piątek, 9 sierpnia 2019

Dużo dobra:)

Witajcie:)
W ostatnim czasie dostałam OGROM wspaniałych prezentów od blogowych niesamowitych dziewczyn. By nikogo nie wyróżniać, bo każdy prezent jest śliczny pokażę w kolejności otrzymania:) Zdjęcia niestety - choć się starałam - nie oddają tak do końca uroku tych perełek.

Pierwszy prezent otrzymałam od Justynki z bloga Wielkie małe pasje TU - mistrzyni skarpetkowych laleczek (ale nie tylko!!! To wielce uzdolniona dziewczyna w wielu dziedzinach:)

Paczuszka pełna ręcznie robionych skarbów była podziękowaniem za zabawę "podaj dalej"! A do tego miałam możliwość zamówienia własnej laleczki!!! Oczywiście wybrałam folkową:) Uwielbiam takie klimaty - tym bardziej gdy ziemia ojczysta jest ciut dalej niż ta, po której stąpam...

W rezultacie dostałam dwie PRZECUDOWNE skarpetkowe laleczki!


Wszystko wspaniale opakowane - każdy detal ma znaczenie. Aż się cieplutko na sercu robi:)


Mniejsza laleczka - TRUSKAWECZKA - jest po prostu przesłodka. Cała do schrupania:)) Każdy drobiazg, kwiatuszek, niteczka, koralik - jest dobrany tak by tworzyć piękną całość. Cudo!!!


Laleczka w stroju ŁOWICKIM jest spełnieniem moich marzeń!!! Tu jest wszystko tak idealnie odtworzone, że aż zapiera dech! Korale, serdaczek obszyty różami, biała kryza, warkocze, warstwowa spódnica, bluzka we wzory! 


Dostałam także list z ciepłymi słowami i prześliczną chustę dla mojej córci. Martusia jest nią oczarowana. Oczy jej rozbłysły jak się dowiedziała, że to dla niej. Dopytywała się od kogo i powiedziała: "ta pani jest bardzo miła". Jest:)))
DZIĘKUJEMY BARDZO Justynko:)))


Kolejne prezenty otrzymałam od wspaniałej Agi z bloga "Aga-craft" TU. Agnieszka jest mistrzynią karteczek, exploding boxów i obrazków:) 
To była nasza obrazkowo-domkowa wymianka.  Kolorki i urok tych małych skarbów niezmiennie mnie zachwyca. One są tak pięknie pokolorowane copikami a do tego delikatnie obsypane brokatem, że wyglądają jak z bajki! 
Tu mniejsze obrazki, z których będę mogła stworzyć karteczki:))) Para młoda, komunijny chłopczyk, komunijna dziewczynka i moja marchewkowa panienka:)))


Słodka dziewczynka z kolbami kukurydzy. Trochę zamyślona, trochę rozmarzona:) Piękna!


Tu też mogłam wybrać wśród wielu wzorów i padło na ten:)) A jak widzicie dostałam dużo więcej! Marchewkowa dziewczyna skradła moje serce:)


A na koniec obrazek tańczącego rodzeństwa:))) Cudny! 
Wszystko w takim formacie bym mogła oprawić w rami i powiesić w pokoju Maluchów:))
DZIĘKUJĘ BARDZO!


Ostatni prezent dostałam od utalentowanej Dusi z bloga "Syndrom kury domowej" TU. Dusia szyje, szydełkuje i jest posiadaczką magicznego ogrodu, w który wkłada mnóstwo serca.
Oniemiałam gdy kurier pojawił się z paczką, bo była to totalna niespodzianka:))) A do tego jak CUDOWNA!!! Szydełkowe lampeczki w moich kolorkach!!! Uwielbiam bardzo:))))
Dostałam je za rozwiązaną zagadkę i jak się wyraziła Dusia "za całokształt":)))

Misternie wykonane kuleczki połączone kabelkiem tworzą prześliczną dekorację która cieszy oko i gdy jest włączona i sama w sobie:)))
DZIĘKUJĘ BARDZO!


***
DZIEWCZYNY - sprawiłyście, że mój urlop w PL był jeszcze wspanialszy! Anstahe - Danusiu - rozmowy z Tobą też zaliczam do tych wspaniałości, które sprawiły,że był to dobry czas:))) 

DZIĘKUJĘ serdecznie!

To tyle na dziś. Tak, wiem - chwalę się, ale jak tu się nie pochwalić jak tu człowiek tyle dobra otrzymał!!!! Doceniam też nie tylko same rzeczy, ale również czas i serce jakie dziewczyny włożyły w te piękne skarby!

Miłego dnia moi mili. Uściski:)))


74 komentarze:

  1. Cieszę się wraz z Tobą :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow,jakie cudeńka, te laleczki są przepiękne

    OdpowiedzUsuń
  3. Przecudne prezenty, dziewczyny mają bardzo dobre serduszka.:) Pozdrawiam milutko.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, serduszka wielkie i dobre:)
      Pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  4. Bardzo mi miło że się ucieszyłaś z obrazków :) Żebyś wiedziała jaką mi sprawiłas przyjemnośc swoimi domkami :) Pochwalę się jak wróce znad morza :) uściski :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twoje obrazki są wspaniałe i BARDZO mi się podobają:)
      Udanego wypoczynku:)

      Usuń
  5. Cudowne przenty otrzymałaś od dziewczyn :) Laleczka folkowa jest boska!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cudowne, w rzeczy samej:) Justynka tworzy magiczne laleczki!

