poniedziałek, 27 kwietnia 2015

Na ściance:)

Witajcie:)
Dziś przegląd prasy "kolorowej". Kawę/herbatę w dłoń. Kto może/chce/musi dorzuca czekoladę i zapraszam:)



Droga redakcjo "Super Star",

Ubolewam nad tym jak mało ostatnio o mnie w Waszej gazecie... Rwę włosy z głowy nad wymyśleniem kolejnej odjechanej "stylówy" a Wy nic... Dramat!!! Przed każdą wizytą "na ściance" nie śpię dwa dni i jem tylko sałatę, tfu znaczy się rukolę, bo martwię się czy padnie to magiczne pytanie o moją wagę i cenę mojej torebki... Ostatnio dałam 6 tysięcy. Ojciec zadłużył się w kolejnym banku, ciotka Wiśka obiecała odwiedzić "PROWIDENTA" a siostra pojechała na łykend, wekend  trzy dni do Dubaju, do Dusznik Zdrój by podratować rodzimy budżet. A nikt nie spytał!!! Co wy sobie myślicie?!!? Jak się zaprasza taką gwiazdę jak ja, to trzeba być profesjonalnie przygotowanym a nie takie gafy strzelać.

Jak mam fajna sukienkę, to wiadomo, że jest DROGA i pytajcie o to!!! Ja nie po to męczę się z drapiącą metką (bo przecież to trzeba później oddać w nienaruszonym stanie!!!) byście o tym zapominali.
Przywołuję do porządku!!!

O czasy, o obyczaje!!! Kiedyś wystarczyło gaci nie ubrać zapomnieć i od razu byłam na pierwszych stronach!!! A teraz!!! Książkę napisać to i tak mało. Zresztą konkurencja nie śpi. Teraz to już KAŻDY książkę piszę. Jak nie o życiu, to o tyciu lub byciu na diecie. Ktoś to czyta?!?!? No ja nie mam na to czasu. Za bardzo skupiona jestem na karierze. Nie zapominajcie, że o mnie nie tylko głośno w REALU ale też i w sieci!!! Bycie szafiarko-artystko-aktorko-blogerką zobowiązuje!!! Do tego trzy dni temu wyszłam z porodówki. Nie na darmo ćwiczyłam tam z panią X już dwie godziny po porodzie. Teraz klasa sama w sobie:)

I od razu mogę być EKSPERTEM od wszystkiego - macierzyństwa, polityki, wojny, pokoju, picia, mycia i dajmy na to świniobicia.

Uff.

No musiałam to z siebie zrzucić!!! Bycie Mega Star zobowiązuje w tym kraju!
Kissy:***

Wasza Lucianna de Lux




32 komentarze:

  1. made my day :-) szkoda tylko, że nie wiem kto był Twoim dzisiejszym "natchnieniem"/"inspiracją" bo zupełnie jestem na bakier z szołbiznesem tudzież blogobiznesem :-) pozdrówka!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)) a różnym takim "gwiazdom" się uzbierało;) ja na szczęście też tym nie żyję, ale co jakiś czas coś tam do mnie z odchłani internetu dociera - a wtedy aż BOLI:)
      Pozdrawiam:)

      Usuń
  2. Biedne te gwiazdy ze ścianki tak wiele robią dla potomnych, tyle poświęcenia i cóż po nich zostanie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gośka, jestem porażona. Doszło do mnie, że to przecież dzieje się naprawdę! Jak dobrze, ze kolorowa prasa jest mi obca. Buziaki dla całego Mamelkowa,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Danusiu ja również stronię od tego typu literatury ;)
      Gosiu widzę, że podkładki świetnie Ci służą... Bardzo mnie to cieszy... No i pasują do cudnego kubeczka.
      Pozdrawiam również ;)

      Usuń
    2. Danusiu - porażające jest to, że ludzie TYM żyją!!! A do tego te ciągłe wyliczanki, kto i za ile coś tam ubrał! Litości - a ludzie nie mają na życie...

