niedziela, 16 września 2018

Sweet guitar DIY :)

Witajcie:)
Dziś przychodzę do Was z małym tutorialem:) Otóż trafił mi się w domu Slash Karwowski i musiałam przemyśleć strategię prezentową;)

Slash Karwowski ?! O co chodzi?!?! - spytasz Zacny Czytelniku. Już wyjaśniam. Ci co są tu już ze mną długo, to doskonale wiedzą, że mam MęŻa gitarzystę (stąd Slash - nawet za młodu miał podobną fryzurę;))) No i była raczyła stuknąć mu CZTERDZIECHA - stąd Karwowski - najbardziej znany czterdziestolatek;)))

No i wymyśliłam, że jako dodatek do prezentu dostanie gitarę:) Na prawdziwą godną męskiej uwagi mnie nie stać, to postanowiłam zrobić ją sama.

Panie i Panowie:) Słodka gitara na czterdziechę! Od razu uprzedzam - pomysł znaleziony w necie, ale w oryginale były raffaello (też mnie nie stać;)


Materiały i narzędzia:

  • dwie tektury długości gitary (u mnie karton po szafce do butów;)
  • duuuużo cukierków (u nas 6 paczek cukierków "Michałków", dwie princessy i trochę krówek)
  • bibuła
  • klej na gorąco (+ wkłady )
  • nożyk budowlany
  • nożyczki
  • dwie listewki
  • minimum 2,5 h
Do tektury przykładamy prawdziwą gitarę by odrysować kształt. Geniusze i artyści malują na oko;) Następnie wycinamy nożykiem budowlanym (najlepiej nowym by był bardzo ostry).



Następnie zabieramy się za przyklejanie (klejem na gorąco) cukierków. Proponuję zacząć od gryfu i później przy brzegach. W środku kleimy princessy i krówki - to mostek i przystawki;)

Całość okazuje się tak ciężka, że przy próbie podniesienia gitary cały gryf Wam się składa w pół. Spokojnie. U mnie było dokładnie tak samo:) Odwracamy wówczas naszą gitarę na plecki i przyklejamy listewki (również klejem na gorąco).


 Teraz w kilkunastu miejscach przyklejamy warstwowo kilka tekturek (ok 5 x 5 cm). Nasze "tekturowe kopczyki" muszą być wysokości listewek. (Tekturki te będą niczym naklejki dystansowe 3D przy wykonywaniu karteczek okolicznościowych). Następnie wycinamy w tekturze kształt gitary jeszcze raz i naklejamy ją na wierzch. Wszystko ładnie pięknie, ale boki prezentują się "niewyjściowo". I tu przybywa w sukurs wspomniana wyżej bibuła. Oklejamy ją dookoła łącząc dwa brzegi tektur. I uważamy przy tym cholernie (sic!), bo ja się przy tym poparzyłam pięćset razy!!!


Całość zawijamy w celofan i dekorujemy kokardą:) Finito!


To tyle na dziś, miłego dnia:)

Jak Wam się podoba taki dodatek do prezentu?

29 komentarzy:

  1. Gośka! Myślałam, że to jakieś maleństwo, a to najprawdziwszych rozmiarów gitara!!! Jesteś wielka i zaskakujesz za każdym razem. Znakomicie się sprawiłaś, a ja jeszcze raz dziękuję za post o Mamelkach. Tak ich tu malutko, ze czasami zastanawiam się czy to jakieś podmienione dzieciaki, bo takie już wielgachne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo proszę:) Tak, tak - gitara w oryginalnym rozmiarze;) Tylko z grą na niej ciut kiepsko;)

      Usuń
  2. Pomysłowość nie zna granic........a Twoja jest mega, super to wymyśliłaś Gosiu, M na pewno był ZADOWOLONY pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) dziękuję:)
      Zaskoczony był i to bardzo:)
      Pozdrawiam ze słonecznej Anglii;)

      Usuń
  3. I jak spodobało się?
    DLa mnie rewelacja :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) dziękuję:)
      Spodobała się:)

      Usuń
    2. Ale oryginalny sposób przemycenia słodkich kalorii, godny Slasha, o Karwowskim nie wspomnę. Życzenia najlepsze dla Jubilata.

      Usuń
    3. :) dziękuję:)
      On akurat mocno za słodyczami nie jest, ale cóż innego tam mogło być? Kiełbasa;)

      Usuń
  4. WOW!!! CO za mega oryginalny pomysł, no ale wcale mnie to w Twoim wypadku nie dziwi :) Mój mąż ma za póltora roku czterdziechę , to wtedy się do Ciebie zgłosze po mała podpowiedź :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)dziękuję:)
      To czekam na maila od Ciebie:) Coś wymyślimy;)

      Usuń
  5. O kurka!! To jest najbardziej oryginalny prezent handmade jaki widziałam w swoim życiu!!!!! Czad! Petarda!! Podoba mi się bardzo!!! Aż nie wiem co dalej pisać :))) SUPER!!!! Moc pozdrowień dla kreatywnego Mamelkowa!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) BARDZO DZIĘKUJĘ za słowa uznania:) cieszę się, że się podoba:)))
      Pozdrawiam ściskając mocno;))

      Usuń
  6. Potrafisz zaskoczyć! Niesamowita ta gitara! Śmiem twierdzić, że lepsza niż taka prawdziwa :D

    Trochę po czasie, ale jeszcze raz wszystkiego dobrego dla Męża!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)dziękuję:)
      Życzenia przekazałam już zaraz po szkole jak się spotkałyśmy;)
      Buziaki:)

      Usuń
  7. o rajciu, fantastyczny i zabawny prezent! Twoja kreatywność nie zna granic:)))podziwiam pomysłu i wykonania:0 a dla Męża Sto Lat:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) dziękuję:)
      Lubię takie wyzwania. Zawsze to coś nowego;))

      Usuń
  8. Fantastyczny prezent! A że mój Chłopak z Gitarą jest chłopakiem z gitarą to myślę, że na pewno wykorzystam! Może za te 13 lat, gdy skończy czterdziechę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)dziękuję:)
      Hi,hi - to jeszcze masz trochę czasu na przemyślenia;)))

      Usuń
  9. Rzeczywiście słodka gitara ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. WOW!!! Niesamowita jestes!!! Jesli mezowi sie nie podobalo, nalezy mu sie w tylek!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow, niezłe, serio niezłe xD :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mega pomysł i świetne wykonanie ! A "Slash Karwowski" rozwalił mnie na łopatki ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna sprawa. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń