środa, 21 października 2020

Tygrys na bogato:)

 Witajcie:)

Przyszedł czas na trzecią odsłonę zabawy u Izy TU. Tym razem czekał na nas "Tygrys w wodzie"- magiczne zdjęcie a poprzeczka wysoko:) Zdjęć - jak na mnie będzie całe mnóstwo, bo przez ten sakramencki lakier wszystko błyszczy!

Panie i Panowie - moja inspiracja:)




Oto rzeczony tygrys:


Zastanawiałam się jak ugryźć to zadanie? Może tylko jakiś tygrysi print, może kolory a może postać z Kubusia Puchatka (akurat ich umiem bez problemu narysować)... Stwierdziłam, że spróbuję najpierw go narysować ze zdjęcia. O matko z córką, no nawet mi łeb niedźwiedzia wyszedł w pewnym momencie:))) Ale nie dałam się! Coś tam mi tygrysowate wyszło. Zaczęłam od ołówka, poprawiłam cienkopisem i pokolorowałam kredkami. Później pogniotłam rysunek i potraktowałam cieniami.



Pomysłu jeszcze nie było - w sensie - rysunek i co dalej? Koniecznie chciałam by ten tygrys mógł się do czegoś nadać. Tylko do czego? Dzikie zwierzęta mogę podziwiać na odległość, ale ani to mój ulubiony wzór ani taki co mi w duszy gra:)) No nic - zadanie, to zadanie. A TAKIE zadanie to WYZWANIE. A wyzwania to coś, co tygryski lubią najbardziej:)))



Powstała zakładka:) Na bogato. Na pograniczu kiczu i eklektyzmu. Nie każdemu się musi podobać - to nie panna młoda:))) Tu jest wszystko - własnoręcznie wykonany rysunek tygrysa, grafiki piór, prawdziwe pióra. Napisy, wstążeczki, rafia, świeżo zakupione perełki, kulki styropianowe, tusze, pręciki do kwiatów a wszystko to potraktowane lakierem w sprayu:) No mówię Wam - wszystko!

To tyle na dziś. Uff, co sądzicie o takim bogactwie? 

Uściski wielkie i miłego dnia:) Paaa!



47 komentarzy:

  1. świetne! Tyle kolorów, tyle się dzieje, uwielbiam takie prace!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) bardzo dziękuję
      Też lubię taki misz-masz. Choć i prostotę w pracach bardzo podziwiam, ale głównie u kogoś:)

      Usuń
  2. Też czasami tak mam. Naklejam warstwę na warstwę i później córka mi mówi - za dużo 🤯 ale twoja zakladka w tym wszystkim jest ekstra. To się nazywa wena twórcza. 👍😁

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) dziękuję
      Dobrze, że ja z nikim nie konsultuję - hi,hi:) Nie mogłam przestać dekorować;))

      Usuń
  3. Znakomita zakładka.:) Podziwiam Twój talent do rysowania, ja się ani tego nie podejmuję. Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) dziękuję bardzo
      Mam spore ograniczenia w tym zakresie;)) Dobrze rysuje mi się głównie postacie z bajek, bo to zazwyczaj prosta kreska. Z rysunkami ze zdjęć jest zdecydowanie trudniej:))
      Pozdrawiam cieplutko:)

      Usuń
  4. Super zakładka choć temat trudnawy😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) dziękuję
      Dokładnie, trudno tu coś wykombinować;)

      Usuń
  5. No no Gosiu. Taka praca, to super praca. Mnie się podoba bardzo. Zakładka wspaniała, tygrys wspaniały - chociaż tego niedźwiedzia chętnie bym zobaczyła. Tygrysa porywam do galerii. Dziękuję za udział w trzeciej odsłonie i zapraszam do czwartej, bo zdjęcie mam do niej rewelacyjne;) Buziole

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) bardzo dziękuję
      Niedźwiedź zginął wymazany gumką;) Na jego miejsce wskoczył tygrys. Już jestem ciekawa tego czwartego zdjęcia!
      Buziaki:)

      Usuń
  6. Mi się podoba. Myślałam w pierwszej chwili, że ten tygrys to wycięty z czegoś, a tu proszę namalowany! Fajnie wyszło. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) dziękuję pięknie
      Tak się rozpędziłam z tym wszystkim. Były trzy próby przy rysowaniu:)
      Buziaki:)

      Usuń
  7. Przede wszystkim podziwiam tempo, ja nie mam pojęcia jak ten temat ugryźć:)))
    Tygrys jest świetny - brawo! Zakładka - sama mam skłonności do "przeładowanych" prac więc bardzo mi się podoba to bogactwo elementów. Taka praca jest jak opowieść, magiczna opowieść. Uściski Gosiu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) dziękuję pięknie
      Temat zaiste trudny! Nic innego mi do głowy nie przyszło oprócz zakładki. U Ciebie pamiętam taki "dziki" print w art journalu czy albumie. Może to dobry kierunek?
      Buziaki:)

      Usuń
    2. Zgadłaś Gosiu, właśnie w takim kierunku poszłam:))) Buziaki!

      Usuń
    3. :) to jestem już mega ciekawa!

      Usuń
  8. Pierwsza moja myśl jak zobaczyłam Gosiu Twoją zakładkę to DŻUNGLA! Jest dokładnie jak w tym niesamowitym lesie - różnorodnie, kolorowo i gdzieś tam w zaroślach czai się tygrys azjatycki :). Bardzo mi się podoba, jest bajecznie, ciekawie, a ilość kolorów nastraja mnie pozytywnie :)! Buziaki kochana!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) dziękuję bardzo
      Cieszę się, że zakładka Ci się podoba:) Na żywo ośmielam się twierdzić, że jest ciut lepsza:) Dżungla w tym przypadku to jak najlepsze skojarzenie:)
      Buziaki:)

      Usuń
  9. Niełatwe wyzwanie, ale poradziłaś sobie koncertowo, ale raczej kolorowo.Mnie się zakłądka podoba, a jeszcze z tygrysem... nie może być inaczej.
    Dobrego piątku

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) dziękuję pięknie
      Twoja rodzina powinna objąć honorowy patronat nad tą odsłoną wyzwania:))
      Dobrego piątku i dla Was:)

      Usuń
  10. Pięknie prezentuje się ta zakładka :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Brawo za realizowanie zadania :) zakładka jest cudowna. Ta ilość kolorów nastraja bardzo pozytywnie. Na pewno będzie przyjemnym urozmaiceniem lektury

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) dziękuję pięknie
      Kolory mnie porwały i zaszalałam - hi,hi:)

      Usuń
  12. Zazdroszczę zdolności :) ja mam dwie lewe ręce do takich rzeczy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) pewnie przesadzasz - jestem pewna, że gdybyś spróbowała, to byś zmieniła zdanie:)

      ps. próbowałam wejść ponownie na Twój blog z mojego maila i mam informację, że zaproszenie jest nieaktualne...

      Usuń
  13. Brawa za rysunki tygrysów ..., bardzo fajnie!.
    Nawiasem mówiąc, tygrys jest również moim ulubionym zwierzęciem.
    Niech Twój dzień będzie zawsze szczęśliwy.
    Pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) dziękuję
      Cieszę się, że Ci się podoba:)
      Wszystkiego dobrego i dużo zdrowia dla Ciebie.
      Pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  14. Bardzo fajnie to wyszlo. Czasem faktycznie mozna przesadzic przy takiej ilosci elementow, ale tu wszystko ladnie sie zgrywa. Moze dlatego, ze kolory nie sa ostre, tylko raczej stonowane, eleganckie.
    A zdjecie tygrysa - cudowne! <3

    OdpowiedzUsuń
  15. :) dziękuję bardzo
    Fotka tygrysa jest mega! Móc zrobić taką samemu - bez narażania życia - bezcenne:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jesteś prawdziwą mistrzynią gadżetowych mieszanek wszelkiego rodzaju a między tym tygrys. Bardzo interesujące zestawienia. Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) dziękuję
      Jaka radość, że tu Jesteś!!!
      Buziaki:)

      Usuń
  17. Masz talent i świetne wyczucie kolorów. Niby wszystkiego jest dużo, ale każdy element do siebie pasuje i jest harmonia :) Bardzo mi się podoba ta zakładka! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Zakładka na bogato, kolorowa i bardzo energetyczna! Ale to dobrze, niech się dzieje i niech będzie wesoło, podoba mi się 🤩
    Pozdrawiam i uśmiechy ślę 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) bardzo dziękuję
      No na bogato po całości:)
      Pozdrawiam cieplutko:)

      Usuń
  19. Fantastyczna praca! Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń