niedziela, 5 lipca 2020

Lipcowo-niedzielnie:)

Witajcie:)
Za nami kolejnych kilkanaście pracowitych godzin. Strych zyskał podłogę (do tej pory była tylko do połowy całej powierzchni) i całkiem nowy porządek. Zdjęć Wam zaoszczędzę - strych jak strych:)

Ogródek cieszy i odwdzięcza się za pracę.


Ławka powędrowała w nowe miejsce i ustąpiła jabłoni, którą udało mi się kupić w bajecznie niskiej cenie.


Pojawiła się też szałwia.


Wszystko rośnie. Chwasty też. Jest co robić, ale taka praca cieszy. To "stara" fotka, bo trawa już urosła WSZĘDZIE! Pozbyliśmy się dziur w trawniku:)


Róża pierwszy raz od kilku lat zakwitła! Całe to ogrodowe szaleństwo i jej wyszło na dobre!


Dzieci szły na urodziny do koleżanki z córci klasy. Zamiast prezentu powstało pudełko z "wkładką" w środku.


A dziś pierwszy raz mogliśmy uczestniczyć w normalnej mszy świętej w kościele! Jak tego brakowało.

Moi drodzy, dobrego tygodnia życzę:) Paaa!

ps. a w środę pierwszy raz od czterech miesięcy idę do fryzjera:)

57 komentarzy:

  1. Super jest wreszcie powoli wracać do "normalności" . Śliczna kartka . Dobrego tygodnia😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) dziękuję
      Człowiek wielu spraw nie docenia gdy są w zasięgu ręki.
      Uściski:)

      Usuń
  2. Twój ogród skrywa urocze zakątki, gdy wszystko rośnie i kwitnie to serce się raduje. Exploding box wyszedł świetnie. Należy Ci się relaks po pracy na strychu :))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) dziękuję
      Odpoczywam w ruchu. Jedyny "bierny" relaks to czytanie książek:)
      Pozdrawiam cieplutko:)

      Usuń
  3. Kartka piękna miłego tygodnia 🙂

    OdpowiedzUsuń
  4. Ogród super, a zielicho zawsze rośnie szybciej, tak już jest.....pudełeczko świetne,a na fryzjera czekałaś bardzo długo, ja po miesiącu już sama sobie podcinałam grzywkę hi hi pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) dziękuję
      Obcinać to je sobie sama obcinałam (nawet maszynką), ale balejażu sama robić nie umiem:)
      Pozdrawiam cieplutko:)

      Usuń
  5. :) bardzo dziękuję
    Wiem, że kartka się spodobała i to mnie cieszy:)

    OdpowiedzUsuń
  6. jaki cudny ten Twój ogórek! świetny pomysł z urodzinowym boxem, wyszedł piękny :) ps. ciekawa jestem jak tam Twój fryz po 4 miesiącach ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) dziękuję
      Coś tam obcinam by móc wyjść do ludzi;)) ale nie oszukujmy się - to nie to co wizyta u fryzjera;)

      Usuń
  7. Ja już od lat Męża obcinam sama, a teraz i On musiał podciąć mnie i całkiem fajnie Mu wyszło :) Ogród piekny, kwitnąco wygląda. Wiem jak fajnie jest tak sobie coś posadzić, zrobić, ozdobić a potem się tym cieszyc. Tylko, że ja tak "szaleję" na balkonie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) dziękuję
      MąŻ już zapowiedział, że do fryzjera nie pójdzie:) Czyli spodobało mu się! Ja nie mam wyboru, bo przy mojej fryzurze, to potrzebny jest profesjonalista:)

      Usuń
  8. Praca w ogródku może być przyjemnością, jeśli już te ,,grubsze roboty'' są ogarnięte ;) Kwiatuszki pięknie się odwdzięczyły :) Pudełko urodzinowe pierwsza klasa. Szczerze podziwiam takie papierowe prace.
    Faktycznie fajnie było po raz pierwszy od takiego czasu uczestniczyć we Mszy Świętej:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Dziękuję
      Dokładnie, jak już została sama "chwastowa dłubaninka" to już jest luz. Choć one faktycznie rosną jak szalone!
      ps. i to w naszym W. a nie trzeba jeździć do N. :)

      Usuń
  9. Piękny masz ogród. Pracy z pewnością sporo, ale efekt zacny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) dziękuję
      Teraz to zostały już tylko "koperkowe" sprawy w ogrodzie, więc jest dobrze:)

      Usuń
  10. Przez robótki zawsze czasu brakuje mi na ogród, a uwielbiam prace w ziemi. pięknie ogarnęłas temat ogrodu. Za rok będzie prawdziwa bajka . Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) dziękuję
      Twój ogród jest cudowny! Zresztą jak i cały dom:) Podziwiam, że ogarniasz taką powierzchnię i wszędzie jest przytulnie.
      Buziaki:)