      Usuń
  6. Wszystkie prezenty niezwykle piękne! Laleczki ze skarpetek Justynki zawsze mnie zachwycają, podobnie jak kolorowanki Agi i dzierganki Dusi. Sama mam przyjemność posiadać skarby od każdej z nich:)))
    Kolory chusty dla córeczki są śliczne.
    Uściski Mamelku:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, wszystko piękne! Wszystko zachwyca.
      Pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  7. Rozumiem i podzielam Twoją radość. Potrafisz cieszyć się z pięknych prezentów, ale też masz niezwykły dar obdarowywania prezentami. Dziewczyny włożyły mnóstwo serca w swoje prace :)
    Ja z tego miejsca jeszcze raz dziękuję za naparstki! Uściski!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) proszę bardzo:)
      Prezenty dostałam wspaniałe!
      Buziaki:)

      Usuń
  8. Wspaniałości otrzymałaś, tyle powodów do szczęścia! Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gosiu! Szalenie cieszę się na te rozmowy Polaków, kiedy już osiądziesz w Bydgoszczy i meldujesz o przylocie. Dla mnie one tez są bardzo ważne, bo znamy się już kilka lat i to nie tylko wirtualnie. Przyciągasz ludzi, bo jesteś prawdziwa i szalenie wrazliwa. Twoje poczucie humoru mnie zawsze rozbawia i od razu uśmiech na twarzy się pojawia, kiedy przypomnę sobie zdjęcie obrazu, na którym porównujesz minę do siebie. Wiesz o czym mówię.Cała Ty. Pełna dystansu do siebie. Stąd tyle oznak sympatii od wielu ludzi. Buziaki dla Mamelkowa i do usłyszenia w PL.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Dziękuję pięknie za wszystko. Za wsparcie, dobre słowo, czas i wszystkie prezenty od Ciebie:)
      Uwielbiam ten spokój jaki od Was bije!
      Buziaki ogromniaste:*

      Usuń
  10. Chwalisz się, ale też chwalisz dziewczyny od których te prezenty otrzymałaś.
    Śliczne prezenty i wielkie serducha.

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowne prezenty, dziewczyny się postarały!

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękne niespodzianki czekały na Ciebie:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne prezenty! Super dziewczyny które przygotowały takie cudeńka!

    OdpowiedzUsuń
  14. Jednym słowem Jesteś chwalipięta......hi hi niespodzianka udała się, cieszę się bardzo i jak wspomniałaś to za całokształt Naszej wirtualnej znajomości pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) miło, że się tu poznałyśmy, dziękuję:)
      pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  15. Pięknie Cię obdarowano Gosiu. Jest co podziwiać i czym się cieszyć, ale najważniejsze w tym wszystkim jest to, że wraz z cudnymi prezentami przywędrowały do Ciebie ludzkie serce i sympatie. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) tak, pięknie zostałam obdarowana!
      Pozdrawiam cieplutko:)

      Usuń
  16. Cudne, cudne prezenty!!! Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
  17. No prosze jakie masz uzdolnione kolezanki blogerki ;]

    OdpowiedzUsuń
  18. ale cudowności dostałaś! nie ma nic cudowniejszego od prezentów z głębi serducha :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Gosiu i co ja mam kochana napisać... wzruszyłam się jak małe dziecko czytając tyle miłych słów. Cieszę się bardzo, że lalki, chusta zadomowiły się u Ciebie i wszystko tak bardzo podoba się Tobie ❤. Bardzo Ciebie polubiłam w naszym blogowym świecie i z ogromną radością wysłałam Tobie Gosiu paczuszkę. Piękne obdarowały Ciebie również dziewczyny - wspaniałe talenty i serca :)). Buziaki kochana!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też Cię bardzo lubię:) Jesteś bardzo wrażliwą i mega utalentowaną osobą. Bardzo lubię jak oprócz pokazywania swoich pięknych dzieł piszesz o ważnych dla Ciebie sprawach. To daje obraz niezwykłej dziewczyny:)
      Buziaki i jeszcze raz dziękuję:)

      Usuń
  20. Piekne! :) tez bym sie cieszyla z takich prezetow :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale cudenka!!! Te dwie laleczki sa przesliczne! Sama dla siebie bym taka chciala!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Cieszę się twoim szczęściem :) Prezenty są zachwycające i widać w nich tyle serca ^_^
    Dziewczyny dały z siebie wszystko, by sprawić wam radość.

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękne upominki!!!
    Podziwiam je, gratuluję udanego urlopu i przesyłam cieplutkie pozdrowienia:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piękne! Urlop super, jeszcze o nim napiszę;)
      Pozdrawiam również:)

      Usuń
  24. Laleczki pięknie się prezentują :D
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Prześliczne prezenty. Każdy z nich jedyny w swoim rodzaju i zrobiony z sercem <3 To takie miłe <3
    Pozdrawiam ciepło, Agness<:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, każda włożyła mnóstwo serca i pracy:)
      Pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  26. Ulalalala piękne prezenty. Wywołały jak widać nie mały uśmiech - a oto przecież chodziło :)
    pozdrawiamy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uśmiech przywołały ogromny:)
      Pozdrawiam cieplutko:)

      Usuń
  27. Wszystkie prezenty cudne. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Przepiękne prezenciki!

    https://redamancyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Naprawdę są to wspaniałe prezenty ❣

    OdpowiedzUsuń
  30. O mamo ale cudeńka dostałaś! Musisz mi to wszystko na żywo kiedyś pokazać!

    Buziki :)

    OdpowiedzUsuń