      Usuń
    3. Madziu - podkładeczki są cudowne i tylko moje:)) Sercem robione:)) Z sercem przyjęte:))

      Usuń
  4. Rety jaki piękniusi ten kubek!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. No lepiej by tego nie można podsumować :D
    Przeraża mnie tylko, jak większość zachwyca się tym wykreowanym, "gwiazdorskim" życiem i wierzy we wszystko, co widzi i słyszy.
    Proponuję cykl "Trzeźwym okiem Mamelkowej Gosi", byłby hicior!!! :D
    Pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) pomyślimy nad tym cyklem, pomyślimy:)
      Pozdrawiam cieplutko:)

      Usuń
  6. Czasem dobrze wyrzucić z siebie to i owo ;)) Kubek cudny :0

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) o tak, nawet "gwiazdy" muszą mieć szansę się wypowiedzieć;)

      Usuń
  7. Kubek cudny, podkładki fantastyczne, tekst jakże prawdziwy-ale zainteresowała mnie Cukiernia Sowa, bo niedawno na początku kwietnia miałam przyjemność gościć w takiej w Toruniu. I poczułam jakąś taką jedność Gosiu z Tobą..........hihihi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :))o jak mi miło:)) mogłabym być ambasadorem Cukierni Sowy - tylko, że obawiam się, iż moja waga by urosła wówczas do 200 kg:)

      Usuń
  8. Gosiu, przecież cała masa ludzi nie mogłaby żyć bez takich (nie) godnych do naśladowania ,,ideałów'' :)))
    Fajnie to wszystko napisałaś. Masz Ci talenta pisarskie Kobito :)

    Buziole :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)) o tak - życie cudzym życiem.to podstawa;)
      Ps. piszę to co mi po głowie chodzi:)
      Buziole

      Usuń
  9. My "niegodne" jesteśmy aby stanąć na ściance. Ja bym nie była w stanie tak żyć!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi kiedyś pewna posunięta w wieku Hinduska przepowiedziała, że będę miała długie i szczęśliwe życie, ale nie będę bogata:) I torebki za 6 tysięcy odpłynęły w niebyt;)

      Usuń
  10. Nie pamiętam, kiedy ostatnio czytałam coś w kolorowym czasopiśmie, a biedne gwiazdy tyrają jak woły i na uszach stają normalnie.
    Pozdrowienia:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze pozostaje internet, który co rusz "wypluwa" kolejne newsy;)
      Pozdrawiam:)

      Usuń
  11. Ja staram się omijać "dupelkowo-pudelkowo" szerokim łukiem. wystarczy, ze wiem, iż takie "zjawisko" ma miejsce...niech się inni podniecają....szkoda czasu na zaśmiecanie sobie głowy..
    ps. a i tak słodkie są te miętowe podkładki hand made :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak - tylko, że mi serwują takie rzeczy jak odpalam pocztę:)
      Podkładeczki cudne są i już:)

      Usuń
  12. To już tak jest, im bardziej czegoś chcesz tym większe prawdopodobieństwo, że nie dostaniesz ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A potem szeroko pojęty "dramat" niedocenionej jednostki;)

      Usuń
  13. Boziu kochana normalnie z zazdrości ścisnęło
    mi żołądka - ależ cudny kubek w dodatku , że cudny
    kolor to jeszcze z krółikiem - skąd Go pani ma ?


    Poza tym normalnie weź mi nie pisz o tych modowych itp...itd...
    blogerkach celebrytkach bo moja zawartość śniadaniowa na
    kompie wyląduje a tego nie chcemy :p Wszoł biznesie to samo
    niby to aktorzy , niby celebryci , niby muzycy -czasem celebryci
    ostatnio wolę super bloga poczytać typu Mamelkowo niż tv paczeć - taka prawda !!!
    ściskam serdecznie ;)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę, że kubek to HIT:) Ot, kupiłam go w zwykłym HB tu w UK, ale chyba już ich nie ma. A gdybym wiedziała, że będzie miał takie wzięcie, to bym wykupiła wszystkie i przesłała wszystkim zainteresowanym;)

      A co do "szołbiznesu", to masz rację - wszystko NIBY:)
      pozdrawiam cieplutko!

      Usuń