środa, 16 czerwca 2021

Karteczka i niespodzianka:)

 Witajcie:)

Dziś przychodzę z minimalistyczną karteczką, którą wykonałam z okazji Dnia Ojca dla mojego kochanego Tatusia:)

Na kartce umieściłam stempel maszyny do pisania (mój Tato lubi pisać) oraz misia zaczytanego w gazecie... bo przypomina mi mojego Tatę:)) Mam nadzieję, że dotrze na czas.

***

A tytułowa niespodzianka, to paczuszka od Justynki z bloga Wielkie Małe Pasje TU. Wygrałam u niej mini konkurs zorganizowany z okazji Dnia Dziecka:) Prezentami obdarzyła mnie BARDZO, BARDZO hojnie. Wrzucam na szybko fotki zrobione przez moją Mamcię (bo paczka tam dotarła tak jak się umówiłyśmy). 

Wszystko pięknie zapakowane i niczym wspaniała studnia bez dna. 

Oczywiście piękna laleczka, która dołączy do moich cudownych skarpetkowych laleczek, które mam od Justynki:)


I ogrom wspaniałych przydasi!!!



Tasiemeczki, materiały, pomponiki a nawet piękna puszka!!! Justynka pamiętała, że uwielbiam śliczne puszki:))) Słodkości, skarpetki, motylki.


Papiery Stamperii!! I dużo, dużo wszelakiego dobra:)

Dziękuję z całego serca Justynko!

***

To tyle na dziś. Dobrego dnia! 

46 komentarzy:

  1. Gratulacje, podarki od Justynki to prawdziwe gratki :) Karteczka sliczna, tato sie ucieszy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje wygranej oraz tyyylu prezentow! :)

    Kartka dla taty (jak zwykle) sliczna. Misio skradl moje serducho. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) dziękuję
      Udało mi się wygrać dzięki tekścikom moich dzieci:)
      Misio też mi się podoba.

      Usuń
  3. mam nadzieję, że karteczka dotarła na czas, nawet jeśli nie, to z pewnością wynagrodzi sobą to opóźnienie :) Ale cudowności dostałaś od Justynki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) to na Dzień Ojca, więc mam nadzieję, że dojdzie
      A prezenty są niesamowite!

      Usuń
  4. Pohľadnica je krásna!!!
    A darčeky určite potešili...
    Pekné dni,
    A.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) dziękuję
      Justynka obdarowała mnie po królewsku.
      Pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  5. Fajna kartka. Idealna dla taty. Super prezenty dostałaś! Skarpetkowa lala jak marzenie. Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) dziękuję
      Same skarby od Justynki! Cieszę się bardzo:) Buziaki:)

      Usuń
  6. Kartka jest super. Tata na pewno będzie zadowolony :) Piękne prezenty. Nie ma chyba nic lepszego niż wygrana stosu przydasi

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna, męska kartka - tata na pewno będzie szczęśliwy. Prezenty od Justynki zawsze są bardzo bogate w różne cudeńka. Gratuluję Gosiu i gorąco pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) dziękuję
      O tak! Już zostałam obdarowana przez Justynkę, więc znam jej serduszko:)
      Uściski Ewuś:)

      Usuń
  8. Kartka cudna! Sama bym chciała taką dostać :) Nagroda też fantastyczna- gratuluję! Na pewno będzie Ci dobrze służyć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) dziękuję
      Mam nadzieję, że uda nam się w tym roku dotrzeć do PL i zabiorę to do domku by się nacieszyć:)

      Usuń
  9. A ja właśnie zachodzę w głowę co Tacie sprezentować w tym roku ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może voucher na masaż leczniczy albo relaksujący:)

      Usuń
  10. Gosiu, ale świetna kartka dla taty! Ja jak co roku kupiłam gotowca więc tym bardziej podziwiam Ciebie za pomysł i wykonanie męskiej pracy :)).
    Gosieńko kochana niech wszystko Tobie służy!:)
    Buziaki i miłego weekendu :)!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) dziękuję Justynko za miłe słowa i te wspaniałe prezenty:)
      Buziaki ogromniaste:)

      Usuń
  11. Kartka się na pewno spodoba, jest świetna! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kartka urocza i bardzo ciepła w odbiorze. Na pewno sprawi tacie wiele radości. Prezent od Justynki jak zawsze wymarzony. Przepiękne są te jej skarpeciaki, a do tego dołożyła tyle cudowności!!!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) dziękuję
      Justynka zawsze wie, co ucieszy obdarowanego:) Same perełki otrzymałam.
      Pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  13. Odpowiedzi
    1. :) dokładnie
      Ps. Próbowałam skomentować u Ciebie post o komiksach Egmont. Niestety nie wiem w jaki sposób zostawić komentarz...

      Usuń
  14. Karteczka dla taty bardzo mi się podoba. I pewnie tacie też przypadnie do gustu. A upominki są cudowne. Przydasie z pewnością wykorzystasz z pomysłem. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) dziękuję
      Przydasie od Justynki bardzo mi się podobają i na bank je wykorzystam:)
      Uściski:)

      Usuń
  15. Śliczna karteczka i urocze prezenty :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wspaniała karteczka!!! Gratuluję wygranej!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) dziękuję
      Udało się dzięki moim dzieciom - hi,hi:)

      Usuń
  17. Pięknie Cię Justynka obdarowała, gratuluję wygranej.
    A karteczka dla taty jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Karteczka zapewne Tatę ucieszy, jest urocza. Upominki bardzo różnorodne i jak znam Ciebie znajda swoje miejsce w twoich pracach. Życzę wielu pomysłów na miarę Twojego talentu.

    OdpowiedzUsuń
  19. Pięknie prezentuje się ta kartka i super prezent dostałaś :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) dziękuję
      Justynka obdarowała mnie sowicie:)
      Uściski:)

      Usuń
  20. świetna karteczka! a niespodzianka od Justynki rewelacyjna:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) dziękuję
      Justynka jest mistrzynią niespodzianek:)

      Usuń
  21. Same piękne rzeczy które dostalas, nie mozna sie nie zachwycać😊

    OdpowiedzUsuń