czwartek, 11 lipca 2019

Pirograf w akcji:)

Witajcie:)
Dziś przychodzę do Was z drobiazgiem, który zrobiłam na zakończenie roku szkolnego dla jednego z nauczycieli moich dzieci.
Tak, tak - my jeszcze do 24 lipca pobieżamy do szkoły. A później wakacje!

W związku z tym, że tym razem to PAN a nie pani, to w grę nie mogły wchodzić żadne pudełeczka czy aniołki jakie robiłam w latach poprzednich;)
Pomyślałam więc o podkładce z plastra drewna - pod kubek czy szklankę:)


Drewno wiadomo - moja miłość:) A nowością są wypalane literki! Tak wiem - napis krzywy, ale taki był zamiar by przypominało to ciut napisy wyryte na ławkach czy drzewach. Myślę, że wyszło dość męsko:)

Do tego pan dostanie karteczkę (kupną tym razem:) i mam nadzieję, że będzie miał miłą pamiątkę.

Pirograf - czyli wypalarkę do drewna dostałam już jakiś czas temu od MęŻa na urodziny. Nabrała mocy urzędowej i jej w końcu użyłam;) Też całkiem dobra zabawa. Tylko uwaga - nagrzewa się momentalnie i jest mega gorąca!!!

Myślę sobie, że to nie był nasz ostatni kontakt;)))


To tyle na dziś:)))
Ps. Niech Wam będzie dobrze. Gdziekolwiek Jesteście i cokolwiek robicie:) Pa!

58 komentarzy:

  1. Też miałam taka wypalarkę i ciągle mi było mało sklejki, a smierdziało wypalanym drewnem w całym domu. Ale ja ten zapcha lubie , kojarze z dzieciństwem :) Świetny pomysł i bardzo oryginalny prezent dla pana :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Dziękuję:)
      Zapach faktycznie ciekawy;) Zawsze to jakaś odmiana od moich zwykłych poczynań z drewnem;)

      Usuń
  2. Wspaniały pomysł! Myślę, tak jak Ty, że Pan będzie miał miłą pamiątkę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) dziękuję i mam nadzieję, że tak będzie:)

      Usuń
  3. Prezent bardzo fajny, męski a i delikatny. Super pomysł! Od razu miałam skojarzenie napisu na ławce, lub drzewie. Super

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny pomysł! Podkładka fajnie wygląda.
    :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) dziękuję, mi też się podoba:)
      na żywo wygląda lepiej;)

      Usuń
  5. I to jest prezent do używania, nie do szuflady ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pod kubek, szklankę a na wakacjach może i pod kufel ... słowem super podarunek . Fajnie wyglądają te literki taki "chłopacki" styl;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) dziękuję:) jestem ciekawa reakcji pana nauczyciela:)

      Usuń
  7. Świetny pomysł i super wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gosiu chyba nikt inny nie ma tak oryginalnych pomysłów na prezenty dla mauczycieli jak Ty :))). Świetny!!!! Podkładka super ❤. Wyobrażam sobie na niej szklankę z dobrą whisky :)). Jak miałam naście lat to takie napisy na ławkach i drzewach robiłam ze znajomymi :)))). Buziaki i miłego dnia kochana!😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) dziękuję:) jestem zwolenniczką praktycznych prezentów;)) i przynajmniej nie jest to kolejny kubek z "napisem super teacher" ;))
      Buziaki z Luxemburga:)))

      Usuń
  9. Chyba mam nadmiar testosteronu bo strasznie mi się ten męski prezent podoba, ma w sobie prostotę którą lubię i oryginalność oczywiście. Pozdrawiam 🙂

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) dziękuję miło mi bardzo:))
      Pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  10. Bardzo oryginalny prezent! Kochasz drewno, jak widać ze wzajemnością :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna podkładka! Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super podkładka i zapewne dla super nauczyciela, bo w przeciwnym wypadku by jej nie dostał. Świetne podziękowanie.W Polsce dawanie upominków nauczycielom jest niewskazane, bo przecież"nam sie należy, a oni mają za swoją pracę zapłacone". Okropne, a gdzie zwykła ludzka życzliwość i drobny dowód uznania?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) dziękuję:)
      Sama lubię tego nauczyciela i mam wrażenie, że ma dobry kontakt z uczniami:)
      A ja uważam, że drobny prezent nikomu nie zaszkodzi;)))

      Usuń
  13. Ale fajny pomysl!
    Faktycznie, dla pana kartki i kwiatki to tak nie bardzo... ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) dziękuję:)
      Już od początku roku szkolnego chodził za mną pomysł z tą drewnianą podkładką dla pana;))

      Usuń
  14. Fajny upominek! Też miałam problem z wymyśleniem czegoś dla Pana T.
    Co do wypalarki, to podobnie jak Ty dostałam od męża, bez okazji, ale jeszcze jej nie wypróbowałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) dziękuję:)
      To jestem ciekawa Twojego prezentu:))
      buziaki:)

      Usuń
  15. Fantastyczny upominek! Jak długo macie wakacje skoro tak późno zaczynacie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) dziękuję:)
      Na początku września meldujemy się w szkole:)

      Usuń
  16. No pomysł genialny, podziwiam! Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Pomysł i wykonanie rewelacja!
    Uwielbiam takie prezenty - praktyczny i z pomysłem.

    OdpowiedzUsuń
  18. super pomysł! Kochana moja, ciężka w obsłudze ta wypalarka? jak z napisami? bo tak myślałam o zkaupie ale zastanawiałam się czy ogarnę robienie liter tym...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) dziękuję:)
      Dopiero rozpoczynam przygodę z wypalarką ale tyle co mogę powiedzieć, to przy takich prostych sprawach jest fajna. Ma różne końcówki w zależności co chcesz wypalić. Warto też obejrzeć jakiś filmik na YT by wiedzieć co i jak;)) No i mieć pod ręką kombinerki do wymiany końcówek by się nie poparzyć:)

      Usuń
  19. Super pomysł na prezent. pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Genialny pomysł. JEstem przekonana, że ten pan również tak stwierdzi.

    OdpowiedzUsuń
  21. awesome article..
    thanks for sharing

    OdpowiedzUsuń
  22. Krzywy ma swój urok, a drewno pokochałąm dzięki swojej szefowej i mojej pracy :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo fajna i oryginalna forma podziękowania. Pozdrowienia posylam😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Dziękuję:) W poniedziałek trafi do rąk własnych;)
      Pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  24. Świetny pomysł na niebanalny upominek!
    Jest mi teraz dobrze, tak jak życzysz. Odpoczywam nad Bałtykiem i przesyłam uściski:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) dziękuję:)
      To życzę udanego dalszego urlopowania:)
      Pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  25. Kiedyś marzyłam o takiej zabawce :) Marzenia nie spełniłam, a widać po twojej pracy, ze warto ją mieć :)

    OdpowiedzUsuń