czwartek, 16 września 2021

Ślubnie i na pocieszkę:)

 Witajcie:)

Dziś mam dla Was ślubną kartkę i pudełko - nie ślubne (lecz kwiatkowe) nie mylić z "nieślubnym":)


Karteczka powstała dla syna naszej blogowej koleżanki - bardzo bliskiej mi osoby:) A powstała dzięki temu, że niezwykle zdolna Aga TU podarowała mi fantastycznie pomalowany copikami stempelek młodej pary. Dziękuję jeszcze raz! 

***

Pudełko zrobione z potrzeby serca, by pocieszyć kogoś w trudnych chwilach. Mam nadzieję, że spełniło swoje zadanie:) Kolory dobrane pod gust obdarowanej. 


A w środku Anioł Stróż by pilnował:)
Kupiłam kwiaty (a właściwie elementy wycięte wykrojnikiem) z czerpanego papieru, bo miały fantastyczne kolory. Pobawiłam się i zrobiłam kwiaty. Teraz je wszędzie umieszczam:)


***
To tyle na dziś. Króciutko, ale lepiej krótko niż wcale:) Dobrego weekendu życzę! Paa!

30 komentarzy:

  1. Piękne prace Gosiu. Kartka, pudełko i ta zawieszka aniołek - ślicznie wszystko zrobiłaś. I brawa za wspaniałe kwiaty!
    Buziaki i miłego weekendu :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) dziękuję Justynko
      Na kwiaty poświęciłam trochę czasu, ale teraz przynajmniej mam ciut w zapasie:)
      Buziaki:)

      Usuń
  2. Śliczne prace Małgosiu. Kartka super, a pudełko na pewno wywołało uśmiech na twarzy osoby obdarowanej. Aniolek jaki śliczny, mnie zachwycił i sama chciałabym takiego dostać żeby nade mną czuwał :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) dziękuję Lidziu
      Cieszę się, że Ci się podoba:)
      Uściski:)

      Usuń
  3. Wspaniałą pracę zrobiłas z Para Młodą :) a pudełko śliczne i bardzo pozytywne, brawo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) dziękuję Aguś
      Ten stempelek jest sam w sobie ozdobą, że już nie trzeba zbytnio kombinować z dodatkami:)

      Usuń
  4. Agusia to niekwestionowana mistrzyni kolorowania:) Wspaniale wykorzystałaś stempelek - karteczka jest zachwycająca. Śliczne jest też pudełeczko z aniołkiem.
    Miłego weekendu Gosiu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) dziękuję Ewuś
      Dokładnie - Agusia jest w tym wspaniała!
      Buziaki:)

      Usuń
  5. Śliczna karteczka!! Pudełeczko bardzo mi się podoba!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowna karteczka(ten welon panny młodej wygląda bosko!). Pudełko też prezentuje się niezwykle. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) dziękuję, to Agnieszka tak pięknie koloruje!!!
      Pozdrawiam cieplutko:)

      Usuń
  7. Jaka piękna ta kartka! Papiery maja cudne kolory. Pudełko fantastyczne. Aniołek cudny! niech spełnia swoje zadanie:) Pozdrawiam Gosiu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) dziękuję Izuniu
      Aniołki Ty malujesz najwspanialsze a mój to tylko ozdobiony:)
      Uściski:)

      Usuń
  8. Cudnie pokolorowana młoda para i cała kartka wygląda świetnie. Pocieszajka na pewno spełniła swoją rolę, jest wyjątkowej urody.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) dziękuję Aniu
      Agnieszka zawsze cudnie koloruje stempelki:)
      Uściski:)

      Usuń
  9. Wszystko sliczne, i kartka i pudelko i aniolek. Chcialabym miec taki talent. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zarówno karta, jak i pudełko śliczne. Mam nadzieję, że Aniołek Stróż z pudełka pilnuje i wspiera :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) dziękuję
      Na chwilę obecną jest dobrze i tej wersji się trzymajmy:)

      Usuń