty! Jeszcze raz wszystkiego naj... Ja właśnie szykuję się do szycia torby - mam świetny materiał z Ikei:) A w dodatku dziś mam zamiar zmienić kolor włosów... Cóż, zmiany, zmiany, zmiany... Odezwę się na maila...
    Buziaki
    Siunia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję jeszcze raz za prezenty i życzenia:)) Jestem ciekawa jaki kolor włosów wymyśliłaś:)) Nadal namawiam na bloga. buziaki

      Usuń