wtorek, 21 marca 2017

Jak będę DUŻY:)

Dzień Dobry,
dziś jest dobry dzień na Dzień Dobry:)


***
- Mamo, czy jak będę duży, to będę mógł:
  • obcinać Tobie paznokcie
  • zrobić Tobie obiad
  •  robić ciasto czekoladowe
bo na razie jestem za malutki!

***

- Mamo, chciałbym być już duży! - mówi Mamelek.
- ? (czekam na to co tym razem ma nastąpić w przyszłości)
- Nie chcę być już taki KRÓTKI!

***
Miałam poważną rozmowę z córcią, która coś przeskrobała. Wie, że zrobiła coś złego a fakt wyszedł po czasie. Rozmawiamy, tłumaczę a ona zalewa się łzami i mówi, że już nie będzie.
- Wiem, że już nie będziesz - kończę rozmowę.
Marta dalej łka. Wycieram jej ostatnie łzy a ona mówi do mnie:
- WYBACZAM CI! 

***
To tyle na dziś:) Wyszło słonko. Jest pięknie! (A wczoraj lało pół dnia!)
Miłego dnia:)

34 komentarze:

  1. Ja jestem dorosła a w dalszym ciągu krótka ;) U mnie właśnie pada deszcz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)mam nadzieję, że synusiowi spełnią się marzenia;)
      PS. Też już pada. W końcu to UK:)))

      Usuń
  2. Tym razem nie Mamelek, ale Martusia mnie rozśmieszyła do łez. Cudna. A Mamelka jakoś pociesz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) a ja musiałam oczywiście zachować powagę;))

      Usuń
  3. Fajnie w tym Twoim Mamelkowie a Mamelki super, zresztą Mama Mamelka też.Tak trzymać. Niech za szybko nie rosną, bo będzie Ci brakowało mamelkowych przytulanek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)dziękujemy za miłe słowa:)
      Aż boję się czasami myśleć, że Maluchy dorosną lada moment...

      Usuń
  4. A ja bym chciała być znowu dzieckiem - i chętnie bym komuś oddała swoją (dawniej tak bardzo upragnioną) dorosłość :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)też pamiętam jak się wkręcałam do klubu (gdzie wstęp był za okazaniem dowodu osobistego;))

      Usuń
  5. Pamiętaj, że sztuka wybaczania wcale nie jest taka łatwa ;)
    A Mamelkowi powiedz, że jasne - przecież chętnie sie zamienisz ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieci uczą!
      A Mamelkowi powtarzam, to za każdym razem:))

      Usuń
  6. Słodka Martusia :) Ważne, że mama ma wybaczone hihihi
    A co do słonka to my już od rana się spacerowałyśmy z Amelką a teraz czas na obiadek :) Tatko idzie po
    Andy do szkoły a my odpoczywamy :)
    Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)uff, kamień z serca, że córka wybaczyła;)))
      Buziaki

      Usuń
  7. :D jak Ci Martusia wybaczyła, to już jest ok :)

    Buziole.

    OdpowiedzUsuń
  8. Widzisz nieważna pogoda, najważniejsze są te dwie pocieszki😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) dokładnie!
      Tylko jak ciągle leje, to ich energia roznosi a ja nie mam z braku słońca mocy;))

      Usuń
  9. cudnie tak być dzieckiem, chciałabym ponownie nim być

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) mi by wystarczyło odjąć 10 lat i już było by fajnie;)

      Usuń
  10. Ech, najbardziej czekam na tę chwile kiedy to córka zrobi mi obiad :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Biedny Mamelek, takie go ograniczenia spotykaja na kazdym kroku, no! ;)

    A Martusia kochana... Ja z moim Mlodszym prowadze ostatnio regularna wojne o magiczne slowa. Nie chce gagatek mowic ani prosze, ani przepraszam. A jak przypominam, zlosci sie i tupie nogami, ze nie bedzie mowil i koniec. Male diablatko. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Mamelek dorośnie i mu przejdzie;)

      U nas magiczne słowa są, ale fochy oczywiście też:)))

      Usuń
  12. Nie ważne kto komu, ważne że zostało wybaczone. A humorek niech Was dalej nie opuszcza ❤
    Cmok jak smok 😁

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wybaczone, wybaczone:)) A co tam - pamiętam jak to ja w dzieciństwie nie mogłam zasnąć zanim się mojej kochanej Mamci nie wyspowiadałam z grzechów dnia minionego;))

      Buziaki:)

      Usuń
  13. Z pogoda, to jak u mnie ;)
    a Twoje dzieciaki sa świetne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) dziękuję:)

      Dziś z kolei było piękne słonko, ale wiatr potężny:(
      A ja na dodatek chora:(

      Usuń
    2. Zdrowia życzę :) U mnie z pogoda podobnie :)
      ja tylko katar i to już na wykończeniu... na szczęście :)

      Usuń
  14. Uwielbiam Was! U nas też dziś po południu wyszło słonko i oby zostało z nami na dłużej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło nam to czytać:)
      U nas - niebywałe - zapowiadają słońce na cały przyszły tydzień!

      Usuń
  15. Trochę mnie nie było. Różnie czasami się układa... ale jak zwykle po wizycie u Ciebie mam wielkiego banana na twarzy. Uwielbiam Mamelka :) Buziaki!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) dzięki:)
      Życie nie zawsze nas głaszcze - ale pamiętaj, staraj się chwytać i pamiętać tylko dobre chwile! U nas też nie zawsze kolorowo - jak to w życiu:)

      Buziaki
      PS. Miło nam, że przywołujemy uśmiech;)))

      Usuń