czwartek, 15 maja 2014

Farciara:)

Witajcie:)))
Farciara - tak o sobie myślę:))) A dlaczego spytacie? Powodów jest całe mnóstwo. Wymienię tylko trzy ostatnie:
a) dwa tygodnie temu znalazłam na trawie 60 funtów!!! (słownie sześćdziesiąt). Wracałam pieszo z zakupów, objuczona torbami niczym styrany życiem wielbłąd. W każdej ręce trzy ciężkie wypchane siatki. Do tego dopadły mnie babskie przypadłości, więc siły tym bardziej nadwątlone. Spieszę się (bo tak już mam:) głowa lekuchno zwieszona i wzrok wbity w ziemię. Patrzę w bok i oczom nie wierzę - fioletowe dwie dyszki!!! Schylam się i jeszcze nie dowierzam, bo myślałam, że to taka kasa do zabawy. Odwracam głowę w drugą stronę - drugie dwie dyszki! Trzecich już poszukałam z premedytacją:))) Czwartych już niestety nie było:)))

b) jak już Wam wspominałam wygrałam pocieszajkę u pocopotki w jej urodzinowym candy. Oto prezent:


Musztardowy notes na wszelakie zapiski.


Biżuteria. Wisiorek z kwiatem i koralikami a do tego kolczyki. I wszystko w moich kolorach:))) Bardzo sobie cenię ręcznie robione prezenty i jeszcze raz dziękuję:)))



c) i wygrałam w Deszczowym Domu nagrodę w mini konkursie na tytuł posta:)))

I cieszę się bardzo z tych wszystkich rzeczy. A co Was ostatnio spotkało fajnego?

12 komentarzy:

  1. szczęściara tylko gratulować i cieszyć się z Tobą:-) Moje szczęście to skrzynka na zielnik którą zdobyłam wczoraj po przecenie za 10zł. jupi miłego dnia:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :))) dziękuję:))) Ja w NETTO kupiłam sosnową skrzyneczkę również za dyszkę i przytargam ją do UK

      Usuń
  2. A ja właśnie skończyłam nagrodę dla Ciebie:-) Zrobiłam zdjęcia i czekam na Twój adres! Postaram się wysłać jak najprędzej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :))) jak cuuudnie:))) to za chwilę wyślę adres:)))

      Usuń
  3. Oj Kochana, Twoj fart jest nie do przebicia:-) pozdrawiam ciplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :))) hi, hi no tak się pięknie udało:))) pozdrowionka

      Usuń
  4. o jak mi miło, że jesteś z niespodzianki - pocieszanki zadowolona:)
    a już w ogóle, że kolory trafiłam to mistrzostwo świata :)))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :))) jestem, jestem:))) co do kolorów, to pewnie zadziałał u Ciebie szósty zmysł :)))

      Usuń
  5. Gratuluje wygranych! Przy takim szczesciu to w totka musisz grac! A u nas slonce swieci!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :))) dziękuję:)))) z pogodą wiadomo - my tu, to w UK wychodzi słonko:)))

      Usuń
  6. No szczęściara z Ciebie :) Życzę ciągu dalszego :)

    OdpowiedzUsuń