piątek, 16 lutego 2018

Easter bird house/ Wielkanocny domek dla ptaków:)

Witajcie:)
Wpisałam w Google - wielkanocne dekoracje. I oniemiałam z zachwytu na widok jednego zdjęcia. A teraz pisząc tego posta specjalnie znalazłam dla Was źródło mojego natchnienia. Bo muszę przyznać, że wszędzie znajdowałam tę fotkę, ale tylko ze wzmianką Pinterest. Udało mi się dotrzeć do bloga, gdzie powstał od A do Z ten domek zapraszam TU.

Ja zrobiłam go inaczej. Po pierwsze, bo dopiero teraz znalazłam tę stronę:))) a po drugie, że mocno odczułam brak dostępu do wierzbowych gałązek.

Tak więc mój Drogi Czytelniku -  moja wersja Wielkanocnego Domku dla ptaków wygląda tak:


Ile ja się nagimnastykowałam z tym sakramenckim gniazdkiem!!! Doceńcie to, że macie wierzby w zasięgu ręki. Drewno oczywiście znalezione w przepastnych warsztatowo-magazynowych zasobach;)) Po patyki i gałązki specjalnie wybrałam się z Maluchami na spacer. Niemalże psu z pyska wytargane;)


Lekko pobieliłam ścianę domku. Do ozdoby użyłam styropianowych jajeczek, które pomalowałam na potrzebny mi kolor. Gniazdko wymościłam kupnym mchem. Dorzuciłam maminych kwiatków (jak się okazało w oryginale też były szydełkowe kwiatki, tylko maleńkie:)) Dodałam girlandę i naklejki 3D. Napis na girlandzie to niezawodna drukarka nalepek DYMO.
Wszystko utrzymane w jedynie słusznych kolorach;)))


I jeszcze jeden w bardziej stonowanych barwach. Ale odrobinę mięty i różu i tak udało mi się tu przemycić;)))) Tu już nawet nie próbowałam z gniazdkiem z gałązek. Od razu w ruch poszedł mech. No i ten domek to już taki bardziej "domkowy" a nie jako domek dla ptaszków:)


I tak się przy tym rozpędziłam, że ozdoby wielkanocne już u mnie są:)

Miłego weekendu, pa:)






35 komentarzy:

  1. A u mnie, Gosiu, uśmiech zawitał na twarzy skoro świt, jak zajrzałam do Ciebie.Radośnie i wesoło się zrobiło. Lubię Cię w wydaniu domkowym, bo pięknie je tworzysz. Jestem ciekawa jak wyglądałyby takie domki w wydaniu rustykalnym, zabejcowane np. dębem rustykalnym. Już mi rusza wyobraźnia. Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) dziękuję:)
      Pewnie by wyszły fajnie, tylko już by nie były moje;))
      Ja je specjalnie nie lakieruję/bejcuje/woskuje tylko zostawiam takie tylko pomalowane. Takie najbardziej do mnie przemawiają:) Chociaż kto wie? Może człowiek powinien się przełamać i wyjść poza własne schematy?
      Buziaki ogromniaste:))

      Usuń
    2. Też lubię cię w domkowym klimacie. Robisz je rewelacyjnie kochana. Nie wychodź poza " swoje" ... co nie znaczy nie rozwijaj się, żeby nie było że hamulcowym jestem ;)
      Masz swój styl i to jest super :)

      Usuń
    3. :) dziękuję:)
      Te domki jakoś tak same narzuciły mi swój klimat;) One zaczęły żyć własnym życiem - hi,hi;)))

      Usuń
  2. Brawo za domek. Brawo za wyszukanie pierwowzoru !!1

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) dziękuję:)
      Pierwowzór jest tak piękny, że konieczne trzeba było go pokazać. A poza tym nie chcę ściemniać, że sama na to wpadłam:)

      Usuń
  3. Masz wspaniałe wyczucie piękna! Domki wprowadzają wiele radości, naturalności i świątecznego klimatu :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) dziękuję:)
      Takie radosne, bo takie bardzo lubię. Wiosna i Wielkanoc nadal przemawiają do mnie pastelowo:)
      Pozdrawiam cieplutko:)

      Usuń
  4. Cudne wiosenno świąteczne domki! Te wszystkie dodatki to takie wiśenki na torcie!Pozdrawiam niedzielnie 😀

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) dziękuję:)
      Bardzo lubię dodawanie tych wszystkich drobiazgów:)
      Pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  5. No i w ten oto prosty i piękny sposób "przygruchałaś" sobie ptaszki do Mamelkowa. Jedynie słuszne kolory pięknie wyglądają a problem wierzbowych gałązek łatwo rozwiążesz skracając grzywę mojej ogrodowego drzewka, nawet Ci sekator pożyczę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) dziękuję:)
      Wyobraź sobie, że znalazłam tu w pobliżu brzozę i z jej gałązek też się uda zrobić gniazdka!
      Ale miło, że zaproponowałaś mi swoje gałązki;)))

      Usuń
  6. WOW!! Twoja wersja tak mnie oczarowała, że nie zaglądam nawet do żródła Twojej inspiracji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) dziękuję:)
      Ale do źródła choć zerknij, bo warto!

      Usuń
  7. Śliczne oba. Chyba czas posadzić wierzbę w ogrodzie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowne są! Uwielbiam takie kolory ! Niech wiosna o świat przychodzą jak najszybciej !
    Obserwuje i zapraszam do Siebie 💋

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) dziękuję też lubię te kolory:)
      i witam w Mamelkowie:)

      Usuń
  9. Twoje i twojej inspiracji domki mnie oczarowały.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Sliczne! Kolejne domeczki do kolekcji. Do Mamelkowa wprowadzil sie Zajaczek Wielkanocny! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) dziękuję:)
      No u nas w salonie już mocno Wielkanocnie;))

      Usuń
  11. Super, ja też jak zobaczyłam taki domek to się zakochałam :D Cudne są i taki muszę sobie zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Odpowiedzi
    1. :) dziękuję, pomysł nie mój, tylko moje wykonanie:)

      Usuń
  13. Pretty projects,Thank you for the tutorial and for sharing !

    Animation

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) thank you:)
      It's not my pattern. I found this inspiration:)

      Usuń
  14. super domki!! Spacerując po Anglii nie raz myślałam czy tu wolno cos zerwać??? Czy to prywatne:):)
    Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) dziękuję:)
      Nigdy nic nie zrywam. Wszystkie moje znaleziska, to patyki i gałęzie połamane i leżące już na ziemi.
      Raczej nie prywatne tylko należące do królowej.
      Pozdrawiam cieplutko:)

      Usuń