czwartek, 27 lipca 2017

Exploding box z motylami:)

Witajcie:)
Panie z przedszkola na pożegnanie dostały magnesy i aniołki a panie ze szkoły - exploding box:)
Z tego co mi wiadomo, to kartki podobały się i na pewno były pewnym zaskoczeniem:)

Od września Martusia (jak co roku) ma nowe panie nauczycielki, więc te już jej nie będą uczyły. Mam nadzieję, że będą nas miło wspominać.



I dla mojej ulubionej pani z sekretariatu - pierwsza w moim wykonaniu kartka z ruchomymi motylkami:) Pani była pod wrażeniem, że aż zadzwoniła do mnie z podziękowaniem. Powiesiła go sobie na ścianie w pracy by móc na niego patrzeć:) To miło!

Inspirację znalazłam TU. Moje motyle powstały z pieczątek. Pomalowałam je oczywiście kredkami BAMBINO i polakierowałam bezbarwnym lakierem z brokatem. Od lakieru skrzydełka lekko się wygięły, co nadało im bardziej naturalny wygląd.


Kolejny exploding box z motylami. Powstał na zamówienie dla osoby, która bardzo lubi kolory i cytaty. Na tych zdjęciach bardziej udało mi się uchwycić przestrzenność motyli. Tu użyłam również stempli oraz gotowych wydruków (kolorowych i czarno-białych).



To tyle na dziś:) Miłego dnia:)
Mam nadzieję, że Wam też przypadły do gustu moje motyle, które tak na dobrą sprawę znalazły się na każdej kartce:))

41 komentarzy:

  1. Gosiu, coraz to ciekawsze pomysły nam przedstawiasz i udowadniasz jakie masz ogromne zdolności. Buziaki dla Mamelkowa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)z tymi zdolnościami to nie przesadzajmy - hi,hi;) ale, że lubię brać się za nowości - to fakt:))
      Buziaki

      Usuń
  2. Cudne motylki w pudełku zamknięte.Bardzo mi się podobają i zazdroszczę obdarowanym.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) dziękuję:)
      Jedno pudełeczko jest w drodze i mam nadzieję, że trafiłam;)

      Usuń
  3. Świetny pomysł z tymi fruwającymi motylami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) no nie mój niestety - ja tylko podpatrzyłam:)

      Usuń
  4. Motyle jak żywe. Wyobrażam sobie jakie zaskoczone były Panie. No bo dostajesz pudełko a w środku... latające motyle :)
    Jestem zachwycona jak kolorujesz motyle- proszę co znaczy talent + kredki bambino.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) dziękuję:)
      Ołówkowe kredki bambino, to dobre odkrycie:) Kupiłam z sentymentu do marki a tu takie zaskoczenie. Bardzo miękko się nimi maluje - polecam:)

      Usuń
  5. Cudowna kompozycja. Nie mogę tylko podejrzeć jak umocowałaś te motylki ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) dziękuję:)
      Ja użyłam tego co miałam pod ręką... czyli plastik termokurczliwy;) Przyznaję, że raczej to nie najlepszy pomysł, bo jak sama nazwa wskazuje on się topi pod wpływem ciepła:) Musiałam się więc trochę nagimnastykować by je umieścić:)

      Usuń
  6. Świetne pudełka, nie dziwię się że zrobiły wrażenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak zwykle piekne! ;)

    Ja jestem leniuchem (i beztalenciem), wiec prezenty dla pan byly "kupne". ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) dziękuję:)
      Ja - dopóki chęci i czas są, to mogę coś zrobić sama. A za rok, kto wie? Może też mi się nie będzie chciało;))

      Usuń
  8. Przepiękne, masz talent kobieto : )

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo orginalne kartki.
    Szkoda,że panie w przedszkolu się zmieniają bo dzieci bardzo przywiązują się do swoich opiekunów.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) dziękuję:)
      Panie w przedszkolu były te same tylko w szkole są co roku inne:)
      Pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  10. Cudownie,że ktoś docenił to ile serca włożyłaś w przygotowanie pudełeczek;) Jak widac trud się opłacał;) Sa piekne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) dziękuję:)
      Tak, to fakt - było mi niezmiernie miło jak odebrałam ten telefon z podziękowaniem:)

      Usuń
  11. Świetne pudełeczka! Pomysł z fruwającymi motylami super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) dziękuję:)
      Motyle bardzo lubię, więc cieszę się, że znalazłam jakiś nowy pomysł na nie:)

      Usuń
  12. Piękne te Twoje motyle :) Pudełeczko jak zwykle zachwyca :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) dziękuję:)
      Cieszy mnie, że tak się podoba:)

      Usuń
  13. Śliczne motylki, one zawsze zachwycają, bez względu na wiek i płeć. To bardzo cieszy, że masz dowód, że Twoja praca przynosi radość, bo jakby mogło być inaczej, jak całość prac jest niesamowita :)
    Miłego wypoczynku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) dziękuję:)
      Ps. Mam nadzieję, że kapryśna pogoda nie pokrzyżuje nam planów i faktycznie relaks będzie pełny;)

      Usuń
  14. Ty to masz jednak talent do takich rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Twoje boxy są niesamowite ! A te motylki jak żywe - jakby faktycznie zaraz miały pofrunac ! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Motylem jestem....
    Dzięki takiemu pudełku mozna czuć wiosne przez cały rok :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) mam nadzieję, że obdarowane osoby też tak podejdą do tematu;)

      Usuń
  17. Szczerze mówiąc to jakbym taką dostała to też bym sobie na ścianie, w widocznym miejscu powiesiła żeby wszyscy zazdrościli ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Odpowiedzi
    1. :) dziękuję:)
      Pomysł podpatrzony w internecie, ale warto było spróbować:)

      Usuń

  19. This is a really good idea that you have going on.
    ดูหนัง

    OdpowiedzUsuń
  20. Beautiful ones your butterflies :) As usual, the box delights :)

    หนังฟรี

    OdpowiedzUsuń