niedziela, 26 lipca 2020

Noc gwieździsta:)

Witajcie:)
Reakcja lawinowa. Pierwszy "książkowy" domek za mną, powstały kolejne. Tym razem ciut mniej nasycone słowem pisanym:)
Gdy tworzyłam nowy wieszak na ubrania z tyłu głowy miałam to by powstał też nowy wieszaczek na klucze... I powstał:)


Okrągły tył wypatrzony w internecie. Mój tylko tym się różni, że był w poprzednim wcieleniu... deską do podawania serów:)) Z cyklu nowe życie w Mamelkowie.


Tym razem celowo polakierowałam "niebo" by uzyskać efekt intensywnej nocnej głębi. Domki pozostawiłam bez lakieru. Pochlapałam tylko ciut farbą:)
Jest dużo mniejszy od wieszaka na ubrania, ale tak miało być.


Nastąpiła mała domkowa roszada i wieszaczek ma doborowe towarzystwo.
Dwa poniżej nabrały nowego sznytu i przywędrowały z kuchni.
Ten wyższy to praojciec wszystkich domków. To już jego trzecie wcielenie.  A uściślając - w każdym życiu jest domkiem, tylko front mu się zmienia w zależności od moich fantazji i potrzeb:)


A ten powstał nowiusi nowiuteńki, bo w pierwotnym zamyśle tylko on miał towarzyszyć wieszaczkowi.


Na każdym zdjęciu wyszedł inny kolor ściany:) W rzeczywistości jest to zwykły szary a nie bladoniebieski jakby się mogło wydawać.

To tyle na dziś:) Dobrych drobnych gestów życzę od świata. Uśmiechu i dobrego słowa!

52 komentarze:

  1. Świetny wieszaczek. To niebo wygląda fenomenalnie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolejne super domki powstały, a z nich fantastyczna rzecz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) dziękuję
      Brakowało mi wieszaczka na klucze do kompletu, teraz już jest:)

      Usuń
  3. Pomysł jak zawsze ekstra. Fajnie się bawisz tymi domkami. Tym razem na wieszaku udało Ci się zawiesić moje oko.😁 A to niebo takie prawdziwe🌌

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) dziękuję
      Kusiło mnie by stworzyć gdzieś kiedyś jakieś nocne niebo. Tu akurat pasowało:)

      Usuń
  4. Widać, że domki to Twoja pasja :) Cudnie wyszedł ten wieszaczek! Deska do serów idealnie się nadała. Masz rękę do tych wszystkich detali. Podziwiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) dziękuję bardzo
      Gdzieś te domki drzemią mi na dnie duszy:))

      Usuń
  5. Bardzo fajne i pomysłowe domki:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oglądam i wzdycham. Takie piękne!
    Uściski Gosiu:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przecudowne domki! Uwielbiam na nie patrzeć:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gosiu im więcej oglądam Twoich domkowych pomysłów tym bardziej przepadam i coraz bardziej zakochuje się w nich (a myślałam, że to już niemożliwe). Coś pięknego!!!! Kocham tę magię, styl i w ogóle wszystko!! Jesteś domkową mistrzynią!!! Idę na górę jeszcze raz powzdychać :). Buziaki kochana!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Justynko, dziękuję za Twoje ciepłe słowa:) Te domki powstają jakby same. Gdy zaczynam nigdy nie wiem jak będzie wyglądał taki domek na końcu drogi. Cieszę się, że one się podobają.
      Buziaki:)

      Usuń
  9. Całe Twoje Mamelkowe osiedle jest niezwykle :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Domkowa ściana pięknie się rozbudowuje :) Wieszaczek - domek na klucze to genialny pomysł. Wykonanie - mistrzostwo!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale mi się podoba ten wieszak. Cudownie sie robi coś z niczego i od razu dostaje swoją historię!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) dziękuję
      I od razu mam coś tylko w jednym egzemplarzu:)

      Usuń
  12. Działasz jak Bob budowniczy, tylko artyzmem go przewyższasz.Chętnie bym się w jednym z Twoich domków skryła licząc na jego dobre fluidy, a tych naprawdę bardzo potrzebuję.Ściskam serdecznie Gosieńko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) dziękuję
      Ja się jeszcze domkami nie zmęczyłam, więc póki co Dżepetto jeszcze we mnie drzemie:)
      To przesyłam te dobre fluidy w ogromnych ilościach. Uściski:)

