środa, 16 marca 2022

Trochę wiosny:)

 Hej, hej:)

Powolutku przybywa do nas wiosna. Słonko miło grzeje (oprócz dzisiejszego dnia, bo oczywiście leje jak z cebra!) Przyroda budzi się do życia.

Mam dziś dla Was - czekoladownik i karteczkę w wiosennych klimatach.

Trafiły do rąk jednej osoby w ramach podziękowania:)

Długo się nie mogłam zebrać by zacząć coś robić i w końcu wczoraj mi się udało. 

Fiolety, zielenie i pastelowy róż trafiły na czekoladownik.  

Podobne kolory zagościły też na kartce. Nie są jednak tak intensywne.

Do środka zmieściła się oczywiście czekolada. No bo jakże by mogło jej zabraknąć w czekoladowniku:)

To wszystko na dziś. Dużo dobrego! Pa:)


40 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawe karteczki. Zwłaszcza, że wiosna jest już tuż tuż. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) dziękuję
      U nas już kwitną wszystkie wiosenne kwiaty:) Lubię taką budzącą się do życia przyrodę.
      Pozdrawiam cieplutko:)

      Usuń
  2. Piekne, wiosenne prace! Zachwycił mnie szczególnie ten motylek:) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) dziękuję
      Do motylków mam niezwykłą słabość i umieszczam je w wielu moich pracach:)
      Pozdrawiam cieplutko:)

      Usuń
  3. Gosiu u nas też już wiosennie i słonecznie. Aż przyjemniej od razu na sercu się robi :). Piękny komplet zrobiłaś. Ślicznych papierków użyłaś!
    Buziaki kochana!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) dziękuję
      Papierki dołączone były do gazetki:)
      Buziaki Justynko:)

      Usuń
  4. Bardzo wiosenne i prześliczne:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Prezenty zawsze cieszą a Twoje są jak zwykle urocze :), oj czuć wiosnę, u nas raczej pogodnie, dzisiaj nieco sie chmurzy ale na szczęście nie pada, nie lubię zimna i deszczu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) dziękuję
      U nas dziś dla odmiany znów fantastyczne słonko:) A wczoraj tak lało jak jechałam rowerem!

      Usuń
  6. Piękny zestaw! Kolory i kompozycja po prostu mnie urzekły :)
    U nas też czuje się wiosnę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) dziękuję Aniu, to miłe
      Tak, tak niech ta wiosna już z nami zostanie:)

      Usuń
  7. Wspaniały komplecik, zachwyca wiosenną delikatnością kolorów. U nas też coraz cieplej choć na prawdziwą wiosnę trzeba jeszcze trochę poczekać:) Buźka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) dziękuję
      U nas ma być dziesięć dni pod rząd słonka! Chyba to będzie trzeba gdzieś zapisać:)
      Buziaki Ewuś:)

      Usuń
  8. Śliczne karteczki Małgosiu :) U nas wiosna ciągle boksuje się z zimą. Rano zima wygrywa ale potem...cudowne słonko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) dziękuję
      U nas w nocy zimno a jak już wędrujemy do szkoły to jest ładnie:)

      Usuń
  9. Taki czekoladownik nie dość, że piękny to ma jeszcze jedną zaletę... odwraca uwagę od zawartości :)
    Wiosna coraz bardziej daje o sobie znak. Słoneczko, zapach i ptasie śpiewy. A... i na Podlasiu są pierwsze bociany.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ja mama Tygrysa. Coś mi Mąż namieszał i dopiero zobaczyłam, że piszę z innego konta. Pozdrawiam

      Usuń
    2. :) dziękuję
      Hi,hi a ja już myślałam, że mojemu blogowi przybył jakiś tajemniczy wielbiciel:)) a tu się okazuje, że sami swoi:)

      Usuń
  10. Czekam niecierpliwie na wiosnę.. Póki co jeszcze w nocy na minusie ale coraz już cieplej.. za to ptaki dzielnie dają radę i rozspiewuja swoje gardełka coraz głośniej :) Świetny wiosenny komplecik!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) dziękuję
      W nocy u nas też dużo chłodniej ale w dzień już pięknie grzeje słonko. Dziś tylko wiatr psuł troszkę tę sielankę:)

      Usuń
  11. Śliczne wiosenne karteczki :)
    Wiosna już zagląda do nas, w ogródka kwitnie co raz więcej wiosennych kwiatów :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Witam serdecznie ♡
    Piękne te kolorowe, wiosenne ciepłe karteczki :)
    Cieszę się, że zimę można już pożegnać. Jeszcze co prawda jest chłodno, ale wiosnę widać już gołym okiem :)
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) dziękuję
      U nas ostatnio słonko nas codziennie rozpieszcza:)
      Pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  13. Piękne, uwielbiam fiolety :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne!
    Czekoladka w środku? Idealnie dla mnie :D

    Zapraszam również do mnie w wolnej chwili ;) (nie mam profilu bloggera, dlatego zostawiam link)
    Blog
    Jeśli masz chwilę i czytasz mojego bloga, proszę o odpowiedź w ankiecie ;) Pozwoli mi to bardziej dopasować treści.
    Ankieta

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystkie prace są piękne! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Oj cieszy ta wiosna, cieszy :) Piękne kartki- w nich też czuje się powiew wiosny :)

    OdpowiedzUsuń