poniedziałek, 24 marca 2014

Pudełko na chrzest

Witajcie:))

Pewna przyszła Mama Chrzestna zamówiła dla Małej Oliwci pudełeczko na chrzciny. Dostałam wolną rękę:))) jedynie miałam mieć na uwadze, że Mała miała otrzymać bransoletkę - stąd ta kokardka na środku:)))



Wózeczek pochodzi ze internetowego sklepu Skrapiniec (www.scrapiniec.pl) , o którym pisałam  w poście (Szuflada a w niej guziki ).


Aniołek przyfrunął z digi stempelka od Novinki (novinka-digi.blogspot.co.uk)





Mam nadzieję, że obydwie Panie będą zadowolone - zarówno przyszła Mama Chrzestna jak i Oliwcia:)))

6 komentarzy:

  1. Ladniutkie to pudeleczko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :))) Dziękuję:))) Mam nadzieję, że to będzie miła pamiątka:))

      Usuń
  2. Fajne pudełeczko, ale uważaj...... to wciąga ;) . Któregoś dnia budzisz się rano i wycinasz, wycinasz, wycinasz, a w nocy śni Ci się ......... wycinanie ;) , ale co tam jakiś nałóg trzeba mieć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :))) Dziękuję:))) Daleko mi jeszcze do Twoich:))) Ale trening czyni "MISZCZA" przez SZ w środku:)))

      Usuń
  3. cudownie Ci wyszło te pudełeczko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :))) Dziękuję:))) Dobrze się bawiłam przy tej "pracy" :))) a to najważniejsze:)))

      Usuń