niedziela, 9 maja 2021

Znaczki:)

 Witajcie:)

Dziś przychodzę do Was z drobiazgami. Zrobiłam własne znaczki:) Będą zapewne jakimś dodatkiem do scrapbookowych prac.

Moim datownikiem jest stempel zegara. Dużo tu tuszu, nalepek grzybów i zygzakowych wycinanek. Moje dzieci zamówiły bardziej bajkowe znaczki dla siebie:)

***

Koleżanka przesłała mi namiary na niesamowite miejsce pełne jelonków:)




Okazało się, że jelonki to nie jedyne zwierzaki na tym terenie. Za starym, grubym murem żyją tu pawie.




To tyle na dziś. Krótko, ale jestem . 
Dobrej niedzieli:*
Pa:)

53 komentarze:

  1. Piękne sa te Twoje znaczki. Cudowne miejsce poleciła Ci koleżanka. Udanej niedzieli:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miejsce cudne:) To kolejny Zwierzogród - dobrze, że takie są:)))
    Gosiu, fajne te znaczki. Takie mini formy z przyjemnością się tworzy:)
    Uściski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) dziękuję
      Takie zwierzaki jak u Ciebie:)
      Tylko my musieliśmy jechać trochę dalej:)
      Pozdrawiam cieplutko:)

      Usuń
  3. Super zabawa z tymi znaczkami. Może nie powinnam o tym mówić ale na studiach kolega wykonywał znaczki własnego pomysłu na odwrotnej stronie prawdziwych znaczków ( zmywał tylko klej) i nawet naklejał na koperty i wysyłał żeby sprawdzić czy są wiarygodne. Zdawały egzamin :-))). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) dziękuję
      To kolega pomysłowy mocno był:)) No i talent też pewnie miał.
      Uściski:)

      Usuń
  4. Pięknie prezentują się Twoje znaczki :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Czy PP już wie o tym? Na pewno by zamówili takie projekty :) Są przepiękne!
    W moim rodzinnym domu mama hodowała pawie więc dość dobrze znam ich zwyczaje i rozumiem co oznaczają różne głosy.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) dziękuję
      Nie, jeszcze nic pocztowcom nie wspominałam;)
      Jakie to niezwykłe Aniu - nie znam nikogo, kto osobiście hoduje te ptaki! Pawie wydają niesamowite odgłosy, ale miałaś ciekawie:)
      Uściski:)

      Usuń
  6. Ty masz głowę pełną pomysłów i ciągle zaskakujesz. One są śliczne. Jestem ciekawa czy Mamelki idą w ślady mamusi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) dziękuję
      Obydwoje są mocno kreatywni, więc chyba tak:)
      Buziaki:)

      Usuń
  7. Świetne te Twoje znaczki! Będą się super prezentować jako dodatek na kolejnej Twojej pracy :) Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) dziękuję
      Kilka pomysłów już mam, ale nie wiem jak to się skończy:)
      Pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  8. Pawie, jak pięknie :) śliczne znaczki, myślałam, ze to prawdziwki z klasera :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Już chciałam się pytać o te znaczki -- gdzie kupione, a tu niespodzianka. Piękne sa.

    OdpowiedzUsuń
  10. :) dziękuję
    Mój Tato zbierał:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Znaczki super, a stempelek zegarowy rewelacja. Jestem ciekawa tych dziecięcych. Pawie mieszkają w naszym parku - wrzaskuny wrzaskliwe :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) dziękuję
      Dziecięce już porwane. Panda, serce, koziorożec i zegar albo grzybek chyba (bo tego ostatniego już nie pamiętam)

      Usuń
  12. Mnie ostatnio paw gonił po zoo w Krakowie! a że mam ptasią fobię to możesz sobie wyobrazić jaki wstyd zrobiłam mężowi kiedy próbowałam przed nimi uciec :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ło matko z córką! Widok musiał być szalony - ale Tobie szczerze współczuję!

      Usuń
  13. Ale musiałaś się napracować nad tymi maluchami. Ale było warto, bo są przepiękne! Jelonki również urocze, a pawie na tle tego starego muru, wyglądają bardo tajemniczo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) dziękuję
      Na ten mur trzeba było się wspiąć, bo nie było żadnego wejścia. Ogólnie rodzice podsadzali swoje pociechy by mogły obejrzeć pawie. Ja poszłam za wzorem jednej z mam i się wspięłam sama:))

      Usuń
  14. Piękna seria znaczków. Poczta mogłaby się do Ciebie zgłosić.
    Tygrysowi miejscówka że zwierzakami bardzo by się podobalay.
    Dobrego tygodnia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) dziękuję
      Mam też miejscówka z jelonkami przypadła do gustu:)
      Dobrego tygodnia i dla Was:)

      Usuń
  15. Super są te znaczki! Masz własną grzybkową kolekcję :)) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  16. Podziwiam! Ja bym nie miała cierpliwości do takich "maluchów". Znaczki wyszły przecudnie :) Fajną miałaś wycieczkę, u mnie jelonki już na nikim nie robią wrażenia. Dosłownie zaglądają mi na podwórko- mieszkam w okolicy lasów. Ostatnio nawet stadko łosi udało nam się zaobserwować. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) dziękuję
      U nas tylko ptaki na wyciągnięcie ręki. By zobaczyć coś więcej trzeba się bardziej wysilić:)
      Uściski:)

      Usuń
  17. Małgosiu, piękne znaczki! nie mniej urokliwe fotki z pawiami i jelonkami. Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Sliczne te znaczuszki. :) I miejsce z jelonkami niesamowite. Pawie uwielbiam, choc ich krzyki sa... coz, malo ptasie. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) dziękuję
      Darły się mocno:) Ale w grupie były tylko w tym jednym miejscu, więc przeżyliśmy:)

      Usuń
  19. Wow! Przepiękne te znaczki! Moje dzieciaczki też byłyby nimi zachwycone :) To miejsce z jelonkami robi wrażenie. Szkoda, że u nas nie ma takiego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) dziękuję
      Też cieszę się bardzo, że udało się nam tam pojechać:)

      Usuń
  20. Twoje pomysły biją na głowę niejednych projektantów a jelonki wprowadzają nas w cudowny świat natury.😘

    OdpowiedzUsuń
  21. Wspaniałe miejsce na spacery:) Własne znaczki to bardzo oryginalny pomysł, bardzo mi się podobają. Uściski Gosiu.

    OdpowiedzUsuń
  22. Prześliczne! Faktycznie bajkowe:) Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne te znaczki!!! Podziwiam!!!

    OdpowiedzUsuń