      Usuń
  11. Gosiu kochana, ale masz widok z okna! Normalnie wzięłabym fotel i siedziałabym tam cały dzień, patrząc na piękny ogród :). Ciesze się, że i u Was już troszkę więcej normalności będzie :). Pamiętam swoją pierwszą wizytę u fryzjerki po tak długiej przerwie. Wyszłam z niej jak nowo narodzona :))). I super box zrobiłaś :). Buziaki kochana!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) dziękuję
      Taki mam widok z kuchni i bardzo się cieszę, że kupiliśmy dom z oknem na ogród a nie na ulicę:)
      Buziaki:)

      Usuń
  12. Małgosiu same zmiany! pięknie w ogrodzie, i piękne pudełko! Nie ma to jak wrócić do normalności 🥰

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) dziękuję
      Człowiek od razu inaczej patrzy na to wszystko:)

      Usuń
  13. Przepięknie prezentuje się Twój ogród :D
    Pudełko z wkładką w środku jest bardzo ładne :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow, twój ogród jest piękny. Zainspiruj mnie też do ogrodu 🙂

    OdpowiedzUsuń
  15. Pięknie u Was, nie tylko w ogródku, ale również w waszych sercach. Cieszę się, że trafiłam do Ciebie. Twoje wpisy i sposób , w jaki podchodzisz do życia, pomagają mi wierzyć, że jest jeszcze normalny świat i normalni ludzie.Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) dziękuję za przemiłe słowa
      U nas jak to w życiu - różnie bywa, ale staramy się by było dobrze:)
      Buziaki:)

      Usuń
  16. Ale masz piękny, ogrodowy widok:-) jak widać nawet kwarantanna swoje plusy ma, a i powrót do "normalności" po takim zatrzymaniu smakuje wybornie. Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) dziękuję
      Napiszę banał, ale to szczera prawda - człowiek bardziej docenia to co ma:)
      Pozdrawiam cieplutko:)

      Usuń
  17. Przesliczny jest Wasz ogrodek! Mi w tym roku taka niespodzianke zrobila hortensja - kwitnie jak glupia i nie wiem co jej sie stalo, bo poprzednie dwa lata nie chciala w ogole. ;)
    A chwaty to daj spokoj... Wrocialam po 6 dniach i po prostu sie zalamalam. Nie mam ochoty spedzic kolejnych szesciu wyrywajac zielsko... ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) dziękuję
      a u nas problem z hortensjami... Może im się jeszcze odmieni. Same liście, na by rosną ale kwitnąć nie chcą.
      Moją zmorą są jeżyny! Jakież to jest uparte;)))

      Usuń
  18. W końcu jakiś powrót do normalności, co nie? :) Prace w ogrodzie naprawdę sie opłaciły, bo wygląda po prostu nieziemsko. Pewnie przyjemnie jest tam sobie odpocząć właśnie w taki niedzielny dzień ^^. Pudełeczko też śliczne. Pozdrawiam serdecznie :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) dziękuję
      Małymi krokami wracamy;)
      W ogrodzie nie umiem biernie odpoczywać, bo mnie nosi;) Chyba że przychodzą goście czy przy ładnej pogodzie jemy tam obiad. A tak, to posiedzieć tam nie umiem - jak wszędzie zresztą;)
      Pozdrawiam cieplutko:)

      Usuń
  19. Piękny ogród, aż miło popatrzeć :-)sporo pracy i serca włożonego widać. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Twój ogród jest niesamowity :) miłego fryzjerowania :)

    OdpowiedzUsuń
  21. O kurczaki, ale masz ładny ogródeczek :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Podoba mi się Twój ogródek i jak go zagospodarowujesz. Może kiedyś nauczę się robić takie pudełka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) dziękuję
      Ten ogródek, to wspólnymi siłami z MęŻem robimy.
      A co do pudełka - to warto spróbować:) Są nawet gotowe bazy gdybyś chciała.

      Usuń
  23. Ale wspaniały ogródek! Pomysł z filiżanką i kaloszami świetny!

    OdpowiedzUsuń
  24. Cieszę się, że wszytko zmierza ku dobremu. Strych nabiera właściwego wyglądu, a ogród zachwyca. W takim miejscu można spędzić godziny zapominając o świecie :)
    Przyjemnych chwil w tym pięknie wypielęgnowanym miejscu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) dziękuję
      Ogród, to rzeczywiście moja wielka radość, bo już powoli przestawałam wierzyć, że się w ogóle za niego zabierzemy:) A strych, to już tak przy okazji.

      Usuń
  25. Świetny prezent, ogródek śliczny :) Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo fajny wpis. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń