sobota, 2 kwietnia 2022

Emerytura:)

 Dzień dobry:)

Moja Martusia przyszła ostatnio bardzo smutna ze szkoły... Okazało się, że jej ulubiona pani przechodzi na emeryturę. Dziwne tu mają podejście do żegnania nauczycieli w trakcie roku szkolnego. No, ale co kraj to obyczaj - jak mawiają.

By ukoić choć ciut dziecięcy smutek obiecałam "zrobić coś dla pani". 

I jak to u mnie często bywa  - "naszło mnie" wieczór wcześniej i zabrałam się do pracy. 

Początkowo nie wiedziałam co to ma być. Po głowie chodził mi czekoladownik, kartka w pudełku, małe pudełeczko z aniołkiem... Aż w końcu w ręce moje wpadła ramka 3D (nowiutenka, kupiłam ich kilka "na  zaś"). I już wiedziałam, że powstanie przestrzenny obrazek. 

Jakie są ulubione kolory pani nauczycielki oczywiście nie wiadomo. Postanowiłam, więc pójść za głosem serca. W rameczce znalazły się kwiatki, listki i kredki - te ostatnie jako symbol nauczania.

Ciężko jest zrobić zdjęcie by ukazać tę przestrzenność. 

Pani się prezent podobał a to najważniejsze:)

***

MąŻ miał grać na charytatywnym koncercie, z którego dochód miał być przeznaczony na pomoc humanitarną Ukrainie. Udało się nawet zamówić jakieś  plakaty tematyczne online.  

Wrócił z nocnej zmiany, położył się spać. Później pojechał po dzieci do polskiej sobotniej szkoły. Źle się poczuł, więc dobrze, że zupełnym zbiegiem okoliczności ja tam byłam. Wróciliśmy do domu i jego wyjazd na koncert stanął pod znakiem zapytania... Położył się jednak jeszcze na półtorej godziny i okazało się, że to pomogło. 

Rano przyszła przesyłka, więc wyjeżdżając na koncert tylko ją złapał w locie i zabrał. Z całej charytatywnej imprezy wrócił bardzo późnym wieczorem i mówi do mnie:

- Zamówiłem te plakaty...

- Tak wiem, pamiętam jak mi mówiłeś. Dobrze, że zdążyły przyjść dziś rano.

- Otwieram je przed koncertem... a tam dwie sadzonki drzew, które zamówiłem miesiąc temu!

***

To tyle na dziś. Radość z wiosny była przedwczesna. W czwartek padał u nas śnieg:) Czekam już jednak na słonko.

Miłego weekendu! Pa:)

28 komentarzy:

  1. Małgosiu zawsze uśmiecham sie po powiedzonkach Twoich milusińskich a tym razem usmiałam się z dowcipu sytuacji twojego M :) piekne podziękowanie dla pani, będzie miała pamiątkę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) dziękuję
      Ja sobie wyobrażam miny tych osób, które były obok przy rozpakowywaniu przesyłki:)

      Usuń
  2. Obraz je nádherný, krásny a určite potešil :-)
    Pekný víkend,
    A.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniały pomysł z obrazkiem przestrzennym Gosiu. Piękny!
    Kredki wyglądają jak domki:)
    Buziole:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) dziękuję
      Na żywo jeszcze lepiej to wygląda muszę przyznać i miło mi się zrobiło, że pani przypadł do gustu:)
      Buziaki:)

      Usuń
  4. To bardzo miły gest Gosiu i śliczna pamiątka dla pani, na pewno było jej bardzo miło. U nas zima na całego, leży mnóstwo śniegu i wciąż sypie. Okropnie mi się to nie podoba:) Miłej niedzieli!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) dziękuję Ewuś
      U nas taki misz-masz pogodowy, że kompletnie nie wiadomo jak się ubierać:)
      Dobrej niedzieli!

      Usuń
  5. Wykonałaś piękną pamiątkę, taką od serca. U nas zima nie daje za wygraną, od wczoraj wieczorem intensywnie padało, tyle śniegu nie było chyba przez całą zimę :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) dziękuję
      U nas wczoraj był grad. Dziś rano zimno, później mega słońce a po południu śnieg. Później znów ciepło i wieczór zimny:)
      Uściski:)

      Usuń
  6. Przynajmniej będziecie mieli co wspominać - taka zamiana plakatów na sadzonki :D. Aż wybuchłam śmiechem, kiedy to przeczytałam. A kartka dla pani cudowna i pomysłowa. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) dziękuję
      Akcja z plakatami już przeszła do rodzinnych heheszek:)
      Pozdrawiam cieplutko:)

      Usuń
  7. Uwielbiam Gosiu w Twoich pracach motyw kredek, który przemycasz :). Mają w sobie coś magicznego i przyciągającego :). Ramka jest piękna!!! Genialny pomysł, pamiątka na lata! W sumie to fajnie, że w Anglii nauczyciele mogą iść na emeryturę w trakcie roku szkolnego. Taki wolny wybór, a nie mus że jeszcze rok :). Niezła akcja z plakatami :))).
    Buziaki kochana!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) dziękuję Justynko
      Dla nauczycieli może to i dobrze, ale dla dzieci już chyba ciut mniej. Oni tu mają zmienianych nauczycieli co roku... a w takim przypadku jak ten, to co pół. Dzieci zdążyły bardzo polubić tą panią... a z drugiej strony rozumiem, że ona może już też chciała odpocząć:)
      Buziaki:)

      Usuń
  8. Wspaniały prezent przygotowałaś , nic dziwnego, że się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) dziękuję Agnieszko
      Też się cieszę, że się spodobał, bo tak ciężko jest zrobić prezent dla kogoś, kogo się w ogóle nie zna:)

      Usuń
  9. Świetny miałaś pomysł z tą ramką. Pamiątka dla pani jest piękna i bardzo kobieca. Na pewno sprawiła jej ogromną radość :) Anegdota z przesyłką bardzo mnie rozbawiła. Wyobrażam sobie zaskoczenie po otwarciu pudełka. Mina bezcenna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) dziękuję
      Historyjkę o plakatach zapamiętam na długo:) Będzie też dobrą nauczką by otwierać przesyłki. Moja koleżanka ostatnio zamówiła na Vinted czerwoną sukienkę... a dostała czarno-niebieskie buty:))

      Usuń
  10. Przy takim upominku, emerytura musi być kolorowa. Kredki przypominają domki. Nie może być inaczej :)
    Niezłą minę musiał mieć Mąż po rozpakowaniu przesyłki.
    Uściski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) dziękuję
      Mam nadzieję, że pani patrząc na ten obrazek, będzie miło wspominała swoją pracę:)
      Pozdrawiam cieplutko:)

      Usuń
  11. Świetny upominek.Będzie wspaniałą pamiątka dla ulubionej pani ktora na pewno znajdzie honorowe miejsce w jej domku. Mama spisała się na medal :) Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) dziękuję
      Trzeba było przecież znaleźć lekarstwo na łzy córci:) Choć tak mogłam ciut osłodzić rozstanie z ulubioną panią:)
      Uściski:)

      Usuń
  12. U nas ponoć najkorzystniej przechodzić na emeryturę w sierpniu, więc nauczycielom pasuje dopracować do wakacji 😀 Przepiękna pamiątka, która na pewno umili odejdzie. Dużo zdrowia dla męża i całej rodzinki.
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) dziękuję
      Mam nadzieję, że ta pani nauczycielka będzie miała dużo miłych wspomnień ze swojej pracy:)
      Pozdrawiam cieplutko:)

      Usuń
  13. Przepiękna praca, nie dziwię się, że Pani nauczycielka była zadowolona :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń