wtorek, 17 września 2019

Pastelowe drobiazgi:)

Witajcie:)
Dziś przychodzę do Was z dwoma drobiazgami, które sama poczyniłam;) Pierwsza to karteczka dla najkochańszej sierpniowej solenizantki czyli mojej Mamci. A druga to mini komódka z szufladkami na pożegnanie dla mojej supervisor, która postanowiła odejść z pracy...

Karteczka prosta bez mocno wystających elementów by zmieściła się w kopercie;)

W mojej Rodzince tradycją już jest, że oprócz tradycyjnych życzeń (telefonicznych/osobistych/smsowych) wysyłamy do siebie kartki. Uważam, że to niezmiernie miły zwyczaj:)


Skorzystałam m.in. z elementów, które mają wydrukowane "przeszycia maszyną". Bardzo mi się ten motyw podoba tym bardziej, że moja maszyna już od kilku lat jest popsuta i nie można jej używać:(
Całość skomponowałam z różnych kolekcji papierów, które łączą się kolorami.


A na pożegnanie dla mojej przełożonej powstała taka oto komódka.
Gotową surową bazę (z bardzo mocnej tektury) obkleiłam kolorowymi papierami i przyozdobiłam górę. Oczywiście nie mogło zabraknąć motyli i kwiatów czyli moich stałych ulubionych elementów;))) Jeszcze mi się one nie znudziły, więc mogę używać do woli.


W takich szufladkach można schować biżuterię lub inne drobiazgi. Całość nie zajmuje zbyt wiele miejsca, więc można postawić na biurku czy półeczce.


To tyle na dziś. Krótko i na temat;)))
Miłego dnia mój Drogi Czytelniku:)

65 komentarzy:

  1. Uwielbiam wszystko co w pastelach, piękności! Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) dziękuję, też mam do nich słabość;)
      Pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  2. Piękne prace, karteczka bardzo wesoła a komódka-z pewnościa się babeczka ucieszy :) Ja zachwycam się jeszcze ta kanką po mleku pełna kwiecia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) dziękuję:)
      Kanka przytargana z PL. Pierwotnie była niebieska a potraktowana sprayem stała się biała;) Zakupiona u pana złomiarza. Kwiaty niestety sztuczne, ale dobrze imitują naturę;))

      Usuń
  3. The card is beautiful and the drawer as well.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie podziałąłaś Gosiu. Podziwiam kompozycję, taką na bogato, i kolorystykę, ale najbardziej zachwyca mnie Twoje serdeczne podejście do ludzi i nieodparta potrzeba wyrażania miłości, wdzięczności i sympatii. Piękna duchem z ciebie osóbka, bardzo, ale to bardzo taka postawa mi się podoba. Uściski serdeczne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) dziękuję:)
      Takie rzeczy wyniosłam z domu. U nas dużo było małych/dużych gestów by sprawdzić komuś przyjemność:)
      ps. Ale za uszami też swoje mam, żeby nie było, że ja zawsze tylko miła jestem;))
      Pozdrawiam cieplutko:)

      Usuń
    2. To za uszami działa jak przyprawa, bez niej było by się nijakim.

      Usuń
  5. Śliczności jak zwykle. Ta kanka z kwiatami też cudo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) dziękuję:)
      Kanka wróciła do łask, bo jakiś czas już stała na patio;)

      Usuń
  6. piękne prezenty Kochana. Fajne te przeszycia na karteczce, jeszcze się z tkaimi nie spotkałam. Ostatnio też mam "fazę" na komódkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) dziękuję:)
      Kiedyś takie przeszycia robiłam maszyną, ale tak jak wspomniałam się była raczyła popsuć i tyle...

      Usuń
  7. A moja komódka stoi od lat dwóch i czeka na wenę, podesłać Ci? :-D Karteczka śliczna, taka optymistyczna przy tej jesieni za oknem działa jak balsam. Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) dziękuję:)
      Moja komódka też odstała swoje;) Tak że ten, jest szansa i na Twoją;))
      Pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  8. Uwielbiam pastelowe i kwiatowe dekoracje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepięknie! Motylki na komódce są super! Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  10. Gosiu, kartka jest śliczna!!! Uwielbiam takie kolorki!!! A jeszcze tak fajnie wszystko połączyłaś. Aż buzia mi się śmieje w ten deszczowy, ponury dzień. Zwyczaj wysyłania kartek jest wspaniały i ja moim rodzicom również wysyłam, gdyż nie zawsze mogę dojechać na ich urodziny. Komódka super!!! Miałaś kochana niezłą wenę :). Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) dziękuję:)
      Z weną było jak zawsze - przyszła chwilę przed "godziną 0" :))
      Buziaki:)

      Usuń
  11. Ahhh, cóż za powalający talent! Urocza twórczość :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  12. To zdecydowanie bardzo miły zwyczaj - te kartki! Zwłaszcza tak przepięknie wykonane!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) dziękuję:)
      Też uważam, że miło jest otrzymać kartkę:)

      Usuń
  13. Przepiękne prace!!! Zwyczaj wysyłania kartek jest gestem od serca. Lubię wysyłać kartki i dostawać także:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) dziękuję:)
      Też lubię kartki dostawać i wysyłać:) Gdy patrzę na nie, to wiem że ktoś gdzieś tam o mnie pamięta:)

      Usuń
  14. Wspanialy zwyczaj macie w rodzinie! U nas to nawet zyczenia smsowe pomalu zanikaja. :( Kartki jeszcze na Swieta wysylam, ale co roku o 1-2 mniej i co roku zastanawiam sie jaki to ma sens, skoro ja wysylam 22 kartki, a otrzymuje... 4. :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To moja Mamcia pilnuje tej tradycji:) Też się staram ją podtrzymywać;)

      Usuń
  15. Przecudeńka, mocno zazdroszczę talentu :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zachwycające obie prace!!! Pozdrawiam bardzo gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Obie prace są piękne. Za sprawą motyli zrobiły się takie lekkie i wiosenne.
    Wspaniale się spisałaś moja droga :)
    Tradycja przesyłania sobie kartek również mi się podoba. Bo jednak, co kartka, to kartka. Miło powspominać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) dziękuję:)
      Karteczkę zawsze sobie można obejrzeć kiedy przyjdzie ochota, przeczytać jeszcze raz dobre słowa i od razu milej się robi:)

      Usuń
  18. Piękne pastelowe prace! Kolorowe i lekkie😊

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajnie, ze nie wszędzie zwyczaj wysyłania kartek zniknął. Twoja jest naprawdę piękna ale nad szufladkami to już wo ogóle nazachwycać się nie mogę *.*, uwielbiam takie schowanka na biżuterię ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) dziękuję:)
      U nas to głównie moja Mamcia ogarnia sprawę kartek:) No i przeszło na mnie;)

      Usuń
  20. Uwielbiam taką kolorystykę ❤

    OdpowiedzUsuń
  21. Karteczka jest rewelacyjna, ale przy komodzie kopara opadła mi w dół.
    Wspaniałe prace poczyniłaś.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) dziękuję pięknie:)
      Mam nadzieję, że komódka podoba się obdarowanej;)

      Usuń
  22. Urocze upominki, prosto z serca. Komódka wygląda rewelacyjnie. Fajną macie tradycję rodzinną z tymi kartkami. Buziolki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) dziękuję:)
      najbardziej dba o to moja Mamcia i moja ciocia, kuzynka Taty:)
      Buziaki:)

      Usuń
  23. Świetnie to wygląda!
    Kartka jest wyjątkowa, ale komoda naprawdę zachwyca :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Dodatki często tworzą całość i przez to stają się częścią pięknego wnętrza :)

    OdpowiedzUsuń