środa, 17 kwietnia 2019

Kilka spraw:)

Witajcie:)

Dziś będzie wszystkiego po trochu. Kilka zaległych spraw:)

Chciałam Wam powiedzieć, że moje dzieci zrobiły SWOJE domki. Marudziły mi o nich od dawna a ja zawsze odpowiadałam, że będą je mogli robić "na wiosnę". I tak oto niemalże z pierwszym dniem kalendarzowej wiosny (czyli już jakiś czas temu;) Marta i Marcel doczekali się domków;))
Mamusia dumna!


***
Spieszę donieść, że moja Deszczowa Kamienica została wyróżniona TU


Dziękuję wszystkim tym, którzy życzyli mi wygranej:) Udało się!

***
Przemiła pani, którą spotykam na ulicy, o której pisałam Wam TU znów zrobiłam nam niespodziankę!!! Wracałam z pracy (chyba z miesiąc temu) i widziałam ją po drugiej stronie ulicy. Pomachałam jak zwykle i powiedziałam "hello". Pani odmachała spytała o dzieci i nagle jakby sobie coś przypomniała. Woła mnie, że chce się coś spytać. Trochę zdziwiona podchodzę do niej a ona pyta kiedy może przed świętami przynieść jajka dla dzieci! No mega zaskoczenie kolejny raz:))) Tym razem, wiedząc że przyjdzie - przygotowałam dla niej jeden "wielkanocny domek".
Dzieci oczywiście przeszczęśliwe, bo pani przyniosła wielkie czekoladowe jajo dla każdego:) Podała mi je w reklamówce a moje dzieci nawet z plastikowej siatki umieją zrobić pożytek;))
Pomalowały ją pisakami i korektorem;))


***
Tak jak nie lubię zbytnio "babskich czytadeł" tak ta pani do mnie przemawia:) Pochłonęłam wszystko o Emilii (Lou) Clark. I bardzo mi się podobało.

Ale dopiero "Dziewczyna, którą kochałeś" wyryła mi się w pamięci.  Mam tak, że książki (z dobrą narracją) czytam w tempie błyskawicznym. Na drugi dzień ze szczegółami opowiadam je koleżankom z pracy:)) Ale po tygodniu, dwóch - mało pamiętam;))) A tu jest inaczej. Ta książka cały czas jest ze mną. 
Historia z I wojny  światowej przeplata się z historią współczesną. Z jednej strony okupowana Francja z drugiej teraźniejsza Anglia. Dwie kobiety - jedna stęskniona czeka za mężem, który walczy na froncie a druga - wdowa, która nadal nie może otrząsnąć się po śmierci ukochanego. Oprócz tęsknoty łączy je jeszcze jedno - niezwykły obraz.

Nic więcej o treści nie napiszę. Czytałam, płakałam i czekałam w napięciu co będzie dalej. Książka, od której nie mogłam się oderwać. Gorąco polecam!


***
To tyle na dziś:))) Paaa!

38 komentarzy:

  1. Super domki :) Miło ze strony tej pani! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) dziękuję w imieniu dzieci:)
      A pani zrobiła nam przemiłą niespodziankę:)

      Usuń
  2. Domki dzieciaków rewelacyjne! Kolorowe i wesołe - takie powinny być :) Widać, że ta pani Was bardzo polubiła :) Miły gest.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapomniałam jeszcze dodać, że gratuluję wyróżnienia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) dziękujemy. Zbiorowo;)
      A pani mnie zaskoczyła ponownie:) To jest niesamowite!!!
      Buziaki:)

      Usuń
  4. Dużo tego "tyle na dziś". Mamelki jak zwykle swój artystyczny talent objawiły. Serdeczność Pani z ulicy bardzo mnie zaskoczyła, u nas PLu takie rzeczy się nie zdarzają., ludzie jak te bufony zdają się tylko swój świat dostrzegać, a każdy odruch serdeczności ze strony obcego za dziwactwo biorą. Po książkę sięgnę, bo też ten rodzaj literatury lubię. Pozdrawiam bardzo serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. O jej, zapomniałam pogratulować, deszczowej kamienicy nagroda się należała, bezsprzecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) dziękuję:)
      Mentalność Anglików chwilami mocno się różni od naszej;) Choć u nas jest tak, że jak już się kogoś zna, to ludzie potrafią być dla siebie fantastyczni! I nawet nie trzeba się znać osobiście. Wystarczy znajomość online! Mam na to dowód w blogosferze:))) Tu znalazłam niesamowite Dobre Dusze:))

      Usuń
  6. Gosiu nie chcę Ciebie smucić, ale masz sporą konkurencję jeśli chodzi o domki! Te Twoich dzieci są tak radosne i kolorowe, że chciałabym aby w każdej kamienicy, bloku i domu były takie tęczowe dachy!!! Miasta nabrałyby kolorów :)). Jeszcze raz gratuluję wygrnej :)) Książki nie znałam, ale zachęciłaś mnie :)). A ta miła Pani to może jakaś dobra wróżka...? Ściskam mocno!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) dziękujemy za miłe słowa:)
      Wróżka? Kto wie, może masz rację:) No jest niesamowita!
      Uściski:)

      Usuń
  7. śliczne domki wykonane przez dzieci, największa frajda :)
    Gratuluję wygranej ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) dziękujemy:)
      Dzieci szczęśliwe, że i one w końcu mogły pomalować domki:)

      Usuń
  8. Zacznę od GRATULACJI!!!! Domki są super, znajoma też. Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) dziękuję:) domki też mi się podobają:)
      A co do znajomej - to nawet nie wiem jak ta pani ma na imię;) ale jak widać, to w niczym nie przeszkadza:))
      Pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  9. Gratuluje wyroznienia! Wcale sie nie dziwie, ze Ci je przyznano, Twoje domki sa cudne! A teraz to jeszcze domki Twoich dzieci☺ Tez mam taka sasiadke, z ktora w zasadzie przez dlugi czas tylko sie pozdrawialysmy, az ktoregos razu ona wyskoczyla z domu z prezentem urodzinowym dla Fruzi! Rozbrajaja mnie takie gesty, bo to zyczliwosc w najczystszej postaci😊❤

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) dziękuję:)
      Gdy urodziła się Martusia - jeszcze w poprzednim domku - to sąsiadka też nam dała przecudne ciuszki na prezent! Mnie aż wmurowało:)

      Usuń
  10. Wielkie gratulacje! Wcale mnie to nie dziwi, Twoje domki wymiatają :)
    Dzięki za promowanie książki, szkoda że nie doczytałam wcześniej. Właśnie wróciłam z biblioteki. :)
    Domki Mamelków świetne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) dziękuję:)
      Książka bardzo wciągająca. Może uda Ci się na nią trafić następnym razem:)
      Jak widać domkowe szaleństwo rozprzestrzeniło się na resztę rodziny;))

      Usuń
  11. Domki Twoich dzieci są fantastyczne! Wychodzi na to, że jeszcze tylko Twój MĄŻ nie zrobił żadnego domku ;) Pozdrów uroczą i przemiłą panią :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No faktycznie, tylko MąŻ jakiś taki "niedomkowy" mocno;)
      Dziękuję za pozdrowienia dla pani:)

      Usuń
  12. Jakie śliczne te domki :) gratuluję wygranej :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Domki śliczne- super,ze masz takie kreatywne dzieci,ze z niczeho jak ta reklamówka zrobia coś. Gratuluję wygranej a ponadto brawo dla miłej pani.
    Bardzo lubie tę autorkę :-) - to tak a propo ksiązki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy:) Dzieci dumne z domków:) Moje Maluchy są baardzo kreatywne i nawet panie w szkole to zauważyły:)
      Ps. Właśnie kupiłam kolejną książkę tej autorki. Przeczytam po powrocie;)

      Usuń
  14. Gratuluję wyroznienia,domki prześliczne . Pozdrawiam serdecznie i cieplutko 😀

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję i życzę Wesołych Świąt :)
    Zapraszam także do siebie na nowy post - KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) dziękuję:)
      Wesołych i dobrych świąt i dla Ciebie:)

      Usuń
  16. Wpadlam na szybkiego zyczyc Wesolych Swiat! :*

    OdpowiedzUsuń
  17. Twoje domki budzą zachwyt, są oszałamiająco piękne. Dla mnie zawierają również duszą. :)))

    Dzieci chyba odziedziczyły po Tobie talent. Pozdrawiam bardzo serdecznie. :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy za miłe słowa:)
      Jak widać lubimy rodzinnie bawić się w "małego architekta";)

      Usuń
  18. Ale śliczne! Zdolne masz dzieci.Gratuluje Wam Gosiu! Aż miło popatrzeć na te arcydzieła.
    Pozdrawiam serdecznie z Krakowa

    OdpowiedzUsuń