      Usuń
  13. Przepięknie Ci wychodzą te domki. Idealna ozdoba... domu ;) <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) dziękuję
      Na razie opanowały u mnie parter;)

      Usuń
  14. Brak słów- jakie to ładne! Szczególnie podobają mi się te domki z nocnym tłem :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale się zrobiło fajnie w Mamelkowie super sa te wieszaki no i deska do serów nie jest teraz taka zwyczajną deską jest zaczarowanym strażnikiem tajemnic. No bo klucz zawsze służy do otwierania tajemnych drzwi. Miłego wszystkiego:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) dziękuję, fajnie napisałaś - "jest zaczarowanym strażnikiem tajemnic":)) bardzo mi się to podoba
      Uściski:)

      Usuń
  16. Wyczarowałaś doskonałe nowe życie desce do serów. Domki na tym nocnym niebie wyglądają tak sennie i kojąco :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) dziękuję
      Taki sielski klimat zawsze w cenie;)

      Usuń
  17. Jestem w miarę nową czytelniczką Twojego bloga i możliwe, że kiedyś już o tym pisałaś ale i tak muszę zapytać- myślałaś o tym, że sprzedawać takie cudeńka w jakimś sklepie internetowym albo może już to robisz? Przecież takie piękne a jednocześnie praktyczne rzeczy chciałby kupić każdy!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) dziękuję
      Ze sprzedażą rękodzieła, to nie jest takie proste i oczywiste. Ludzi zazwyczaj... odstrasza cena. A poza tym męczą mnie wszelkie dostawczo/marketingowo/papierkowe sprawy. Dobrze mi z tym jak jest:) Musiałabym mieć Facebook, Instagram itp. a to zdecydowanie nie jest mi potrzebne do życia;)

      Usuń
    2. Rozumiem :) ale jeśli kiedykolwiek zmienisz zdanie to jestem Twoją pierwszą i jednocześnie stałą klientką ;)

      Usuń
    3. Gdy kiedykolwiek wrócimy do PL, to będziemy w kontakcie;) Bo tak, to drugie tyle będzie trzeba dać za przesyłkę:)

      Usuń
  18. Prześliczne są te domki! I świetny pomysł z tą deską do sera :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) dziękuję
      Stare drewniane rzeczy gdzieś tam chomikuję a jak wena najdzie, to je wykorzystuję:)

      Usuń
  19. U mnie tyle drewna zalega a Ty w mig całe osiedle stawiasz i to po ciemku:-) Piękna praca Małgosiu, masz niesamowitą wyobraźnię a do tego potrafisz te swoje prace wykorzystać tak, aby nie tylko oczy cieszyły. Podziwiam! Dobrej nocy:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) dziękuję bardzo
      Z chęcią bym Ci to drewno skubnęła i przerobiła na kolejne domki:))
      Spokojnej nocy:)

      Usuń
  20. Przesliczny ten wieszaczek! Kolor nocnego nieba cudownie "odcina" domki od tla! Efekt jest naprawde swietny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) bardzo dziękuję
      Mi też się podoba efekt nieba;)) Ten lakier dobrze mu zrobił.

      Usuń
  21. Piękne wieczorowe, dopracowane wieszaki z gwiazdami.
    Dobór kolorów jest w sam raz.

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiam Twoje domki Gosiu! Są wyjątkowe i niepowtarzalne. Pomysł z ciemnym niebem rewelacyjny, pozdrawiam cała w zachwycie 🌹

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) dziękuję pięknie, miło mi czytać takie dobre słowa
      Uściski:)

      Usuń
  23. Wspaniale wykorzystałaś domki. Pięknie wygląda ten wieszak. Już kiedyś myślałam o podobnym wieszaku tylko domki mają byś ceramiczne. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) dziękuję
      Ceramiczne domki są wspaniałe! Choć ja chyba ogólnie lubię domki - hi,hi:) Właśnie domek przywiozłam sobie z wakacji:)
      Pozdrawiam cieplutko:)

      Usuń
  24. Ale piękny i oryginalny wieszak zrobiłaś, coś pięknego!

    OdpowiedzUsuń