niedziela, 23 lipca 2017

Jak zrobić magnes? DIY z puszki:)

Witajcie:)
Dziś mam dla Was maleńkie DIY.
Czyli jak zrobić magnes na lodówkę wykorzystując to, co większość z nas ma w domu:)


Co potrzebujemy?

  1. okrągłą górę bądź spód puszki (u mnie w tej roli puszka po tuńczyku:)
  2. kawałek materiału
  3. magnes 
  4. tekturka
  5. klej na gorąco
  6. ozdoby (czyli wszystko to, co pragniecie umieścić na wierzchniej stronie:)

Jak to robimy?

Otwieramy puszkę (mój otwieracz pozostawia brzegi gładkie, więc nie ma problemu). Okrągłe elementy zostawiamy. Zawartość puszki zużywamy do wyższych celów (u mnie to był obiad;)



Wycinamy kawałek materiału. Troszkę większy niż pokrywka puszki. Klejem na gorąco przytwierdzamy materiał mając na uwadze, by go dobrze naciągnąć. Pamiętajcie, że klej jest cholernie gorący;)



Następnie - by zakryć nierówności i stworzyć stabilny tył - przyklejamy tekturkę a na nią magnesy.



Odwracamy na drugą stronę i dekorujemy tak, jak nas fantazja poniesie;)


Ja użyłam kwiatków mojej Kochanej Mamci i wydruków. Magnesy były dodatkiem do podziękowań dla wspaniałych pań z przedszkola mojego Mamelka:)


Paniom prezent się spodobał. A co Wy o tym myślicie?

Miłego dnia moi mili. Pa:)

33 komentarze:

  1. Pomysł fajny. Też kiedyś robiłam tyle, że z innych elementów

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) dziękuję:)
      Najpierw składowałam od jakiegoś czasu te dekielki a teraz mnie naszło co z tego można zrobić;)

      Usuń
  2. Fajny pomysł! Ślicznie je ozdobiłaś. Dzięki za kursik. Kiedyś się przyda :)

    Buziole :)

    OdpowiedzUsuń
  3. :) dziękuję:)
    Taki domowy upcykling;)
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne magnesiki. Ja niestety mam lodówkę w zabudowie więc takie cudeńka nie działają.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) dziękuję:)
      Też mam lodówkę w zabudowie, więc wiem co czujesz;) A znajomi i tak przywożą mi magnesy z podróży;) Dlatego też mam taką małą tablicę w kuchni, do której je przyczepiam:)
      Pozdrawiam cieplutko:)

      Usuń
  5. magnesy super pomysł na prezenty właśnie :) No ale ja nie wiem - obiad z puszki? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) dziękuję:)
      Tuńczyk z puszki jako dodatek do obiadu. Robię np. makaron z pomidorami i tuńczykiem:)

      Usuń
  6. Ślicznie Ci to wyszło, bardzo ładnie je udekorowałaś. Po pierwszym zdjęciu myślalam, że to broszki. Z powodzeniem możnaby było to nosić :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) dziękuję:)
      Broszkę też już zrobiłam z tych kwiatuszków:)))

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. :) dziękuję:)
      Panie będą miały po nas pamiątkę:)

      Usuń
  8. Bardzo fajny pomysł :) Z mniejszych zakrętek (np. po oliwkach) można zrobić klipsy do tablicy magnetycznej :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny pomysł :) my niestety mamy szklana lodówkę, ale mała zbiera magnesy z różnych miejsc. Może by tak do tej kolekcji dołożyć magnes wykonany przez mame :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) dziękuję:)
      Maminy magnes będzie wisienką na torcie w takiej kolekcji:)

      Usuń
  10. Nie wpadłabym na to! Jejku, wyszły ci naprawdę śliczne! No piękne! I pastelowe;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) dziękuję:)
      Te dekielki zbierałam już od dłuższego czasu, bo wiedziałam, że mają potencjał;) a teraz wpadłam na to, jak je wykorzystać:)))

      Usuń
  11. Gratuluję pomysłu, wykonanie świetne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) dziękuję:)
      Panie patrząc na magnes będą o nas pamiętać:)

      Usuń
  12. Niezły patent, wykonanie mistrzowskie. Gdy podziwiam takie proste, a zarazem cudeńka, to od razu zaświeca mi się w głowie napis " Czego to ludzie nie wymyślą " :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) dziękuję:)
      Kusiły mnie te puszki jak nic. Musiałam coś z nich zrobić;)

      Usuń
  13. Fantastyczny pomysł na zabawę z dzieciakami. Na pewno wykorzystam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) dziękuję:)
      Ja jeszcze nie mogę tak się bawić z moimi Maluchami, bo klej na gorąco to raczej zbyt wielkie ryzyko jak na ich żywioł;))

      Usuń
  14. Odpowiedzi
    1. :) dziękuję:)
      Mam tylko nadzieję, że panie przedszkolanki mają normalne lodówki w domu a nie tak jak my - w zabudowie;))

      Usuń
  15. Urocze magnesy Ci wyszły. Kolorystyka cudna. Muszę poszukać jakiejś puszki :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) dziękuję:)
      Też mi się podoba ta kolorystyka:)

      Usuń
  16. A fantastic idea for playing with kids. I will definitely use it.

    หนังฟรี

    OdpowiedzUsuń