poniedziałek, 26 maja 2014

Piknik i Dzień Mamuni:)

Witajcie:)))
Dziś słów kilka o zabawach. Oczywiście bez dwóch zdań najlepsze są te na świeżym powietrzu:))) Gdy jednak mieszka się w miejscu takim jak my, gdzie nie ma tygodnia bez deszczu trzeba sobie jakoś radzić.
Najlepsza zabawa dla dzieci w wieku moich Maluchów to PIKNIK:))) Jak ktoś ma odrobinę wyobraźni, to nie musi ruszać się z domu, żeby móc tak beztrosko spędzić czas:))
Potrzebny jest koc (my mamy piknikowy składany i zapinany na rzepa), prowiant (w tej roli kosz z zabawkowym plastikowym jedzonkiem oraz filcowe owoce:)) papierowe talerzyki i serwetki oraz piknikożercy - w tej roli Martusia, Mamelek i Mama:)))


To jedna z niewielu zabaw, w którą bawią się bez kłopotów oboje:)) Inne ciężko mi zgrać do ich nieco odmiennych potrzeb wynikakących z racji różnicy (mimo, że niewielkiej) wieku!




Piknik gwarantuje minimum 15 minut cennego spokoju:))) o który nie łatwo gdy Maluchy rozpiera nadmiar niespożytkowanej na świeżym powietrzu energii:)))

Sprawa druga, to dzisiejsze święto, które ma dla mnie szczególne znaczenie od blisko trzech i pół roku:)))
Zobaczcie jaką wzruszającą niespodziankę otrzymałam pocztą od mojej Mamci!
Jak byliśmy teraz na urlopie, to w zupełnej tajemnicy przede mną pomogła moim Maluchom zrobić dla mnie laurki!


Tu Mamelek trzymał długopis a Babcia jego rączką napisała imię. Reszta to już grafika mojego synka:))


Z Martusią było nieco trudniej:))) Uwielbia rysować, ale nie na zawołanie:))) Babcia musiała się mocno nagimnastykować, żeby niespodzianka się udała:)))


Jeszcze raz dziękuję - sprawiłaś mi radość a do tego będę miała fajną pamiątkę:)) Przyjmij też Kochana Mamciu najserdeczniejsze życzenia!!!

Ps. Ciekawa jestem jakie Wy macie pomysły na deszczowe dni?
Pięknego dnia Wam życzę:) Pa!

10 komentarzy:

  1. Ale mnie wzruszyłaś. Babcia super, za niespodziankę z dziećmi duży buziak. Mamelki cudne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)))dziękuję:))) Niespodzianka cuudna! Miło, że Mamcia o mnie pomyślała:)))

      Usuń
  2. 15 minut spokoju......na wagę złota:-) Kochana, samych pogodnych dni i duuużo usmiechu w dniu Mamy:_)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)))dziękuję i wzajemnie:)))
      Uwierz mi, 15 minut czasami potrafi zdziałać cuda:)))

      Usuń
  3. Ależ fantastyczną niespodziankę Ci Mamusia sprawiła :)
    Przy okazji masz wspaniałą pamiątkę.
    No tak, pogoda nas niestety nie rozpieszcza :( Piszesz piknik = 15 minut spokoju,... :)))


    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :))dla mnie takie rzeczy, to takie malutkie oznaki miłości i mają dla mnie ogromne znaczenie:))

      Usuń
  4. A kiedy moje takie duże się zrobiły???!!!! Bo były takie jak Twoje i pamiętam to jakoby wczoraj :) A dzisiaj chciałabym żeby się mną zajęły te 15 minut chociaż :D
    Super prezenty dla super Mamy z pomocą super Mamy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :))) Dziękuję:)))
      Hi, hi widzę, że każdy potrzebuje 15 minut. Kwestia tylko jak je wykorzystać:)))

      Usuń
  5. Mam i ja takie laurki z przed 20 kilku lat - warto zachować i po latach powracać, w deszczowe dni dziergam, szyję , a gdy pogoda to w ogrodzie rozkoszuję się , ściskam i życzę pięknych wspomnień za tych 20 lat Dusia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)))dziękuję:))) Miło jest mieć takie pamiątki. Ja przechowuję dla Moich Maluchów różne skarby.Dziękuję za odwiedzinki i pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń