piątek, 13 kwietnia 2018

Gąski, gąski do domu:)))

Witajcie:)
Domki domkami, ale czasami mam ochotę/potrzebę zrobić coś innego:) Dlatego tym razem powstał obrazek dla miłośniczki gąsek;) Te urocze zwierzaki rozgościły się u niej w sielskiej kuchni, więc pomyślałam sobie, że taki mały obrazek dobrze się tam będzie czuł. Oczywiście malowany na drewnie moimi nowymi super cienkimi pędzelkami.


Wszystko zaczęło się od tego obrazka-blaszki, którego wypatrzyłam w sklepie budowlanym:))) Od razu wiedziałam, że muszę go namalować i od razu wiedziałam dla kogo;) Cyknęłam fotkę i cała sprawa jak zwykle musiała nabrać mocy urzędowej. Już tak mam;)


Z innych rzeczy niż domki, to powstał jeszcze magnes na lodówkę dla mojego starszego  kolegi z pracy - wielbiciela magnesów wszelakich:) Pomysł skrystalizował się w pełni po tym jak z entuzjazmem opowiedział mi jakie mega udane zakupy (oczywiście magnesowe) poczynił w charity shop. A że chłop przy okazji lubi podróżować (w PL też był!), to magnes musiał być w tym klimacie. Bazą jest tekturowa metka z marynistycznymi akcentami od jakiegoś ubrania. Reszta to craftowe papiery i imię mojego kolegi z drukarki DYMO.


A na koniec mam do pokazania prostą karteczkę - też dla podróżnika - mojego Tatusia:))) Koszula i krawat origami. Filmiki z tutorialami znalazłam oczywiście na YT. Ja skorzystałam z tych TU i TU. Polecam te instruktaże, bo są przejrzyste:)


To tyle na dziś. Miłego dnia:)))
ps. Nie, żeby mnie zazdrość nie zżerała, ale u Was jest wiosna a u nas nie!!!! Uprzejmie proszę o podesłanie tu trochę słonka (mogę się zobowiązać pokryć koszty przesyłki;)))

38 komentarzy:

  1. Masz zdolne rączki i malowanie,I i wyklejanie. Brawo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)lubię takie kreatywne zajęcia;)takie oderwanie od rzeczywistości;))

      Usuń
  2. Karta jest bardzo pomysłowa, gąski urocze :) Masz głowe pełną pomysłów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)trochę tych pomysłów jeszcze tam w głowie czeka na realizację;))

      Usuń
  3. Śliczny obrazek. Oczami wyobraźni czytam książkę Twojego autorstwa z Twoimi ilustracjami. Jak wiosma do Ciebie w przesyłce nie dotrze to możesz namalować witraż wiosenny w oknie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)dziękuję:)
      No właśnie nie wiem czy tak z głowy bym coś umiała namalować;) Dużo prościej idzie mi malowanie gdy patrzę na jakiś obrazek.
      Z pisaniem to już prościej;))
      Ps. Dziś wyszło słonko a na jutro zapowiadają znów deszcz...

      Usuń
  4. Świetne gąski a ta na kapeluszu rewelacja. Wyobraź sobie, że mam przygotowany "gąseczkowy" wzór na zazdrostki do kuchni?! Magnesik i karteczka super. Panowie na pewno będą zadowoleni. Pozdrowienia i uściski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)dziękuję:)
      Mnie od razu też urzekł ten obrazek i wiedziałam, że muszę się za niego zabrać;)
      A moja koleżanka od gąsek ma cudne rolety w rzeczone zwierzątka:)
      Zazdroska z takim wzorem na pewno wyjdzie urocza! Nawet ja - choć gąsek w kuchni nie mam, to takową bym zawiesiła:)))
      Pozdrawiam cieplutko:)

      Usuń
  5. Gęsi wymiatają :) Ale musisz mieć cienkie pędzelki! I magnes, i kartka - Gosiu jesteś skazana na sukces!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)dziękuję:)
      Pędzelków mam całe stado, bo nieustaję w poszukiwaniu tego naj;) a poza tym one dość szybko mi się zużywają, mimo że o nie dbam...
      Buziaki:)

      Usuń
  6. Od tej strony jeszcze Cię nie znałam, cudnie to wykonałaś, obrazek mnie powalił na kolana. Pędzelek nie zawsze musi być cieniutki, wystarczy, że będzie kończył się " na cieńko ", ja nieraz zrobię cieńsze kreski pędzlem nr 4, niż 0 :) Ciepełko zasyłam, nawet bez pokrycia kosztów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)dziękuję:)
      Takie długie pędzelki doradziła mi jedna dziewczyna (malująca anioły) którą zaczepiłam w PL w sklepie z artykułami do wszelkich prac artystycznych:)
      Dziękuję za słonko, bo tu znów dziś lało:(
      Ps. Ale malowaliśmy salon, więc pogoda nam zbytnio szyków nie psuła. Tak wiem, wiem. Niedziela i malowanie. Ale co zrobić jak weekend taki krótki;) Zaczęliśmy w piątek.

      Usuń
  7. cudny ten obrazek! zdolna z Ciebie osóbka, jest w dodatku przeuroczy! magnesik i kartka piękne! pozdrawiam cała w zachwycie już któryś raz...:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)dziękuję:)
      Tylko kartka jeszcze nie dotarła do adresata. A reszta obdarowanym też się podobała:)
      Pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  8. Super obrazek namalowałaś. Lepszy niż oryginał! A i magnesiki niczego sobie. No i jak tam, dotarła w końcu ta wiosna do Was? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) dziękuję:)
      Trochę jej tu przybyło, ale chcemy więcej:)
      Pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  9. Wszystkie trzy cudenka niesamowicie mi sie podobaja!

    Lacze sie w apelu o wiosne! Nas troche podraznila w piatek i sobote - bylo slonce i 20 stopni, po czym w niedziele zasmiala sie w nos i zeslala 3 stopnie, wiatr i deszcz. A w poniedzialek rano, musialam odgarniach 4-centymetrowa warstwe sniegu z auta! Ja sie tak nie bawie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)dziękuję:)
      W sobotę powiało wiosną (a my remontowy weekend;)))
      W niedzielę wszystko wróciło do normy czyli deszcz. Podobno w środę ma być wow!
      Śnieg?!? - niezłe jaja robi sobie z Was ta wiosna;))

      Usuń
  10. Gosia Twój obrazek znacznie bardziej mi się podoba niż ten sklepowy! Jest mega!!! Pomysł na magnes i samo wykonanie super! Kartka dla taty wyjątkowa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)dziękuję:)
      Taką fajną deskę dorwałam, na której się dobrze malowało:))
      A kartki/magnesy dla mężczyzn to jak dla mnie zawsze wyzwanie;) Trafić w kobiecy gust jest dużo prościej:)))

      Usuń
  11. No trzeba przyznać, że Twój obrazek jest na prawdę ładniejszy! Miło zobaczyć takie efekty pracy twórczej :) Nic tylko tworzyć dalej, bo widać tutaj Twoje uzdolnienia! :) Bardzo podoba mi się tutaj u Ciebie i będę zaglądać tu częściej! :)

    Zapraszam również na mojego bloga, gdzie pojawił się nowy ciekawy post o naturalnych kocykach dla dzieci i niemowląt. Kocyk jest szyty innowacyjną metodą z wielowarstwowej tkanej bawełny i nadaje się dla niemowlaka i 2 latka :)

    https://edreamsstyle.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne pomysły masz. A i realizacja ich super. Pozdrawiam i słoneczka życzę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)dziękuję:)
      Jutro podobno ma być słonko:) Czekam z utęsknieniem;)
      Pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  13. No, zamurowało mnie :) Pędzelki w Twoich rękach zdziałały cuda! Zdolniacha z Ciebie! Kartka bardzo męska i elegancka.
    Priorytetem wysyłam Ci wiosnę z jej wszystkimi zapachami i kolorami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)dziękuję:)
      To czekam na listonosza z priorytetem ;)))

      Usuń
  14. Oh, mnie to by się przydał jakiś porządny magnes na lodówkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)bierz się do dzieła:)
      Gwarantuję dobrą zabawę;)

      Usuń
  15. Wszystko piękne - ale kartka dla Taty podoba mi się najbardziej. Ta koszula z krawatem - rewelacja ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)dziękuję:)
      Koszula i krawat proste do zrobienia. Wystarczy zajrzeć do tutka;)

      Usuń
  16. Gratuluję i zazdroszczę kreatywności i talentu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)dziękuję:)
      Z tym talentem to u mnie różnie bywa - hi,hi;)

      Usuń
  17. Ach! magnesy... :D Ja też... gdzie nie pojadę to staram się przywieźć magnez na lodówkę :P. Cudny ten obrazek. Widzę, że niesamowicie pomysłowa z Ciebie osoba :D
    Podziwiam talent i kreatywność :)
    pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)dziękuję:)
      Ja magnesy przywożę dla siostry i znajomych,bo sama mam lodówkę w zabudowie a co za tym idzie - nie mam miejsca na magnesy;)
      Pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
    2. Czyli ja nie chcę mieć zabudowanej lodówki - muszę o tym pamiętać :D
      Dzięki :D

      Usuń
    3. Ja nie miałam wyboru;) kupiliśmy dom z nową kuchnią - i lodówką w zabudowie:)

      Usuń
  18. Jesteś niesamowicie uzdolniona, wszystko, co do tej pory zobaczyłam jest przepiękne i totalnie dopracowane. Naprawdę podziwiam, a przy okazji się inspiruję. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) dziękuję za miłe słowa:)
      Hu,hi - niesamowicie uzdolnieni, to by to namalowali z głowy;))) Ja musiałam się posiłkować fotką;)))

      Usuń